De Huufkes 39
5674TL Nuenen
085 047 12 18

7,3

Roger beoordeelde op 2018-04-06

Voor 17:00 Besteld = Morgen in Huis????????????
op 2/04 besteld , op 10/04 geen teken van leven, bestelling nu mogelijk vanaf 11 04 ???. Twee vragen op ;'ickets'' worden niet beantwoord. De ganse week staat er ""wacht op verzending"; (Mijn Led installaties algauw elders besteld en reeds in een dag ontvangen en nu reeds geplaatst, durfde het risico niet meer nemen.)
LIGHT03467 02-04-2018 ROGER RIVIERE €42,90 Wacht op verzending .e-mails worden niet beantwoord. Niemand geeft teken van leven.

Martijn beoordeelde op 2017-12-30

Behoorlijk tevreden, prijzen zijn de goedkoopste die ik heb kunnen vinden en producten bevallen prima. Alles was goed verpakt waardoor breuk me onwaarschijnlijk lijkt.
Levering binnen een dag hebben ze bij beide bestellingen die ik gedaan heb echter niet kunnen halen. Ze geven op de site aan of een product voorradig is, maar niet hoeveel stuks. Als je dan bijvoorbeeld 10 lampen bestelt terwijl er maar 4 op voorraad zijn dan duurt het 3 dagen voordat je je spullen hebt ipv 1. Het jammere is dat je hier niet van op de hoogte wordt gebracht, waardoor je geen idee hebt waarom je pakketje maar niet komt.

Brenda beoordeelde op 2017-05-01

Heel tevreden. Nadat er geconstateerd was dat er 3 van de 21 lampen niet dezelfde kleur hadden, werd er direct 3 nieuwe (met de goede kleur) opgestuurd. E-mails werden direct beantwoord en er werd excuses gemaakt.