De Huufkes 39
5674TL Nuenen
085 047 12 18

4,7

Claudia beoordeelde op 2018-06-01

Omdat vliegengordijnencenter.nl, een andere winkel van dit bedrijf, gebruik maakt van het Webwinkel Keurmerk van deze shop deel ik hier mijn ervaring. Op zondag heb ik 2 antracietkleurige vliegengordijnen besteld voor €160.- voor mijn openslaande deuren. Dinsdag kwamen ze binnen en bleek het 1 antracietkleurige en 1 transparant gordijn te zijn. Na meerdere telefoontjes ging de medewerker kijken voor “ een passende
oplossing”. Ik heb gevraagd of ze gewoon 1 antracietkleurig gordijn konden leveren en dat ik het transparante gordijn terug zou
sturen. Zij konden dit pas doen als ik het foute gordijn had teruggestuurd. Donderdag weer gebeld, ik had mijn gordijn
teruggestuurd maar nog geen reactie van het bedrijf. Mijn gordijn zou vrijdag verstuurd worden en zaterdag bezorgd, gaf de
medewerker aan in een mail. Vrijdag nog geen bericht dat het gordijn is verzonden. Weer gebeld, op de website staat dat er zaterdag
wordt bezorgd maar dat is “een foutje” volgens de medewerker. Als het vrijdag wordt verzonden dan wordt het niet eerder dan maandag
bezorgd. Grote ergernis en vele telefoontjes en mailtjes verder heb ik nog steeds niet mijn tweede vliegengordijn....Op mijn vraag hoe we dit kunnen oplossen komt geen zinnig antwoord van vliegengordijnencenter

Robert beoordeelde op 2018-05-10

Het vliegengordijn wat ik kocht was scheef, de zijden waren niet recht, als ik het keurig langs het kozijn recht had gemonteerd kon het niet dichtvallen omdat het zo scheef is gemaakt.
Echt mijn miskoop van de eeuw!

Hans beoordeelde op 2018-04-28

Omdat vliegengordijnencenter.nl, een andere winkel van dit bedrijf, gebruik maakt van het Webwinkel Keurmerk van deze shop deel ik hier mijn ervaring. Op een dinsdagochtend bestelde ik een vliegengordijn waarbij expliciet vermeld werd “Levertijd voor 17.00 uur besteld is morgen in huis”. Dan mag ik erop vertrouwen dat het product in ieder geval diezelfde dag verzonden en waarschijnlijk op woensdag geleverd wordt. Dat is immers bij de koop en zonder voorbehoud overeengekomen. Omdat ik op woensdag rond het middaguur nog geen verzendbevestiging had ontvangen nam ik contact op met de verkoper om te horen dat er die dag niet geleverd werd aangezien het gordijn pas op donderdag bij hen binnen zou komen. De daarop volgende vrijdag was het Koningsdag zodat er niet “de volgende dag” maar waarschijnlijk pas op zijn vroegst op maandag, 6 dagen na de bestelling, geleverd zou worden. Flauw om zo’n mededeling m.b.t. de 24-uurs levering zonder voorbehoud op de productpagina te plaatsen en daarna respectloos om de klant bij vertraging in het ongewisse te laten door niet simpelweg een mailtje te sturen. Ik heb mijn bestelling derhalve geannuleerd. Overigens handelt dit bedrijf ook onder andere namen waaronder lampdirect.nl met reviews die aansluiten op mijn slechte ervaring. Lees vooral ook die reviews voor u besluit bij dit bedrijf te bestellen…

Roger beoordeelde op 2018-04-06

Voor 17:00 Besteld = Morgen in Huis????????????
op 2/04 besteld , op 10/04 geen teken van leven, bestelling nu mogelijk vanaf 11 04 ???. Twee vragen op ;'ickets'' worden niet beantwoord. De ganse week staat er ""wacht op verzending"; (Mijn Led installaties algauw elders besteld en reeds in een dag ontvangen en nu reeds geplaatst, durfde het risico niet meer nemen.)
LIGHT03467 02-04-2018 ROGER RIVIERE €42,90 Wacht op verzending .e-mails worden niet beantwoord. Niemand geeft teken van leven.

Martijn beoordeelde op 2017-12-30

Behoorlijk tevreden, prijzen zijn de goedkoopste die ik heb kunnen vinden en producten bevallen prima. Alles was goed verpakt waardoor breuk me onwaarschijnlijk lijkt.
Levering binnen een dag hebben ze bij beide bestellingen die ik gedaan heb echter niet kunnen halen. Ze geven op de site aan of een product voorradig is, maar niet hoeveel stuks. Als je dan bijvoorbeeld 10 lampen bestelt terwijl er maar 4 op voorraad zijn dan duurt het 3 dagen voordat je je spullen hebt ipv 1. Het jammere is dat je hier niet van op de hoogte wordt gebracht, waardoor je geen idee hebt waarom je pakketje maar niet komt.

Brenda beoordeelde op 2017-05-01

Heel tevreden. Nadat er geconstateerd was dat er 3 van de 21 lampen niet dezelfde kleur hadden, werd er direct 3 nieuwe (met de goede kleur) opgestuurd. E-mails werden direct beantwoord en er werd excuses gemaakt.