Jacob Barneveldstraat 24B
3461 GA Linschoten
+310612355188

9,1

Helena Stikkelman beoordeelde op 2018-12-11

Bikinisluiting gekocht, product was goed omschreven, afmetingen kloppen goed, snel verstuurd en afgeleverd, ik ben erg tevreden

Pien Kroes beoordeelde op 2018-12-11

Anneke van beoordeelde op 2018-12-08

Gerda Lecluse beoordeelde op 2018-12-06

Ik had gedacht dat jullie veel meer in de winkel hadden.

Hoi Gerda,
Ik weet niet wat jij had bedacht. Jammer althans als ik dat zo invul, dat het bezoekje teleurstellend was.
Alle artikelen die je in de webshop ziet, liggen ook in de winkel. Wij hebben daar naast nog heel veel artikelen nog niet in de webwinkel. Wordt aan gewerkt.
Hopelijk toch weer tot een volgende keer.
Cassandra Saeijs

Marlies Olthof beoordeelde op 2018-12-06

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Het nummer invoeren om te zoeken werkte niet helemaal naar behoren. Verder prima verzonden.

Beste Marlies,
Helaas hebben we ergens een bug zitten in onze webwinkel. Als je in de webwinkel zelf zit, zou hij moeten werken. Maar fijn om te horen dat je ons telefonisch onderhoud prettig heb ervaren.

bep versendaal-de man beoordeelde op 2018-12-06

INgrid van Tuyl beoordeelde op 2018-12-04

Gewoon goed !!

Beste Ingrid,

Hihi dat zijn fijne woorden om te lezen "gewoon goed". Dank je wel voor je reactie en je compliment.

kalinka smets beoordeelde op 2018-12-03

Karine Poortmans beoordeelde op 2018-11-30

Rieky van der Heijden beoordeelde op 2018-11-30

ANN beoordeelde op 2018-11-30

Overzichtelijke webshop. Ruime keuze elastiek, kleuren komen goed overeen met werkelijkheid. Snelle service.

Beste Ann,

Hartelijk dank voor je reactie. fijn om te horen dat de kleuren goed overeen komen met de werkelijkheid. Dat is toch ook best grappig eigenlijk. Want als we de kleuren vergelijken met bijv mijn computerscherm of die van Laura, dan ziet het er toch verschiilend uit qua kleur.

H. van de Wetering beoordeelde op 2018-11-29

Peter Vaes beoordeelde op 2018-11-28

heel tevreden

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je reactie en fijn om te horen dat je tevreden bent.

A. Janssen beoordeelde op 2018-11-28

Thea Plattel beoordeelde op 2018-11-27

Snelle levering superšŸ‘

Beste Thea,

Hartelijk dank voor je reactie.
We doen ons best wanneer je voor 15 uur besteld heb het dezelfde dag te versturen. Daarna zijn wij afhankelijk van Postnl.

Altijd weer dan fijn om te horen dat het wederom gelukt is.

Succes met het vervaardigen van de materialen.

isa monserez beoordeelde op 2018-11-21

JA Hogewoning beoordeelde op 2018-11-20

nadia smialowska beoordeelde op 2018-11-20

Het product is redelijk snel aangekomen; ik ben heel tevreden.

Beste Nadia,

Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te horen dat het snel geleverd is en dat je heel tevreden bent.

Heel veel plezier bij het vervaardigen van de materialen.

Ada van Dijk beoordeelde op 2018-11-20

Hinke B beoordeelde op 2018-11-16

Ik had telefonisch doorgegeven dat ik graag een donkerblauw setje wilde maken. Laura heeft schitterende materialen bij elkaar gezocht. Zo kan ik binnenkort mijn donkerblauw setje dragen. Snelle levering. Donderdag gebeld, zaterdag in huis.

Beste Hinke,
Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te horen dat alle materialen bij elkaar je bevallen. We doen het graag om een setje samente stellen. Altijd weer leuk om te zien hoe het bij elkaar past. We zien altijd graag foto's van de gemaakte setjes binnenkomen.

Ik wens je heel veel plezier bij het vervaardigen van de materialen.