Jacob Barneveldstraat 24B
+310612355188

9,1

Mia Verbeke beoordeelde op 2019-04-18

Peggy Jacobs beoordeelde op 2019-04-18

Goed advies, lieve mensen kom.graag terug.

Naomi Lensen beoordeelde op 2019-04-18

Anneke Reijnen beoordeelde op 2019-04-17

Linda Van Breugel beoordeelde op 2019-04-17

Erg mooi kant geleverd en leek ook op de foto. Helaas deed de track en trace code het niet

Daniëlle Weerts beoordeelde op 2019-04-17

Monique Balink beoordeelde op 2019-04-16

Fleur de Koning beoordeelde op 2019-04-15

Merel Meijer beoordeelde op 2019-04-15

Anita van Kessel beoordeelde op 2019-04-13

Aimee Booij beoordeelde op 2019-04-12

Supersnelle levering , ook telefonisch prina service... toppie👍

Dymphie Claassen beoordeelde op 2019-04-12

Ik vond het elastiek niet van hele goede kwaliteit.

Wilma Bekhuis beoordeelde op 2019-04-11

Fenneke Kroeze beoordeelde op 2019-04-10

Duidelijke antwoord en bevestiging gehad👍🏻

Michaëla Bijlsma beoordeelde op 2019-04-09

Prima service, lekker snel. Prima product, goed en duidelijk op de site te zien. Enige nadeel is dat de verzendkosten voor een paar metertjes elastiek duur zijn. Het wordt in een pakketje verzonden, maar zou (in sommige gevallen) ook in een envelop kunnen waardoor de verzendkosten lager uitvallen.

Marjan Sebregts beoordeelde op 2019-04-09

Carine Zondag beoordeelde op 2019-04-04

Niki Schoondergang beoordeelde op 2019-04-03

Ben heel blij met de producten, helaas was niet het aantal meters beschikbaar wat ik zou willen, maar er werd goed meegedacht en we zijn tot een prima oplossing gekomen!

Marieke van Asselen beoordeelde op 2019-04-03

Voldoet prima aan mijn verwachting. Snel geleverd.

Rosa Biezen-van Damme beoordeelde op 2019-04-02

Ik ben naar Linschoten gegaan om te zien welke materialen ze hebben zodat ik het persoonlijk kon zien en voelen.
Onder het genot van een kop koffie en even gezellig met Cassandra te hebben gepraat, ben ik samen met Laura naar de stoffen gaan kijken waarbij ik heel fijn ben geholpen. Ik ben heel blij naar huis gegaan met 2 lingeriesetjes.
Ik heb nog niet ieder een bh en slipje gemaakt, dus a.s. vrijdag is voor mij de vuurdoop en ga ik de lingerie workshop doen, Bedankt voor de fijne hulp Laura en Cassandra.