Uitslagweg 26
7556LR Hengelo
074 250 71 55

7,1

Erwee beoordeelde op 2019-03-23

prima kwaliteit voor een prima prijs, ik ben erg blij met m'n lijst

Wil Schlicher beoordeelde op 2019-03-09

Mooie lijst, stevig verpakt.

Peter Dukel beoordeelde op 2019-02-23

Arjan De Jong beoordeelde op 2019-02-23

Miranda Winnubst beoordeelde op 2019-02-22

Arno van Diepen beoordeelde op 2019-02-21

Marty Puister beoordeelde op 2019-02-09

Bianca Vorstenbosch beoordeelde op 2019-02-06

Prima, goed verpakt.

Valerie van Hien beoordeelde op 2019-02-06

Ben tevreden, de levering duurder wel wat lang maar het product was van goede kwaliteit en ben erg blij met de aankoop.

p.j.a. van ierssel beoordeelde op 2019-01-30

Supersnel en waar voor je geld, ik kom hier zeker terug!

Manon van den Brink beoordeelde op 2019-01-30

Heel tevreden. Lijst zag er super mooi uit en werd snel geleverd. Meer informatie over verzending/levering zou prettig zijn geweest.

Antje Huizinga beoordeelde op 2019-01-22

Ben heel tevreden over de bestelling en hoe alles geregeld is....

JJN Herfst beoordeelde op 2019-01-13

Veel keuze. Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima verpakking en bezorging.

anita Joosten beoordeelde op 2019-01-09

Houda El Ayadi beoordeelde op 2019-01-09

jm van der giessen beoordeelde op 2019-01-05

Was goedkoop materiaal ,beschadigd en ruim een week levertijd en dan wel 78 euro betalen

Reactie van Lijstengigant.nl:
Beste klant,
Jammer dat u niet tevreden bent met de bestelde lijst. U kunt altijd contact met ons opnemen zodat we ervoor kunnen zorgen dat u wel tevreden bent. We zijn te bereiken op info@lijstengigant.nl. Mvg Anne Mijnders

Petra Yioutsou Dawson beoordeelde op 2019-01-04

raoul reijnen beoordeelde op 2018-12-19

Lianne Sanders beoordeelde op 2018-12-16

Yvonne Uithol beoordeelde op 2018-12-03

Hele goede lijst snel bezorgd alleen voor de deur neergezet maar daar kan de lijsstengigant niets aan doen