Uitslagweg 26
074 250 71 55

7,3

Gerrit van Ommen beoordeelde op 2019-05-25

Jean Bouwers beoordeelde op 2019-04-29

Duurde heel lang voordat we onze lijsten kregen. Na een paar telefoontjes moesten we een week langer wachten dan werd voorgespiegeld. De lijsten zijn wel mooi en stevig, dus dat is dan wel weer goed voor elkaar.

Reactie van Lijstengigant.nl:
Beste Jean,
Vanwege de grootte van het pakket hebben we gekozen voor een andere koeriersdienst dan gebruikelijk. Dit om schade te voorkomen. Het kan dan voorkomen dat het iets langer duurt dan gebruikelijk. Onze excuses voor het ongemak,
Mvg Anne Mijnders

Hans van Oijen beoordeelde op 2019-04-27

Anja Oerlemans beoordeelde op 2019-04-13

Kon nergens anders dit formaat lijst vinden (80x120). Ook zijn de maten nog iets aangepast ivm formaat afbeelding. Kortom zal hier zeker weer gaan bestellen.

Gerda van Emmerik beoordeelde op 2019-04-12

patricia van Gent beoordeelde op 2019-03-29

goede en snelle levering en product is echt perfect .
nu past mijn poster van foto's van ons kleine wonder perfect aan de muur compleet beschermd.

Pien beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering, Lijst past prima, de maat die ik opgegeven had klopt. Enig minpuntje goudverf schilfers tussen de open stukken in de lijst.

Erwee beoordeelde op 2019-03-23

prima kwaliteit voor een prima prijs, ik ben erg blij met m'n lijst

Wil Schlicher beoordeelde op 2019-03-09

Mooie lijst, stevig verpakt.

Peter Dukel beoordeelde op 2019-02-23

Arjan De Jong beoordeelde op 2019-02-23

Miranda Winnubst beoordeelde op 2019-02-22

Arno van Diepen beoordeelde op 2019-02-21

Marty Puister beoordeelde op 2019-02-09

Bianca Vorstenbosch beoordeelde op 2019-02-06

Prima, goed verpakt.

Valerie van Hien beoordeelde op 2019-02-06

Ben tevreden, de levering duurder wel wat lang maar het product was van goede kwaliteit en ben erg blij met de aankoop.

p.j.a. van ierssel beoordeelde op 2019-01-30

Supersnel en waar voor je geld, ik kom hier zeker terug!

Manon van den Brink beoordeelde op 2019-01-30

Heel tevreden. Lijst zag er super mooi uit en werd snel geleverd. Meer informatie over verzending/levering zou prettig zijn geweest.

Antje Huizinga beoordeelde op 2019-01-22

Ben heel tevreden over de bestelling en hoe alles geregeld is....

JJN Herfst beoordeelde op 2019-01-13

Veel keuze. Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima verpakking en bezorging.