Uitslagweg 26
074 250 71 55

7,5

Gerda Martens beoordeelde op 2019-09-18

Besteld en betaald
Bijzonder goed verpakt en geleverd binnen de aangegeven tijd!

Mendie Van Beek beoordeelde op 2019-09-10

Annemieke Sombroek beoordeelde op 2019-09-06

Tevreden snelle bezorging en telefonisch goed bereikbaar

Mia Wijgman beoordeelde op 2019-09-06

Mooie lijst

ASJ van Kooten beoordeelde op 2019-09-06

Anne Bouwmeester beoordeelde op 2019-08-30

Na 3 weken de bestelling beschadigd binnen gekregen.

Reactie van Lijstengigant.nl:
Beste Anne,

In de vakantieperiode hebben we later uitgeleverd dan gebruikelijk; dit stond vermeld op onze site. Mocht er schade zijn aan de lijst, je kunt altijd contact met ons opnemen zodat we een goede oplossing hiervoor kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Anne Mijnders

Pascal der weduwe beoordeelde op 2019-08-30

Mooie lijst, snel geleverd

Eveline Fredrix beoordeelde op 2019-08-30

Ik heb de verkeerde kleur ontvangen maar men maakt er geen probleem van om de lijsten om te ruilen.
Dat de ruiling niet vlekkeloos verloopt ligt niet aan lijstengigant maar aan de vervoerder.

Wilma van Linge beoordeelde op 2019-08-28

YS beoordeelde op 2019-08-20

Anna Andela beoordeelde op 2019-08-10

Dianne beoordeelde op 2019-08-10

Hele mooie lijst. Snel geleverd. En zeer goed en netjes ingepakt.

H. Mik beoordeelde op 2019-08-10

Jolanda Roskam beoordeelde op 2019-08-07

Je werd niet op de hoogte gehouden wat de levertijd was en hoever de bestelling heen was.
Ook was er een puntje beschadigd, helaas.

Samantha van Oort beoordeelde op 2019-08-06

frans dietvorst beoordeelde op 2019-08-03

Vond de prijs/kwaliteits verhouding van de gekochte lijst zeer matig. 75 euro ( excl bezorgkosten) voor in elkaar geniet vuurhouten lijst, stuk hardboard en plaat flexiplastic.

Samantha Stam beoordeelde op 2019-07-30

Product is geleverd toen ik thuis was. De lijst (120x80) is tegen ons automatische hek aangezet en als het hek open zou gaan zou de lijst omgevallen zijn. Er is niet aangebeld en vind het ontzettend dom als er groot ‘breekbaar’ op een doos staat, op deze manier te werk te gaan. Buiten het feit dat ze ook gewoon even hadden kunnen aanbellen. Ik heb overigens de bel natuurlijk getest, deze doet het goed!
Buiten de bezorging om, ben ik ontzettend tevreden met de kwaliteit van het product. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Heleen Paays-Sträter beoordeelde op 2019-07-27

Product werd heel snel geleverd, terwijl we een hele uitzonderlijke maat bestelden. Ziet er ook super uit en afmetingen kloppen!

Liesje Thienpont beoordeelde op 2019-07-16

Tim Scholten beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering. Maar lijst is kwetsbaar, matige kwaliteit voor dure prijs.