Uitslagweg 26
7556LR Hengelo
074 250 71 55

7,4

Tim Scholten beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering. Maar lijst is kwetsbaar, matige kwaliteit voor dure prijs.

Judith Jansen beoordeelde op 2019-07-07

Sonja Camps beoordeelde op 2019-06-29

Judith Brattinga-Heres beoordeelde op 2019-06-29

Renate Wolski beoordeelde op 2019-06-18

Zeer tevreden over alles

Gerrie Bartels beoordeelde op 2019-06-08

W Vaarting beoordeelde op 2019-05-31

Schets beoordeelde op 2019-05-27

Bij deze winkel besloten een houten lijst te kopen 60x40cm. Komt een kleine week later netjes binnen. Maar wat blijkt: Er komt lijst uit de doos met plexiglas. Een check op de website leert inderdaad dat er tussen haakjes plexiglas staat. Dit mag echt duidelijker. Na contact opgenomen te hebben wordt de lijst wel weer netjes opgehaald.

Gerrit van Ommen beoordeelde op 2019-05-25

Jean Bouwers beoordeelde op 2019-04-29

Duurde heel lang voordat we onze lijsten kregen. Na een paar telefoontjes moesten we een week langer wachten dan werd voorgespiegeld. De lijsten zijn wel mooi en stevig, dus dat is dan wel weer goed voor elkaar.

Reactie van Lijstengigant.nl:
Beste Jean,
Vanwege de grootte van het pakket hebben we gekozen voor een andere koeriersdienst dan gebruikelijk. Dit om schade te voorkomen. Het kan dan voorkomen dat het iets langer duurt dan gebruikelijk. Onze excuses voor het ongemak,
Mvg Anne Mijnders

Hans van Oijen beoordeelde op 2019-04-27

Anja Oerlemans beoordeelde op 2019-04-13

Kon nergens anders dit formaat lijst vinden (80x120). Ook zijn de maten nog iets aangepast ivm formaat afbeelding. Kortom zal hier zeker weer gaan bestellen.

Gerda van Emmerik beoordeelde op 2019-04-12

patricia van Gent beoordeelde op 2019-03-29

goede en snelle levering en product is echt perfect .
nu past mijn poster van foto's van ons kleine wonder perfect aan de muur compleet beschermd.

Pien beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering, Lijst past prima, de maat die ik opgegeven had klopt. Enig minpuntje goudverf schilfers tussen de open stukken in de lijst.

Erwee beoordeelde op 2019-03-23

prima kwaliteit voor een prima prijs, ik ben erg blij met m'n lijst

Wil Schlicher beoordeelde op 2019-03-09

Mooie lijst, stevig verpakt.

Peter Dukel beoordeelde op 2019-02-23

Arjan De Jong beoordeelde op 2019-02-23