Galvaniweg 19
6101 XH Echt
KvK 12052766

F v d Ven beoordeelde op 2018-08-18

Via bol.com bij jullie terecht gekomen voor een bleu lagoon 35watt voor zwembad. Dik tevreden heb het apparaat nu 4wkn en vandaag heeft mijn zwager monsters van het water genomen ( is zijn beroep ). Alle waarden waren prima dus helemaal blij mee. Ik heb jullie al in het begin een berichtje gestuurd en zou na een paar wkn jullie nog even berichten. Dus bij deze. Vr. Gr. F. v. d. Ven

Beste F. v.d. Ven,
Wat mooi dat u zo tevreden bent. Fijn dat het ook allemaal zo perfect werkt en dat u dat zelfs heeft laten controleren door een specialist. Vaak doen mensen dat maar op het oog zeg maar, maar nu met een professionele onderbouwing. Heel veel plezier er mee en graag tot een volgende keer. Als we u nog eens ergens mee mogen adviseren doen we dat natuurlijk graag. Bedankt!

anoniem beoordeelde op 2017-11-27

Via Bol.com mijn bestelling gedaan voor de Biorb onderhoudskit. Die op dit moment niet meer overal verkrijgbaar is. Dus bestellen via de website is een uitkomst.
Ik werd op de hoogte gebracht dat de bestelling verzonden was en deze is dan ook keurig op tijd aangekomen in recyclebaar materiaal, wat een prima idee.
Limburgkoi van mij krijgen jullie een 10. Veel succes toegewenst en graag tot een volgende keer.

Beste klant,

Heel erg bedankt voor deze lovende beoordeling! Dit is natuurlijk waar we het voor doen! Ook wat fijn dat u is opgevallen dat wij Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen hoog in het vaandel hebben staan. Fijn dat u is opgevallen dat wij bij verzendingen zo veel als mogelijk werken met recycle materialen. TOP!
Veel plezier met uw BiOrb en hopelijk weer tot een volgende keer!

Groet,

Dick Latumahina beoordeelde op 2017-09-09

We zijn een betrouwbaar bedrijf rijker in Limburg. Vol trots mag ik zeggen dat ik mijn bestelling netjes en snel geleverd heb gekregen. Mijn artikel (Condor drukschakelaar MDR 1 / 2polig) was zeer goed en degelijk ingepakt. Via het internet ben ik gaan zoeken naar de goedkoopste aangeboden MDR 1 schakelaar, op internet gaven ze Limburg KOI aan als de goedkoopste in Nederland die dit artikel aanbiedt. Nooit van Limburg KOI gehoord en toch wel sceptisch heb ik het besteld. Ik ben bekeerd en zal vaker hier mijn bestelling doen, zonder twijfels.

Ik raad het iedereen aan en je zult er geen spijt van krijgen.

Beste klant,
Heel fijn om te vernemen dat u een plezierige ervaring rijker bent!
Als we in de toekomst iets voor u kunnen doen, horen wij het graag.
Natuurlijk kan u bij ons ook terecht voor aanverwante en andere materialen. Rondom onze core business is er nog een heel groot grijs gebied, waaruit we natuurlijk ook leveren zoals u ziet.
Zoekt u iets wat u niet direct kan vinden? laat het ons vooral event weten! veel van hetzelfde of een hele paklijst? wij maken natuurlijk graag een pakketprijs!
bedankt en hopelijk weer tot snel!
Groet, Team Limburg Koi

Lauwereys Herman beoordeelde op 2017-05-26

Ik heb bij Limburg Koi een bestelling geplaats via Bol.Com,alles is netjes en goed verpakt de dag nadien aangekomen,waarvoor dank
Herman Ninove Belgie

Reactie van Limburg Koi:
beste klant, dank voor uw reactie! fijn dat u de tijd neemt om ons te beoordelen. veel plezier er mee!
Groet, Team Limburg Koi

Henk Meeuwisse beoordeelde op 2017-05-11

Besteld via Bol.Com. Geen idee dat ik bij LimburgKoi zou uitkomen. Goede service, bevestiging vooraf van datum levering. Prompte levering op gemelde dag (is elders weleens anders). Opvallend dat ze als inpakmateriaal aan recycling lijken te doen. Vind ik prima, hoewel je niet een doos van Robijn (wasmiddel) verwacht als je "visspul" koopt. Als het bewust is: geweldig! Als het per ongeluk is: gewoon blijven doen !
De reigerverschrikker (oog boven de vijver) is perfect. Geen idee of het gaat werken, maar aan de levering EN de kwaliteit van het product zal het niet liggen.

Beste klant,

Dank voor uw reactie. Fijn dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn natuurlijk ook trots om zo een goede beoordeling te mogen ontvangen!

Over de verpakkingen: Dat is idd bewust. Wij recyclen alle verpakkingsmaterialen en proberen zo weinig mogelijk materialen aan te schaffen. Dit in het kader van MVO (Milieu Verantwoord Ondernemen). Wij storen ons er ook aan dat de ene verpakking wordt weggegooid, en de andere nieuw wordt aangekocht. Dat daar dan een mooi logo op staat is voor ons niet van belang. Ook zijn de dozen vaak veel te groot, zodat er onnodig transport nodig is. Zo kan het dus voorkomen dat u een mooie doos van Robijntje in huis krijgt ;-) en hier een geweld ander product in zit!

Nogmaals dank!

Met zeer vriendelijke groet,

Marc beoordeelde op 2017-04-04

In contact gekomen met Limburg koi via bol.com.
Snel geleverd en zeer goed verpakt met zelf stickers voor breekbare zending.
Hier ga ik zeker nog bestellen.

Beste klant,

Dank nog voor uw beoordeling! Fijn dat u de extra sticker ontvangen heeft. Check maar eens onze eigen website de rurbiek I LOVE KOI, voor de impressie wat er mogelijk mee is.

Have fun!

Groet,

Ivo Pustjens beoordeelde op 2016-01-22

Goed geholpen met deskundig advies, no-nonsense winkel met goede prijzen en tegelijkertijd een degelijk advies.

Beste klant,

Nogmaals dank voor uw aankopen. Deze kwaliteit filter van Oase is natuurlijk heel mooi en erg makkelijk in gebruik zoals u inmiddels heeft ervaren.
Fijn dat we een pakketprijs voor u mochten maken en dat u het contact als heel prettig ervaren heeft.

Veel plezier er mee.

2016