Bosbouwweg 8

8,8

Mark beoordeelde op 2019-04-15

Prima

Reactie van Limereclame:
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons!

Anil Mintjens beoordeelde op 2019-04-11

super service

Reactie van Limereclame:
Bedankt voor het delen van uw ervaring! wordt zeer gewaardeerd.

Geert Rozeboom beoordeelde op 2019-04-08

Na bestelling via web, gebeld door de klantenservice met een goed advies. Daarna is de bestelling door limereclame aangepast.

Reactie van Limereclame:
Fijn om te horen! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

R. Kools beoordeelde op 2019-04-03

Uitstekend is de kwalificatie die ik MOET GEVEN aan Limereclame, waarom?? De dame die mij heeft geholpen dacht na en gaf mij uitstekend en adequaat hulp. Ik kwam tot een juiste keuze. Nadat ik daarna via Internet mijn bestelling deed werd ik ineens gebeld door Limerecclame, met de mededeling/vraag of mijn bestelling in orde was. Ik gaf te kennen, dat door het advies van Limereclame ik deze keuze gemaakt had. Maar mij werd toen uitgelegd, wat ik kreeg en dat het niet was zoals Limereclame het uitgelegd had. Deze mensen van Limereclame bleken mensen, die heel goed nadachten en niet op geldelijk gewin uit zijn. De bestelling hebben we in een veel goedkopere versie veranderd, maar WEL EEN VERSIE WAAR IK WAT AAN HAD,
Roy Kools, Befeko Techniek bv

Reactie van Limereclame:
Beste heer Kools, wat super fijn en mooi verwoord! Dat wordt zeer gewaardeerd dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring zo uitgebreid met ons en onze bezoekers op onze website te delen!! Super!

R. Timmers beoordeelde op 2019-03-22

Goede en betaalbare kwaliteit. Levering op tijd, geen klachten!

Reactie van Limereclame:
Top op te horen! Bedankt voor de genomen moeite om uw ervaring te delen!

Angeline Smink beoordeelde op 2019-03-18

goede en snelle levering.

Reactie van Limereclame:
Bedankt voor de ervaring, en positieve feedback! Wordt zeer gewaardeerd.

Peter Bosch beoordeelde op 2019-02-27

Topper

Reactie van Limereclame:
Top uw reactie! fijn om te horen.

Fatin Overbeek beoordeelde op 2019-02-13

Top levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie van Limereclame:
Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Keesjan van Beek beoordeelde op 2019-02-05

Gewoon goed, telefonisch goed bereikbaar voor vragen en snelle levering

Reactie van Limereclame:
Super bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons!

Boudewijn de Vries beoordeelde op 2019-01-27

Uitstekende ervaring met Lime Reclame, zeer accuraat en klantvriendelijk. Het bestaat nog !

Reactie van Limereclame:
Wat fijn om te horen uw ervaring met ons! Bedankt voor het delen, dat wordt zeer gewaardeerd.

Bezoeker beoordeelde op 2019-01-15

Top service!

Reactie van Limereclame:
Graag gedaan! Bedankt voor de reactie, wordt zeer gewaardeerd.

Willem de Zeeuw beoordeelde op 2019-01-15

Limereclame biedt uitstekende en vriendelijke service en reageren supersnel op vragen via de email. Ik zou het iedereen aanraden om te kopen bij Limereclame.

Reactie van Limereclame:
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Dat waarderen wij zeer.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14

tegenstrijdige berichtgeving: je bestelt, krijgt een bevestiging van bestelling, nadien dat het verstuurd werd en plots enkele dagen later opnieuw een bericht dat het diezelfde dag zal geleverd worden en... er wordt helemaal niets geleverd.

Reactie van Limereclame:
Beste, dat is spijtig om te horen. Wij hebben de verwachte aflevering door gemaild, door onvoorziene omstandigheden kan dat bij het transportbedrijf afwijkend zijn. Overigens zat hier ook het weekend tussen. De aflevering was in België en kan een dag vertraging oplopen.Volgens de track and trace is het pakket intussen wel afgeleverd.

Marion beoordeelde op 2018-07-18

Mooie producten, snelle levering en goede service

SWP Onderhoud beoordeelde op 2018-07-12

Goede kwaliteit vriendelijk en een snelle service 👍🏼 Top!!

Tanja beoordeelde op 2018-07-04

Super vriendelijk en snelle levering

Reactie van Limereclame:
Graag gedaan, we doen ons best, en bedankt voor de feedback!