Bosbouwweg 8
3813 TA Amersfoort

8,4

Fatin Overbeek beoordeelde op 2019-02-13

Top levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie van Limereclame:
Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Keesjan van Beek beoordeelde op 2019-02-05

Gewoon goed, telefonisch goed bereikbaar voor vragen en snelle levering

Reactie van Limereclame:
Super bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons!

Boudewijn de Vries beoordeelde op 2019-01-27

Uitstekende ervaring met Lime Reclame, zeer accuraat en klantvriendelijk. Het bestaat nog !

Reactie van Limereclame:
Wat fijn om te horen uw ervaring met ons! Bedankt voor het delen, dat wordt zeer gewaardeerd.

Bezoeker beoordeelde op 2019-01-15

Top service!

Reactie van Limereclame:
Graag gedaan! Bedankt voor de reactie, wordt zeer gewaardeerd.

Willem de Zeeuw beoordeelde op 2019-01-15

Limereclame biedt uitstekende en vriendelijke service en reageren supersnel op vragen via de email. Ik zou het iedereen aanraden om te kopen bij Limereclame.

Reactie van Limereclame:
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Dat waarderen wij zeer.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14

tegenstrijdige berichtgeving: je bestelt, krijgt een bevestiging van bestelling, nadien dat het verstuurd werd en plots enkele dagen later opnieuw een bericht dat het diezelfde dag zal geleverd worden en... er wordt helemaal niets geleverd.

Reactie van Limereclame:
Beste, dat is spijtig om te horen. Wij hebben de verwachte aflevering door gemaild, door onvoorziene omstandigheden kan dat bij het transportbedrijf afwijkend zijn. Overigens zat hier ook het weekend tussen. De aflevering was in België en kan een dag vertraging oplopen.Volgens de track and trace is het pakket intussen wel afgeleverd.

Marion beoordeelde op 2018-07-18

Mooie producten, snelle levering en goede service

SWP Onderhoud beoordeelde op 2018-07-12

Goede kwaliteit vriendelijk en een snelle service 👍🏼 Top!!

Tanja beoordeelde op 2018-07-04

Super vriendelijk en snelle levering

Reactie van Limereclame:
Graag gedaan, we doen ons best, en bedankt voor de feedback!