LingaDore
LingaDore is een Nederlands modemerk dat haar collectie lingerie, loungewear en badmode over de hele wereld verkoopt. Het modemerk spreekt de moderne vrouw aan op haar vrouwelijkheid. Ze is puur en avontuurlijk, maar wel met een sexy touch. De natural beauty die graag controle over de situatie heeft, maar zich toch graag laat bevestigen in haar vrouw-zijn. Dat doet LingaDore graag. LingaDore vindt elke vrouw mooi precies zoals ze is. De ontwerpen versterken de vrouwelijke vormen en benadrukken de schoonheid van de vrouw. Dat doen wij graag. De collectie richt zich op elke vrouw en is bereikbaar voor elke portemonnee. Niet voor niets hanteren wij als motto: betaalbare luxe voor iedereen.

Filter 60 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Ninke Vermeulen
    Geverifieerde klant van LingaDore

Prachtige bh, prijstechnisch uitstekend. Snelle bezorging

• D Schepers
    Geverifieerde klant van LingaDore

Mooie lingerie en niet te duur

• Hoe beoordeel je LingaDore?

• martha kuyt
    Geverifieerde klant van LingaDore

Mooie lingerie voor een leuke prijs, zit lekker . natte service

• Ellen Klinkert
    Geverifieerde klant van LingaDore

Overzichtelijke website met goede zoekfunctie

• Eefje Koppers
    Geverifieerde klant van LingaDore

Goede producten, goede, snelle service.

• Marian Van Mingeroet
    Geverifieerde klant van LingaDore

Ik heb de zachtrose gelbeha 'Daily' besteld omdat ik ongelooflijk tevreden ben van dit merk. Ik heb hem al in het rood en in het wit. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!!! Super pasvorm, blijft ook lang zijn vorm behouden na het wassen. De afwerking met kant maakt deze beha heel vrouwelijk. Topservice, besteld en na 2 dagen al geleverd (België). Ik ben fan :)

• Thalia Smits
    Geverifieerde klant van LingaDore

Ik ben ontzettend tevreden! Ik heb geweldig goed en uitgebreid advies over de artikelen per mail gekregen, de bestelling was er erg snel en het retourneren ging ook perfect zonder gedoe. Jullie zijn voor vele een voorbeeld!!!

• Cindy
    Geverifieerde klant van LingaDore

Snelle levering, hele mooie kwaliteit en pasvorm. Ik heb de bikini Dakota gekocht en toen bleek dat er een gouden detail miste, werd dit als service direct nagestuurd. Ik ben erg blij!

• Tirza Speekenbrink
    Geverifieerde klant van LingaDore

Product snel in huis. Had twee verschillende maten besteld dus 1 moest retour. Dit ging heel soepel en het geld stond super snel weer op mijn rekening!!

• Kim
    Geverifieerde klant van LingaDore

Snelle verzending en mooie kwaliteit van de bikini! Ben er heel blij mee.