Watergang 23
7642 JV Wierden

Irene Poortema beoordeelde op 2019-08-16

Prima en snelle service en een mooi assortiment! Aanrader!

Jessica Coenders-Janssen beoordeelde op 2019-08-06

Femke Leeuwestein beoordeelde op 2019-08-03

Snel service mooi

Rebecca van der Vaart beoordeelde op 2019-07-31

Vlot verstuurd, het was als cadeautje en werd leuk ingepakt en voorzien van kaartje verstuurd naar de ontvanger.

Johan Pap beoordeelde op 2019-07-28

Snel geregeld en prima voor elkaar, mooi afgewerkt en netjes ingepakt

Henny van Putten beoordeelde op 2019-07-28

Levering is keurig en snel. Minpunt vind ik de bestelkosten. Jullie bestellen bij diverse punten en dan moet je vaak per artikel betalen, dat is niet klantvriendelijk. Toch zeker niet bij de verlanglijstjes, waarbij je aan de jarige of dergelijke meerdere kado's naar voorkeur/wens wilt geven. Dan ben je als gever de dupe.

Reactie van Linijn:
Bedankt voor de review. Het spijt me, maar ik begrijp niet helemaal wat er bedoeld wordt. Wij bestellen niet bij diverse punten, alles wat je bij ons bestelt komt uit ons eigen magazijn. Verzendkosten betaal je per bestelling, aangezien wij ook verzendkosten moeten betalen voor elke verzending. Als u een verlanglijstje heeft gekregen, kan het zijn dat er artikelen opstaan van diverse webshops. Dit heeft degene er op gezet van wie het lijstje is. Wij hebben geen connectie met andere webshops.

Anita Prijs beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering en netjes ingepakt

Emma van Royen beoordeelde op 2019-07-26

Makkelijk contact, snelle service, goed product

Malou beoordeelde op 2019-07-25

Tevreden over bestelling plaatsen en snelheid van levering! Ik had alleen gedacht dat de gepersonaliseerde blokkenkar met verf was en dit was een sticker, dit had ik liever van te voren geweten doordat het duidelijker staat beschreven. Verder goede service 👍

Conny vd Toorn beoordeelde op 2019-07-25

Fijne en snelle levering, ik had iets fout ingevuld qua bezorging, er werd door Linijn zo goed meegedacht en gehandeld om het pakketje op tijd en op de goede plaats te bezorgen, top service!!!!!

J. Visser beoordeelde op 2019-07-20

De levering was op tijd binnen voor een verjaardag. Uitstekende service.
En erg mooie en leuk blikken thee servies-je.

Rianne Sprangers beoordeelde op 2019-07-20

Snelle service en prima kwaliteit, top!

Suzanne beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden! Ik heb via WhatsApp contact gehad over de bestelling, omdat ik last-minute een cadeau nodig had. Ik heb voor 11 uur de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het in huis!

Wouter Langenhoff beoordeelde op 2019-07-14

Resultaat is heel mooi geworden en levering volgens belofte en snel

Marissa Dam beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering, mooi product

Gwendolyn Bies beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden kwalitatief ziet het er goed uit, is goed uitgeprint en doos ziet er netjes uit.

M beoordeelde op 2019-07-12

Heel tevreden. Snelle service. Naam zat netjes op het hout en precies zoals ik wilde zat het cadeaupapier er om heen maar nog niet dichtgeplakt (omdat ik de naam wilde checken). Top service! Dank.

Aleida Peterson-Folkerts beoordeelde op 2019-07-11

Goede service en vriendelijk personeel!

Maayke beoordeelde op 2019-07-05

Zoveelste bestelling, gewoon top!

Sara de Vries beoordeelde op 2019-07-05

Mooi uitgevoerd, snel geleverd. Dank je wel!