Rietdijkstaart 70 70
3151GK Hoek van Holland

8,9

Jolanda Noordermeer beoordeelde op 2019-07-16

Annelies Sweens beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering, lage prijs! Uitstekend geholpen door de klantenservice!!!

Ine Veenstra beoordeelde op 2019-07-16

Mooie kwaliteit! Snelle levering!

Helma Mone beoordeelde op 2019-07-16

Mooi stevig katoen mooie kwaliteit.

Lia de Kok beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering,goed verpakt. Super service.

Corry Kaatee beoordeelde op 2019-07-16

Jolanda Santegoets beoordeelde op 2019-06-17

Marlies Dams beoordeelde op 2019-06-15

Anita Hekkert beoordeelde op 2019-06-14

Elke bestelling die ik tot nu toe heb gedaan zijn altijd super snel afgeleverd en het is altijd super kwaliteit.

Jacqueline Puijn beoordeelde op 2019-06-14

Diana Visser beoordeelde op 2019-06-14

Had twee dekbedovertrek bestel.wel gekregen maar fout maat al drie keer gebeld maar geen gehoord.tot nu toe nog steeds niet gehoord .jammer

beste,

dat mag absoluut niet,.
kunt u contact met ons opnemen via het telefoon nummer dat op de website vermeld staat.

Mariette Luijken beoordeelde op 2019-06-14

Uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs.

Johan Soyer beoordeelde op 2019-06-14

KAn dan wel goedkoop zijn, maar zulke verwassen slopen hoef ik nniet. heb ze zo weer weggegooid. vond het niet eens de moeite om ze terug te sturen.

Beste,

u had gewoon recht op nieuwe, ik denk dat u verkeerde heeft ontvangen dat ze uit het verkeerde schap zijn gepakt.

Klaas Visser beoordeelde op 2019-06-14

Bianca Scholten beoordeelde op 2019-06-14

Het beddengoed kwam netjes verpakt binnen en voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Ik zal zeker nog terugkomen als weer goed nodig heb.👍

Adrie beoordeelde op 2019-06-14

Er zaten best wel veel vlekjes op en dat vind ik niet leuk op wit .

beste,

dat mag absoluut niet, u heeft recht op nieuwe.
kunt u contact met ons opnamen ?

Joke Snabilie beoordeelde op 2019-06-14

Keurige behandeling niets op aan te merken kwaliteit bedden goed uitstekend snel in huis zeer te vreden

Lies beoordeelde op 2019-06-14

Geweldige service, snelle verzending en een heerlijk dekbedovertrek. Jullie hebben er een vaste klant bij!

Lia Beeloo beoordeelde op 2019-05-31

Diana Visser beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering. En de spullen zijn erg mooi