van beijerenstraat 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Ricardo van Noort beoordeelde op 2018-08-17

De producten waren niet de volgende dag in huis. Daarom heb ik de producten nog niet uit kunnen proberen.

Helmut Böhrer beoordeelde op 2018-08-01

Das bestellte Produkt (Fensterpinsel u.a.) ist bis heute noch n i c h t eingetroffen, obwohl der Betrag von mir per Vorauskasse überwiesen wurde.

B AYHOUN beoordeelde op 2018-07-29

Het rolletje werkt perfect en de bezorging was ook heel goed en op tijd dus alles was perfect

Günther Allmendinger beoordeelde op 2018-07-18

sehr schnell und gut immer wieder gerne

Marc BELLEM beoordeelde op 2018-07-18

Commande livrée rapidement et conforme à mes attentes

Günther Allmendinger beoordeelde op 2018-07-14

sehr schnell und gut

S Schiphorst beoordeelde op 2018-07-11

Prima

Franc beoordeelde op 2018-06-13

Product (Linomat roller S200) werkt absoluut niet. De borsteltjes zitten binnen 1 minuut helemaal onder de verf.

Reactie van Linomat Nederland:
Beste,

Het is voor gebruik echter belangrijk dat u de handleiding leest, blijkbaar heeft u dit niet gedaan.

Het is namelijk juist de bedoeling dat u de penseel haren mee neemt in de verf, maar niet te veel.

Hierbij de handleiding.

Een rectificatie vinden wij wel op zijn plaats.

Dirk Mariën beoordeelde op 2018-05-20

correcte afhandeling van de producten.
Ik had 2 stuks besteld en er werd maar 1 geleverd. Een email verstuurd dat er 1 stuk te weinig was geleverd, dadelijk een email terug
gekregen met de mededeling dat ze hem zouden nasturen en 2 dagen later had ik het ontbrekende item aangekregen.
Top!!

Frank Gerdes beoordeelde op 2018-05-07

Alles gut

t preijde beoordeelde op 2018-05-06

mooi product, soepele levering

Theo Burrie beoordeelde op 2018-04-27

Binnen twee dagen in huis, uitstekend

ML. beoordeelde op 2018-04-10

Snelle levering. Er ontbrak één onderdeel maar dit werd heel snel nagezonden.

Henk Brink beoordeelde op 2018-04-10

niets op dit bedrijf aan te merken

robert cornelissens beoordeelde op 2018-03-30

zeer vlotte en goede service

Gijs Radder beoordeelde op 2018-03-27

Eindelijk een verfroller die doet wat hij zegt, makkelijk in gebruik zonder te morsen, en de bestelling was snel in huis goede service van Linomat.

Jolanda Paar beoordeelde op 2018-03-19

De bestelling en daarna de levering is soepel verlopen. Nu nog even afwachten of de roller doet wat het belooft.

Ton van Bakel beoordeelde op 2018-03-18

Goed en snel geleverd!

Arnold Prooi beoordeelde op 2018-03-16

goede produkten, prijs redelijk met een uitstekende snelle levering. Zonder twijfel een aanrader. Arnold

jolanda wijker beoordeelde op 2018-03-12

snelle levering, product werkt makkelijk en goed.