van beijerenstraat 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Philip Conradie beoordeelde op 2018-10-11

Online experience good and delivery prompt.

Ger Rietbroek beoordeelde op 2018-10-01

Toon de Rond beoordeelde op 2018-09-27

De kwat en de rollers zijn goed, zodat er een strakke lijn is langs de muren. De kozijnen heb ik wel gewoon afgeplakt omdat ik daar geen 5 mm randje wil doen

C.G. beoordeelde op 2018-09-17

Heel tevreden. Bestelling was keurig verpakt en werd reeds de volgende dag geleverd.

Sander Moes beoordeelde op 2018-09-10

Snel geleverd en werkt uitstekend

Defwm beoordeelde op 2018-09-06

Werkt niet goed met 2 kleuren op glad stucwerk! Je krijgt er geen volle lijnen mee.

Reactie van Linomat Nederland:
Hoe word de Linomat roller gebruikt?
Het principe is dat u bij gebruik van 2 of meer kleuren u 1 kleur door de hoek of rand schildert om vervolgens met de Linomat roller een andere kleur tegen aan te zetten zo ontstaat er een perfecte rechte en scherpe lijn en ontstaat er geen ongeschilderd randje.
Het kan ook zijn dat u besluit om 1 wand te schilderen zonder dat de rest hoeft aangepakt te worden, dan kunt u alleen de Linomat roller gebruiken als de bestaande ondergrond gelijk van kleur is aan de aangrensende wanden.
Bij voorbeeld, u heeft witte wanden en besluit 1 wand een andere kleur te geven. De kleine rand die niet door de Linomat roller word mee geschilderd valt dan weg in de aangrenzende randen en zo ontstaat er een optisch scherpe kleur afscheiding.

UB. beoordeelde op 2018-09-04

Heel erg tevreden. Snelle levering en instructiefilms op YouTube erg duidelijk. Ik heb het gebruikt op mijn wanden (met profiel).
Kreeg een prima lijntje langs het plafond. Aanrader!

dirk van den broek beoordeelde op 2018-09-03

heel tevreden, ik heb zondag besteld en kreeg maandag bericht dat het pakket verstuurd was, de levering was makkelijk op te volgen via tracking

Arnould Beusen beoordeelde op 2018-08-18

Zeer snel geleverd šŸ‘heel handig materiaal .

Ricardo van Noort beoordeelde op 2018-08-17

De producten waren niet de volgende dag in huis. Daarom heb ik de producten nog niet uit kunnen proberen.

Helmut Böhrer beoordeelde op 2018-08-01

Das bestellte Produkt (Fensterpinsel u.a.) ist bis heute noch n i c h t eingetroffen, obwohl der Betrag von mir per Vorauskasse überwiesen wurde.

B AYHOUN beoordeelde op 2018-07-29

Het rolletje werkt perfect en de bezorging was ook heel goed en op tijd dus alles was perfect

Günther Allmendinger beoordeelde op 2018-07-18

sehr schnell und gut immer wieder gerne

Marc BELLEM beoordeelde op 2018-07-18

Commande livrée rapidement et conforme à mes attentes

Günther Allmendinger beoordeelde op 2018-07-14

sehr schnell und gut

S Schiphorst beoordeelde op 2018-07-11

Prima

Franc beoordeelde op 2018-06-13

Product (Linomat roller S200) werkt absoluut niet. De borsteltjes zitten binnen 1 minuut helemaal onder de verf.

Reactie van Linomat Nederland:
Beste,

Het is voor gebruik echter belangrijk dat u de handleiding leest, blijkbaar heeft u dit niet gedaan.

Het is namelijk juist de bedoeling dat u de penseel haren mee neemt in de verf, maar niet te veel.

Hierbij de handleiding.

Een rectificatie vinden wij wel op zijn plaats.

Dirk Mariën beoordeelde op 2018-05-20

correcte afhandeling van de producten.
Ik had 2 stuks besteld en er werd maar 1 geleverd. Een email verstuurd dat er 1 stuk te weinig was geleverd, dadelijk een email terug
gekregen met de mededeling dat ze hem zouden nasturen en 2 dagen later had ik het ontbrekende item aangekregen.
Top!!

Frank Gerdes beoordeelde op 2018-05-07