Kapelaan Wijnensingel 73
6191WE Beek
+31652879411

Suzanne Kisters beoordeelde op 2019-08-08

Joanna Heath beoordeelde op 2019-08-08

Regelmatig besteld en altijd te vreden met de producten!

Kelly Van Lissum beoordeelde op 2019-07-18

Helma Hammer beoordeelde op 2019-07-13

Arianna Goedegebuur beoordeelde op 2019-07-05

Goede service. Ik werd op de hoogte gehouden van verzending.
Ook kon ik persoonlijke wensen doorgeven wbt de kleding en is er een mooi pakje voor mijn meisje binnengekomen, super blij mee!

Ratna Kuling beoordeelde op 2019-07-05

Pascale Karamat beoordeelde op 2019-06-29

Super leuke kleren! Super goede service!

Cynthia Cocquyt beoordeelde op 2019-06-12

Jamilla Garnier beoordeelde op 2019-06-12

Marit Ten veen beoordeelde op 2019-05-25

Bianca Agtereek beoordeelde op 2019-05-21

Heel netjes kreeg korting omdat artikel door vakantie niet meteen opgestuurd kon worden.En daarna heel snel in huis.

Saskia Ketting beoordeelde op 2019-05-12

Rita van Zeijl beoordeelde op 2019-02-22

Artikelen die ik besteld heb zijn mooi van kwaliteit en zien er super leuk uit! Snelle levering. Hier kom ik zeker terug :-)

Deborah Van den berge beoordeelde op 2019-02-21

Lianne Hoek beoordeelde op 2019-02-13

Beste Lianne,

Tamara Van Leeuwen beoordeelde op 2019-02-09

Heel klantvriendelijk, bezorgen supersnel. Super service

Beste Tamara,

Alissa Kloos beoordeelde op 2019-02-08

Beste Alissa,

Pascale Karamat beoordeelde op 2019-02-01

Leuke kleding!

Beste Pascale

Isa beoordeelde op 2019-02-01

Super fijne webshop, hele mooie en kwalitatief goede kleertjes voor een goede prijs vergeleken met de meeste andere webshops.

Een keer een geval gehad waarbij het elastiek van het broekje iets te strak om mijn dochters buikje zat en dit is ook netjes opgelost, super service!

Beste Isa,