geelsebaan 138
+32471 406966
KvK BE 0667.861.925

2087 beoordelingen

Ingrid Cornelis beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering. Heel vriendelijk personeel met telefonisch contact. Alles dik in orde !!

Erwin Eskes beoordeelde op 2019-03-24

Lore Mampaey beoordeelde op 2019-03-24

Hanne Vercauteren beoordeelde op 2019-03-24

Geweldig aanbod, super-lentekorting en mega-snelle gratis levering. Heel tevreden.

Rihab Sheikh H. beoordeelde op 2019-03-23

Bliksemsnelle levering en Kanindocka popje van topkwaliteit én van het originele merk geen namaak spul.

Matthias Van Maercke beoordeelde op 2019-03-23

Colette Mignon beoordeelde op 2019-03-23

alles verloopt perfect .
tip:wat meer uitbreiden naar leeftijd tot 12 jaar.

Nathalie Linthout beoordeelde op 2019-03-23

Zeer tevreden over de service.

Anita Faneker beoordeelde op 2019-03-23

Pakketje snel en mooi ingepakt geleverd.

Lien Thijsen beoordeelde op 2019-03-23

De website is heel aantrekkelijk en de afhandeling van mijn aankopen verliep heel vlot. Het was voor mij enkel wat onduidelijk of ik nu wel of niet in de winkel kon rondneuzen.. aangezien er geen licht brandde in de zaak en ze beiden hard aant werken waren aan de pc en er aan de deur hing "webafhaling mogelijk" en "showroom" gok ik van niet?

Sophie Adriaens beoordeelde op 2019-03-23

Zowel het plaatsen van de bestelling als de levering van de producten is zeer vlot verlopen. Top service!

Julie Vanhuyse beoordeelde op 2019-03-22

Hele snelle en correcte levering ( naar België !) Tevreden!

Lies Delobel beoordeelde op 2019-03-22

Snelle en correcte levering!

Valeria pollice beoordeelde op 2019-03-22

marijke meuleman beoordeelde op 2019-03-21