Geelsebaan 138

Helen Van Landeghem beoordeelde op 2019-07-20

Sofie Hendrix beoordeelde op 2019-07-20

Inne Delannoye beoordeelde op 2019-07-19

tessa smets beoordeelde op 2019-07-18

De bezorging ging wat mis, maar eens ik het pakketje had was ik heel blij met mijn bestelling. heel mooie lunchbox en snack doosjes. Heel goede kwaliteit ook.

Sarah Jonckheere beoordeelde op 2019-07-18

Raf Peeters beoordeelde op 2019-07-18

Meer dan tevreden
Woensdags bestelt en donderdag in huis. Top service

Julie Vancauwenberghe beoordeelde op 2019-07-17

Heel tevreden , snelle levering en helemaal in orde :)!

Joyce Budts beoordeelde op 2019-07-17

Filip Froyen beoordeelde op 2019-07-17

Ok

Maddy Van Bogaert beoordeelde op 2019-07-17

Goede service. Vlugge levering. Goed verpakt.

Monique Habraken beoordeelde op 2019-07-17

karina volders beoordeelde op 2019-07-16