Johannes Huddeweg 14
6827CB Arnhem

Google Plus/Places - 10,0

Olga Kovalevskaja beoordeelde op 2018-12-16

Marije Burmeister-van Rieke beoordeelde op 2018-12-16

Heel tevreden; binnen 2 dagen in huis en keurig verpakt! Helemaal verrast met zoveel extra proefmonsters!

Maria Lekae beoordeelde op 2018-12-16

Carolina De Bruijn beoordeelde op 2018-12-16

Charley Huijsman beoordeelde op 2018-12-16

Aleksandra Bajdo beoordeelde op 2018-12-16

Het pakje wordt snel geleverd en er waren leuke kleine samples toegevoegd ☺

C Ri beoordeelde op 2018-12-15

Snel levering met tracking, veel betaling keuzen, mooi ingepakt, en gratis samples-altijd nodig met huidverzorging produkten. Heel tevreden!

Daria Bartoshevych beoordeelde op 2018-12-15

Kelly beoordeelde op 2018-12-15

Snelle bezorging en goede producten. Vanwege de keuze uit vele merken zal ik hier zeker vaker gaan bestellen! De bestelling was leuk verpakt en kreeg er ook nog een paar proefjes bij, dus een leuk kadootje (voor mijzelf!) om uit te pakken!

Natalja Barchoedarova beoordeelde op 2018-12-14

MYPUP Sterngold beoordeelde op 2018-12-14

Mara Nieuwland beoordeelde op 2018-12-14

Elke Brulmans beoordeelde op 2018-12-14

Altijd heel tevreden geweest over de service. Snelle levering na bestelling. Geven ook snel antwoord bij eventuele vragen over zowel producten als de verschillende huidtypes... love this site!!

Xxx Elke

Inez Bansberg beoordeelde op 2018-12-14

Anastasia Smirnova beoordeelde op 2018-12-13

Farell Morris beoordeelde op 2018-12-12

sanaa hares beoordeelde op 2018-12-11

Pinar Darilmaz beoordeelde op 2018-12-11

Heel tevreden,dank u wel!

S.d.e Veerman beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering, goed en netjes verpakt en leuke testers erbij

Yasmine el Azhar beoordeelde op 2018-12-11