Bruningweg 23

Stephanie Meul beoordeelde op 2018-06-16

Julia Bagrejev beoordeelde op 2018-06-16

Gerda Van Britsom beoordeelde op 2018-06-16

Zeer snelle levering.
Bedankt voor de staaltjes!

Galina Braynin beoordeelde op 2018-06-15

Very kind and a greate choice! The best!

Alia GHAMMAD beoordeelde op 2018-06-15

Anna Rutkowska beoordeelde op 2018-06-15

Alles goed. Snelle levertijd.Goederen zoals beschreven. Prima.

Milena Delidou beoordeelde op 2018-06-15

Camposol Fresh Arapova beoordeelde op 2018-06-14

philippe cats beoordeelde op 2018-06-14

vriendelijk contact, geen moeite is te veel, zéér professioneel advies en op de hoogte van alle producten, die men levert.

Febriani Ayuningsih beoordeelde op 2018-06-13

the time the order came was very sharp like what we choose in the order page. And the product gives a good impact on my skin..

Laura Tanatarova beoordeelde op 2018-06-12

Veel keuze en snel levering!👍🏼

Maja Cieślukowska beoordeelde op 2018-06-12

Marieke Kinane beoordeelde op 2018-06-12

Bestelling snel ontvangen en op de dag van ontvangst kreeg ik zelfs een mail dat de levering zou toekomen.
Enig minpuntje voor mij is dat er veel plastic wordt gebruikt, maar dit beschermt de producten wel.

Sissy Hantson beoordeelde op 2018-06-12

Hannah Fransen beoordeelde op 2018-06-12

Heel tevreden! Snelle levering, zelfs sample’s gekregen bij mijn bestelling. Breed scala aan producten en merken, love it!

Chee Yeung beoordeelde op 2018-06-12

Woensdag nacht besteld en vrijdag middag al voor de deur. Gebruiksvriendelijke webshop met een mega handige categorieen layout. Op naar een nog grotere assortiment, LW is zeker aangeraden.