Johannes Huddeweg 14
6827CB Arnhem
+3197013789994

Google Plus/Places - 10,0

Femke ten Brink beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering, ben heel blij dat dit soort dingen in Nederland te krijgen zijn

Marina Omelchenko beoordeelde op 2019-02-15

Cherell van Klaveren beoordeelde op 2019-02-15

Fabiola Schra beoordeelde op 2019-02-15

I’m very satisfied with my purchase, the customer service helped to choose the best products for my skin type. The delivery was very fast and the products arrived in perfect conditions. They also included a few samples and a nice gift for my purchase.

Bernie van Bergen beoordeelde op 2019-02-15

M. Fischer-Runciman beoordeelde op 2019-02-15

Jana Hrivnáková beoordeelde op 2019-02-15

Delivered in less than a week to Slovakia. Could even track my order. Thank you :)

patricia roman beoordeelde op 2019-02-15

Veel keuzes en snelle levering ! Ook de extraatjes die je bij bestelling krijgt zijn super leuk

Anamaria BERCEA beoordeelde op 2019-02-15

Fast delivery. Awesome product. Thanks!

An Stokx beoordeelde op 2019-02-15

snelle levering en zorgvuldig verpakt

Jenny Tissen beoordeelde op 2019-02-15

Kelly Reurink beoordeelde op 2019-02-15

Liora Overbeek Bloem beoordeelde op 2019-02-13

Helemaal tevreden met mijn korean face masks!

Danielle S beoordeelde op 2019-02-13

Super! Alles lekker snel binnen en wat fijne testers erbij gekregen. Bestel binnenkort zeker weer.

DL Nguyen beoordeelde op 2019-02-13

Thi Ngoc Huyen Nguyen beoordeelde op 2019-02-13

Isabel Kuijlaars beoordeelde op 2019-02-13

Supersnel geleverd, fijne producten en leuk ingepakt! Ik ben heel tevreden!

Delia de Hoop beoordeelde op 2019-02-13

Tessa Nijdam beoordeelde op 2019-02-11