Johannes Huddeweg 14

Chris beoordeelde op 2018-10-21

Prima, snelle levering!

Mondina Bashout beoordeelde op 2018-10-21

Iryna Backer beoordeelde op 2018-10-21

Snelle levering, goede kwaliteit, ben heel tevreden met mijn bestelling, wel prijzig .

Azra Mimic beoordeelde op 2018-10-20

Joan Steenbergen beoordeelde op 2018-10-20

Producten goed verpakt ontvangen. Zelfs wat extra monsters ontvangen om uit te proberen. Snel verstuurd

Kinga Magdalena Bacalska beoordeelde op 2018-10-20

C.C.W. Rossius-Bogerd beoordeelde op 2018-10-20

De levertijd was volgens verwachting de dag na de bestelling. Buiten wat ik besteld had, waren er nog samples bijgevoegd en ook een sheet mask. Leuke verrassing!

Yeshe Sangmo Gelek beoordeelde op 2018-10-20

alles kwam in orde en op tijd , heel blij. Alleen tis wel beetje duur. Verder alles prima en ook heel fijn dat ze gratis samples gaven en nog snoepjes voor halloween :)

Irene beoordeelde op 2018-10-20

Sharon Strijker beoordeelde op 2018-10-20

Annika Karin Fürstenberg beoordeelde op 2018-10-20

Ik vand het heel leuk dat er en Halloween themed ding was

Barbara Merkx beoordeelde op 2018-10-20

Hatice Nur Bayka beoordeelde op 2018-10-19

Cathelijne Top beoordeelde op 2018-10-19

Bringme Iuliia Zarechneva beoordeelde op 2018-10-19

Ana Serban beoordeelde op 2018-10-19

Myrthe Houben beoordeelde op 2018-10-19

Beyza Gökkaya beoordeelde op 2018-10-19

Erg tevreden met mijn nieuwe producten! De bezorging was ook vrij snel!

Nikita Wynants beoordeelde op 2018-10-19

Super service. Ik had een mail gestuurd i.v.m. een dubbele betaling rond 23.30. Een halfuur later kreeg ik al een duidelijk en vriendelijk antwoord.
Ik heb het pakje 2 werkdagen na mijn bestelling ontvangen. Ik ben ook supertevreden van het product. Als mijn zalf op is zal ik deze hier zeker terug bestellen.

Laura Deckers beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering die correct gebeurde.
Bestelling werd goed ingepakt en alle bestelde producten waren aanwezig.