Johannes Huddeweg 14

Google Plus/Places - 9,2

Vlada Dorofeeva beoordeelde op 2019-05-20

Chris beoordeelde op 2019-05-20

Anja Batram beoordeelde op 2019-05-20

So great! Arrived 2 days later (in Germany), sound and safe. Thank you so much! Will order again soon!

Shana Koolen beoordeelde op 2019-05-20

Diana Ciurba Todoran beoordeelde op 2019-05-20

Fast delivery and a great range of products! Happy with the variety of samples I always receive with my order.

C Tennekes beoordeelde op 2019-05-20

Veronica Martinez neghme beoordeelde op 2019-05-20

Great product, dewy finish and fantastic coverage! Long lasting and really nice soft scent. Also, really recommend Little Wonderland, fast delivery and the product arrived perfectly packed with some sample products :)

Nadya Karimasari beoordeelde op 2019-05-19

Kasia Tarnawska beoordeelde op 2019-05-19

Hana Paukštelo beoordeelde op 2019-05-19

Ramona Cirstian beoordeelde op 2019-05-19

Pien beoordeelde op 2019-05-19

Erg tevreden volledig pakket en producten zijn even wennen maar werken erg fijn. De routine is gemakkelijk om alle producten te gebruiken

Ying Ying Chen beoordeelde op 2019-05-18

Iulia Voinea beoordeelde op 2019-05-18

Violeta Möhle beoordeelde op 2019-05-17

Hans K. beoordeelde op 2019-05-17

Prima produkt en snelle levering (maandagavodn besteld, woensdag in huis).

evelien devinck beoordeelde op 2019-05-16

Paulina Zawadzka beoordeelde op 2019-05-16