Johannes Huddeweg 14
+3197013789994

1962 beoordelingen

Google Plus/Places - 9,4

Laeticia Avidi beoordeelde op 2019-07-07

Een leuke site, alles is gemakkelijk te vinden. De bezorging was heel snel. Ik had gedacht dat ik daar langer op zou moeten wachten dan een dag aangezien ik van België ben maar het was er de volgende dag al. Ik was aangenaam verrast om te zien dat er ook verschillende testers en zelfs een gratis masker bij zat. Dat maak ik niet vaak mee bij het online winkelen. Heel tevreden met alles.

Fritzie Gicale beoordeelde op 2019-07-07

Natalya Zirka beoordeelde op 2019-07-06

yasko kurihara beoordeelde op 2019-07-06

Valentina Jozic beoordeelde op 2019-07-04

Quick shipping, amazing packaging with more freebies than I've actually expected. Will definitely keep on ordering from this shop :)

Stephanie de Meza beoordeelde op 2019-07-03

Snelle service en goed geprijsde artikelen. Zeer blij met de face-masks. Ik was al langer op zoek naar een webwinkel met K-beauty producten!

Maxine Vanvuchelen beoordeelde op 2019-07-03

fionulla van der groep beoordeelde op 2019-07-03

Ineke Postma beoordeelde op 2019-07-02

Super snel mijn toner in huis, netjes verpakt. Leuke samples gekregen. Heel blij mee!

Mel beoordeelde op 2019-07-02

Quick shipping, everything was packed really well. Great service.

Kornelia Großmann beoordeelde op 2019-07-02

Janine van de Kaa beoordeelde op 2019-07-02

Snel ontvangen, mooi verpakt, leuke samples

Yulia Angelina beoordeelde op 2019-07-01

I really like shopping at little wonderland, the web really good explaining the product how to use it and etc, the delivery was fast i order on monday morning, and on tuesday I already received the items.

Anh beoordeelde op 2019-07-01

Snelle afhandeling van de bestelling en erg netjes verpakt! Ben heel erg benieuwd naar de producten.

Sneha Edwards beoordeelde op 2019-06-30

Yvonne Boer beoordeelde op 2019-06-30

Snelle en goede levering en de track and trace was ook fijn

elen Gondova beoordeelde op 2019-06-30

Dewi Mout beoordeelde op 2019-06-29