Johannes Huddeweg 14
6827CB Arnhem
+3197013789994

Google Plus/Places - 9,4

Sohrab Khan beoordeelde op 2019-09-06

great experience, great products at great prices. ...if only delivery was free or cheaper

Kimberly Waldschmit beoordeelde op 2019-09-05

Astrid van Wichen beoordeelde op 2019-09-05

Erg blij met de snelle levering en diversiteit aan priducten. K vind t alleen jammer dat er geen nederlandse of engelse gebruiks instructies worden bij geleverd bij de testers. Ik kan helaas geen japans of koreaans

Kiara Edwards beoordeelde op 2019-09-05

Everything was perfect. Order came next day, box and products were in excellent condition. Little Wonderland will be my go to for Korean skincare products.

Svetlana Bloos beoordeelde op 2019-09-04

Ik heb gekregen alles wat ik verwacht had. Netjes op tijd geleverd. Goede verpakking!

Karen Eve Ompad beoordeelde op 2019-09-03

Very responsive to my concern.

Niketa Mukherjee beoordeelde op 2019-09-02

Pauline Segers beoordeelde op 2019-08-30

Nadya Kalantary beoordeelde op 2019-08-30

Kevser Topcu beoordeelde op 2019-08-30

Monique Yip beoordeelde op 2019-08-29

Levering op tijd en nog mooie proefjes meegekregen! Super!

Naoual Tahiri beoordeelde op 2019-08-29

Annouk van der Burg beoordeelde op 2019-08-29

Sabrina Momic beoordeelde op 2019-08-28

Ellen H. beoordeelde op 2019-08-28

Professioneel verpakt pakketje, de volgende dag in huis, monstertjes erbij, extra informatie erbij: PERFECT.

Hasna Dorder beoordeelde op 2019-08-28

Ik mijn bestelde producten waren de volgende dag al geleverd. Daarnaast heb ik ook een gratis sheetmasks & samples gekregen. Zeer tevreden!

Ewelina Marciniak beoordeelde op 2019-08-28

Perfect!!!