Europalaan 22
5232 BC 's-Hertogenbosch

Gerard Hensen beoordeelde op 2018-11-08

De dag erna hadden ik de sokken al aan. Prima

Annelies beoordeelde op 2018-10-06

Zaterdag panty's besteld die ik de vrijdag daarna nodig had. Helaas donderdag niets ontvangen. Die dag heb ik geprobeerd contact te krijgen, dit was erg lastig. Toen heb ik een sms gestuurd, die later die dag werd beantwoord dat het pakketje keurig op de post was gedaan en de volgende dag zou worden bezorgd (dit was de vijfde dag na de bestelling). Helaas te laat voor mij omdat ik ze de volgende ochtend al nodig had. Op de site was beloofd dat ze binnen twee werkdagen verzonden zouden worden. Zeer teleurstellend dus.
Ondertussen is het weer zaterdag en heb ik nog niets ontvangen. Er is ook geen track en trace code van de verzending naar mij gemaild. Al met al een vervelende ervaring.

H.G. Teunissen beoordeelde op 2018-10-06

Nvt

Gerard Nagel beoordeelde op 2018-09-09

Altijd een feestje, bestellen bij Luv.
Snelle afhandeling, keurige levering.

Rachel Camps beoordeelde op 2018-08-06

Mooie spullen, handige site en snel geleverd via DHL. Netjes verpakt.

Anita Titarsole beoordeelde op 2018-07-12

Top servicešŸ‘šŸ¼

Hein Stavenuiter beoordeelde op 2018-06-02

Ik heb mijn bestelling naar behoren netjes en op tijd ontvangen.

Gerard Nagel beoordeelde op 2018-06-01

Altijd snelle levering. Vandaag besteld is overmorgen binnen (zit altijd een dag tussen). De kwaliteit is uitstekend. Nog geen ervaring met aftersales, want nog nooit nodig gehad.

Simon beoordeelde op 2018-02-27

Heel erg blij met de wollen heren sokken. Speciaal voor diabetes patienten door het ontbreken van elastiek in de boord. Wij kopen al jaren deze sokken en ze zijn echt van een hele goede kwaliteit en gaan lang mee. Bestelling en levering gaat heel erg plezierig en super snel. Ga zo door!

N Boeijen beoordeelde op 2018-02-06

Zeer goed geholpen ondanks dat sommige dingen niet op voorraad waren.
Goede kwaliteit.

David beoordeelde op 2018-02-06

Goede communicatie met verkoper en prima kwaliteit sokken.

Jolanda Wagemakers beoordeelde op 2018-01-19

Bestelling werd in het weekend geplaatst en heel kort daarna bezorgd, goed verpakt en in goede staat!

Ingrid Steijnen beoordeelde op 2018-01-18

Zeer mooie kousen en correcte snelle levering.

Caroline Boumans beoordeelde op 2018-01-05

Niet alle producten waren voorradig. Dat was natuurlijk wel jammer, maar er is snel over gecommuniceerd en heel snel stond het geld ook weer op mijn bankrekening. Prima!

marijke Akkermans beoordeelde op 2017-12-09

Was snel binnen, ben tevreden

E Molendijk beoordeelde op 2017-12-07

Netjes verpakt en snelle levering

marian beoordeelde op 2017-12-04

Donderdagavond besteld, zaterdag op de deurmat!

Tonny Molenaar beoordeelde op 2017-12-03

Super tevreden. Volgende dag kreeg ik een verkeerd pakketje bezorgd. Ik mocht voor het ongemak dit pakje houden en de dag erna werd mijn eigen pakket gebracht. Super vriendelijk !!

Abdelhamid Boucharafat beoordeelde op 2017-12-02

Bestelling vlekkeloos verlopen + vlotte levering.

Merel Adams beoordeelde op 2017-11-28

Heel tevreden, kreeg mijn bestelling met flinke korting en erg snel thuis. Bestelling was mooi ingepakt dus dat was fijn uitpakken.