Bouwerskamp 12
0527619077

9,0

The Feedback Company 64 8,9

J. Van der Sluis beoordeelde op 2017-09-22

Tuinkast besteld voor 500.00. We moesten zelf bellen wanneer die afgeleverd werd! Vrijdag afgeleverd, echter zonder enige handleiding en geen schroeven etc. Kan dus niet gemonteerd worden! Loras gebeld, maar die verwijzen naar hun leverancier, daar hebben wij echter geen kast gekocht! Nu maar afwachten wanneer alles binnenkomt! Super slechte service! Zeker geen aanrader. Koop mijn spullen voortaan zeker ergens anders!!!!

Reactie van LoRas:
Geachte heer Van der Sluis,

Wij vinden het erg vervelend dat u de afwikkeling van uw bestelling zo ervaren heeft. Onze bezorgkosten zijn erg laag, het plannen van onze routes wordt zo optimaal mogelijk gedaan om het bezorgen tegen deze lage tarieven mogelijk te maken.
Uiterlijk een dag van tevoren nemen wij contact op over het bezorgmoment. U belde ons voor die tijd en was ons daarmee voor. U stond in de planning om die ochtend gebeld te worden. Het is niet zo dat we geen contact met u zouden hebben opgenomen over het aflevermoment.

Dat de handleiding en schroeven ontbraken is teleurstellend. Onze kasten worden als pakketten afgeleverd door onze leverancier. Helaas ontbrak in uw geval het materiaal om aan de slag te kunnen. Ik kan me goed voorstellen dat u zo snel mogelijk met het in elkaar zetten van de kast aan de gang wilt. Nadat u het ontbreken van het materiaal had doorgegeven aan een collega, heb ik u zo snel als mogelijk gebeld om hier actie op te ondernemen en te zorgen dat u het ontbrekende materiaal zo snel mogelijk in huis heeft. Hier bleek u in de tussentijd zelf een oplossing voor te hebben gevonden.

Wij doen erg ons best om onze klanten te bedienen en een goede service te verlenen. Dit blijkt ook uit het gemiddelde waarderingscijfer dat wij krijgen. Helaas ging dit in uw situatie niet optimaal, ik vind dit oprecht vervelend.

Hartelijke groet,

Louis Rasing

R. van Oven beoordeelde op 2017-05-27

De levertijd was 1 - 10 werkdagen. De dag nadat ik de bestelling geplaatst had werd ik al gebeld dat ze over 2 dagen konden leveren. Dat is toen ook gebeurd.
Ik was die dag weg maar ze hebben het netjes (na overleg) in de voortuin geplaatst).
Helaas was de bestelling niet compleet en 1 plank was beschadigd maar na 1 telefoontje was alles weer geregeld en 2 dagen later had ik de missende stukken ook in huis en een extra plank.

Goede service/prijs/kwaliteit en vriendelijke medewerkers.

Volgende keer ga ik hier zeker weer hout bestellen.

Herman beoordeelde op 2016-04-28

Verschillende keren bij Loras de winkel bezocht omdat ik met een tuinproject bezig ben. De heer Rasing is altijd vriendelijk en uiterst behulpzaam. Zonder zijn vakkundige adviezen was mijn project nog lang niet klaar geweest.

Patricia beoordeelde op 2016-04-20

Dhr Rasing is een vakman en weet precies waar hij over praat. Hij neemt rustig de tijd om je plannen aan te horen en verbeterd de dingen wat erg prettig is. Kortom een top service!

Reinder beoordeelde op 2016-04-20

Top! Steigerhouten planken besteld en op maat laten zagen. Hoefde ze alleen maar in te laden.

Jan Kroon beoordeelde op 2015-08-11

Prima snelle levering, alleen Jammer dat de planken vrijwel allemaal een bijna minimale breedte hebben waardoor ik nu 50 cm te kort kom. Er heeft geen enkele plank een breedte van 25 cm...

Nancy beoordeelde op 2014-05-15

Na een eindeloze zoektocht voor een mooi hok voor ons nieuw konijn,uiteindelijk bij Loras terechtgekomen en wat een service!!!Op 1 dag een prachtig huisje gevonden voor onze lieveling en 2 dagen later bij ons geleverd in Belgie.De klantvriendelijkheid echt top en tevens alle informatie omtrent bestelling en betaling prima geregeld!In èèn woord:een dikke pluim voor Loras!

Marjan beoordeelde op 2014-05-02

Wat een goede service en snelle afhandeling van de bestelling !!
We kochten een tuinbank op woensdag en deze werd op donderdag al bezorgd
Kwaliteit zoals vermeld op de site, chapeau

Maria beoordeelde op 2014-04-27

Wat een fijne service alles volgens afspraak nagekomen.
Kochten een tuinkast deze werd op tijd afgeleverd.
Zowel aan de telefoon als bij aflevering correct geholpen.
Zeker zal ik jullie aanbevelen bij vrienden en familie.

bakker beoordeelde op 2013-07-30

We hebben een Bayern buitenkast gekocht. Er bleken 2 panelen beschadigt te zijn. Na één telefoontje werd ons na drie dagen 2 nieuwe panelen geleverd. Prima!

Danny beoordeelde op 2013-07-27

Speeltoestel corner gekocht, snelle levering. Zeer klantvriendelijk en
goede service. 100% Betrouwbaar dus.. Grt van een tevreden klant

Mieke Flipse beoordeelde op 2013-07-24

Mijn verjaardagscadeau was dit jaar heel bijzonder: twee Vlaamse reuzen. Een konijnenhok zou te klein zijn voor deze monsters, dus hebben we hondenhok Collie uitgekozen. Het hok is netjes afgeleverd. Met de beschrijving in de hand konden we het hok prima bouwen. Het is een degelijk hok dat met zorg is afgewerkt. Echt een hok om nog jaren plezier van te hebben.

Horst beoordeelde op 2013-07-15

Wij hebben voor onze dochters het Speelhuis Pinokkio gekocht.
We hadden er een paar vragen over en die werden direct door
Loras beantwoord. Na bestelling werd het huisje heel snel
geleverd. Het huisje is echt super. De handleiding was een
klein beetje puzzelen maar het lukte prima. De dakbedekking
hebben wij er met spijkers ingeslagen. Dat was een stuk
makkelijker!
Al met al heel erg tevreden.

Rene beoordeelde op 2013-07-14

Bestelling gedaan, nog contact gehad via mail en telefonisch.
Levering blokhut van interflex.
Gebracht door eigen chauffeur interflex, keurig op aangewezen plek gezet!!!

A. Leppers beoordeelde op 2013-07-13

Tuinbank, zelf opgehaald.
Goede service.

GvW beoordeelde op 2013-07-11

Wij hadden een houten paviloen gekocht.Bij deze firma de
goedkoopste prijs + gratis thuis bezorgen.Na aantal weken te
hebben staan,kwam er een grote schur in de draagbalk.gelijk
contact opgenomen.En wij hebben een hele nieuwe balk helemaal
opmaat thuis bezord gekregen.Dus super die service.

Fam. In't Zandt beoordeelde op 2013-07-09

Kippenhok gekocht. Snelle aflevering. Echter prijs/kwaliteitverhouding
niet goed. Noklijsten dak passen niet goed. Dak niet waterdicht. Diverse
keren gebeld, gemaild, foto's gestuurd. Duurt echter al weken en nog
geen oplossing. Het liefst had ik een nieuw, beter passend en waterdicht
dak.

Errol beoordeelde op 2013-07-08

Prima service en levering van de grote bloembakken zoals het hoort.

Kees Kerssens beoordeelde op 2013-07-06

Prima service met de aflevering van de pergola-bank.
Net iets te weinig schroeven.

Michel beoordeelde op 2013-07-03

Kippenhok zelf opgehaald, goede en vriendelijke service.
Hok is op paar punten voor verbetering vatbaar.