Victoriahof 44
5611BP Eindhoven
0402092060

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Changla coolen ching beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering . Speciaal het handgeschreven bedankje heel attent !!

Pleun Spierings beoordeelde op 2019-05-20

Gewoon goed :)

barbara kaalen beoordeelde op 2019-05-20

Ontzettend leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje, erg leuk!

Echter na direct te hebben betaald verloopt de samenwerking met de betalingdienst blijkbaar niet zo goed want ik ontving van de week een after pay betalingsverzoek...? raar omdat dit nu toch al wel verwerkt moet zijn.

Sil beoordeelde op 2019-05-20

Super snel geleverd mooi ingepakt met persoonlijke noot...kortom een cadeau...

Bestelproces
Assortiment