De Vos van Steenwijklaan 75
7902NP Hoogeveen

9,0

Patricia Dappers beoordeelde op 2019-02-19

goed prijs/kwaliteit en snelle levering.

Johan Janssen beoordeelde op 2019-02-13

Nog steeds geen product ontvangen

Guy Ramos beoordeelde op 2019-02-12

Ria Beemt beoordeelde op 2019-02-12

Goed en snelle levering. Goede prijs en kwaliteit

Jacob Alkema beoordeelde op 2019-02-12

Slecht ik heb mijn spullen na twee weken nog niet ontvangen

Rob Hendrickx beoordeelde op 2019-02-12

Snelle reactie op vragen, snelle levering, goed product.

Ries Hart beoordeelde op 2019-02-12

Thomas beoordeelde op 2019-02-12

Na problemen met de bezorging (drie dagen vertraging, wat uiteindelijk een schadegeval bij de bezorgdienst bleek te zijn) kostte het na melding helaas wat moeite om de klantenservice écht te activeren (lees: de klant proactief updates geven over status i.p.v. de klant er herhaaldelijk naar laten vragen) maar uiteindelijk is dit door Loopladders.nl wel naar behoren opgelost. Bij deze tweede 'garantieverzending' van een nieuw product is de beloofde levertijd waargemaakt, en is er een mooi product geleverd wat het geld waard is.

Target Press beoordeelde op 2019-01-22

Wat een super snelle service! Onze bestelling van 6 veiligheidsvestjes mét print de volgende dag in huis! Ook de kwaliteit van de print is beter dan we hadden durven hopen. Top service, bedankt!

Igor Offenberg beoordeelde op 2018-10-31

Prima

Liduina Dissel beoordeelde op 2018-10-30

Als er iets mis gaat met bestellen word er duidelijk gereageerd via mail. Ook alles volgende dag in huis. Erg fijn. Mis

Dirk Watthe beoordeelde op 2018-10-30

Uitstekend, snelle service

De Boer beoordeelde op 2018-10-27

Bestelling is nooit aangekomen. Slechte communicatie, nog steeds geen reactie na mijn laatste mail. Ze zijn niet klantvriendelijk, ook zou ik afgelopen donderdag terug gebeld worden, dit moet helaas nu nog gebeuren. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg. Ik ga hier in de toekomst niet meer bestellen.

Thomas Bijl beoordeelde op 2018-10-25

Heel goed snel geleverd goedkoop en goeie kwaliteit

Amber Nonkes beoordeelde op 2018-10-23

product besteld en bewust gekozen voor aflevering aan huis.
bij 1e keer niet thuis werd pakket bezorgd bij afhaal centrum in Amerfoort, terwijl wij in Nijkerk wonen.

Frans Meijden beoordeelde op 2018-10-23

prima verzorgd en correct afgeleverd

V.V. De Meern tav André Bakker beoordeelde op 2018-10-23

Snel en goed geleverd.

Trae Alleyne beoordeelde op 2018-10-23

Snel safe en simpel goede producten

R Delforno beoordeelde op 2018-10-23

Zeer tevreden. Gebeld met de vraag hoe groot bepaalde lengte loopladders zijn. Werd meegedacht en volgende dag al bestelling in huis!

Paul Donders beoordeelde op 2018-10-23

Ga zo door