De Vos van Steenwijklaan 75
7902NP Hoogeveen

9,1

Bas beoordeelde op 2018-03-29

Product netjes geleverd en goed verpakt. Voldeed ook aan de verwachtingen. Was initieel niet op voorraad, maar als je belt wordt er netjes opgenomen en uitgezocht. Het zou wel fijn zijn als je al eerder bericht zou krijgen dat iets niet op voorraad is.

Minpunt is dat men gebruik maakt van DPD als verzendservice. Zou fijn zijn als PostNL als optie wordt gegeven omdat de kwaliteit van DPD erg belabberd is.

Remko Lieshout beoordeelde op 2018-03-08

Snelle levering en goedkoop!

Dorothy Laernoes-van Hage beoordeelde op 2018-03-08

Ik ben zeer tevreden. Bestellen en de volgende dag in huis.
Gelukkig ook de mogelijkheid dat het bij de buren af wordt gegeven.
ik heb ingeschreven voor de nieuwsbrief, dus wie weet ga ik vaker bestellen voor onze handbalvereniging.

A Werimon beoordeelde op 2018-03-08

Juiste omschrijving en volgens afspraak geleverd

Jan Altena beoordeelde op 2018-03-08

Een mooie snelle levering

Judith beoordeelde op 2018-03-05

Goede klantenservice en snelle levering.

Johan Seré beoordeelde op 2018-03-03

Goed product. Snelle levering.

Arjo Versteeg beoordeelde op 2018-03-01

heb er heerlijk mee getraind

John Thiele beoordeelde op 2018-03-01

de ladders zijn makkelijken gebruik omdat de ruimte tussen de treden vast en ze zijn eenvoudig op en uit te rollen.

Tamara Kersten beoordeelde op 2018-03-01

snelle en correcte levering

E.P. Gurowitsch beoordeelde op 2018-03-01

Goede info op de site en snelle levering

Dirk Jan beoordeelde op 2018-03-01

Heel tevreden nette prijs snelle levering en goed verpakt..

Jan beoordeelde op 2018-01-21

Op zaterdag een bestelling geplaatst. En uiteraard met Ideal betaald. Zag er goed uit op de website. Verrast door de pop-up op het scherm dat ze binnen 1 uur zouden verzenden. Dus maandag, dinsdag, woensdag vol spanning afgewacht. Niks ontvangen. Gemaild, geen antwoord. Vrijdag weer gemaild, zaterdag een mailtje: het is verstuurd. Dus weer afwachten. Maandag, dinsdag, woensdag, Nog steeds niks. Gemaild. Het is onderweg, we hadden het niet in voorraad, komt rechtstreeks van de fabrikant in Frankrijk.
Als deze informatie direct gegeven was, had er geen irritatie ontstaan. Nu was het wachten, vervolgens gebrekkige communicatie, en dat 2 weken lang
Eindelijk, vrijdag is het binnen. Helemaal blij, want de spullen zien er keurig uit, verpakking was compleet. Dus.......eind goed al goed.
Wat betreft de producten: prima. De website: prima. De communicatie: ronduit belabberd. Daar is nog wat te winnen.

Floris beoordeelde op 2018-01-17

Goed contact gehad en snelle levering, top!

Janine beoordeelde op 2018-01-11

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachting.

P Handgraaf beoordeelde op 2018-01-10

Binnen 24 geleverd. Perfekt!

Amanda Leeuwen beoordeelde op 2018-01-10

Ik ben zeer tevreden, mooie tas met mooie opdruk. Snel binnen leuk kerst cadeau mijn vader blijft dus nu nog wel een paar jaar langer voetballen.

Mesut Yagci beoordeelde op 2018-01-10

In het weekend besteld en na een goed gesprek te hebben gevoerd via het chat site zoals afgesproken maandag wordt alles bedrukt en op gestuurd en volgende dag in huis dinsdag super . Hou van zo mooie zaken te doen op na de volgende keer tot snel een dikke 10

T.S. Visser beoordeelde op 2017-12-27

Goede en snelle service

Chris Arts beoordeelde op 2017-12-26

Bestelling is afgeleverd. De tas zat erop geplakt. Dat was minder. Niet echt professioneel.