De Vos van Steenwijklaan 75
7902NP Hoogeveen

9,0

Mike Vonk beoordeelde op 2018-07-05

Tevreden over de levering, niks op aan te merken.

Leo Knoppers beoordeelde op 2018-07-04

Makkelijk bij de hand mede door het kleine formaat

Diana Maat beoordeelde op 2018-07-04

Goede aflevering

Stevens beoordeelde op 2018-07-04

gewoon goed

Inge Peeters beoordeelde op 2018-07-04

weinig mogelijkheden in bestelling dus kleur niet helemaal duidelijk.

Center Praktijk beoordeelde op 2018-07-04

Niet aangegeven dat helft van de zending niet kwam. Na bellen voor vrijdag daarna beloofd, toen ook weel niet. weer bellen en daarna pas nar 2 weken geleverd

Hans Kwaks beoordeelde op 2018-06-29

Heel tevreden, ladders binnen een dag binnen, en ze zijn goed zichtbaar en hebben vaste treden, dat is een must om te gebruiken.

Agda Kok beoordeelde op 2018-06-28

Lange levertijd, verkeerde hesjes geleverd, moeizame /slechte communicatie daarna waardoor ik niet meer wist wat te doen. Teruggestuurd, de.juiste hesjes ontvangen in een.enorme doos terwijl het ook gewoon in een grote envelop via brievenbus had gekund. Eigenlijk nog 2 hesjes nodig maar twijfel hier nogmaals te bestellen. Ik ben geen klant met grote afname maar zo voelt het wel...ach besteld maar 2 hesjes...

Patrick Weijers beoordeelde op 2018-06-27

snelle en goede levering

Mw. H.J. Blokzijl beoordeelde op 2018-06-27

Snelle correcte levering.

TrainerWillem beoordeelde op 2018-06-27

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Artikel binnen afgesproken termijn en onbeschadigd ontvangen.

Eduard Van Praag beoordeelde op 2018-06-27

Blitz man!!!!

Leonie Klein beoordeelde op 2018-06-27

Heel tevreden over mijn bestelling, de loopladder werd aan het einde van de volgende dag geleverd.

Chico Martinez beoordeelde op 2018-06-27

Gezina Noordhuis beoordeelde op 2018-06-27

Snelle levering, goede producten

Samantha Zweerde beoordeelde op 2018-06-27

Een aantal artikelen besteld. Bij binnenkomst zag ik pas op de bon dat 1 artikel was uitverkocht (jammer dat ik dit niet van te voren hoorde). Hierover zelf gemaild en toen bleek dat dit artikel later die week weer zou binnen komen en alsnog verstuurd zou worden.

Bas beoordeelde op 2018-03-29

Product netjes geleverd en goed verpakt. Voldeed ook aan de verwachtingen. Was initieel niet op voorraad, maar als je belt wordt er netjes opgenomen en uitgezocht. Het zou wel fijn zijn als je al eerder bericht zou krijgen dat iets niet op voorraad is.

Minpunt is dat men gebruik maakt van DPD als verzendservice. Zou fijn zijn als PostNL als optie wordt gegeven omdat de kwaliteit van DPD erg belabberd is.

Remko Lieshout beoordeelde op 2018-03-08

Snelle levering en goedkoop!

Dorothy Laernoes-van Hage beoordeelde op 2018-03-08

Ik ben zeer tevreden. Bestellen en de volgende dag in huis.
Gelukkig ook de mogelijkheid dat het bij de buren af wordt gegeven.
ik heb ingeschreven voor de nieuwsbrief, dus wie weet ga ik vaker bestellen voor onze handbalvereniging.

A Werimon beoordeelde op 2018-03-08

Juiste omschrijving en volgens afspraak geleverd