Dieselstraat 5
7902NP Hoogeveen

9,0

JKH Eikelenboom beoordeelde op 2019-06-27

Bezorging vond, ondanks directe betaling, en pas na herinnering bij leverancier, bijna 2 weken later plaats. Wel directe actie naar aanleiding van die herinnering.

Rick Pickee beoordeelde op 2019-06-27

uitstekend

Jw Koers beoordeelde op 2019-06-20

Prima, snel

Ria Beemt beoordeelde op 2019-06-20

Helemaal geweldig. Goed materiaal betaalbaar en snelle verzending

Caro beoordeelde op 2019-06-20

Heel tevreden, we hadden een grote bestelling die snel geleverd moest worden, dat kon gelukkig!

Ans De Jongh beoordeelde op 2019-06-20

was voor mijn kleinzoon. Hij is tevreden

Patricia Dappers beoordeelde op 2019-02-19

goed prijs/kwaliteit en snelle levering.

Johan Janssen beoordeelde op 2019-02-13

Nog steeds geen product ontvangen

Guy Ramos beoordeelde op 2019-02-12

Ria Beemt beoordeelde op 2019-02-12

Goed en snelle levering. Goede prijs en kwaliteit

Jacob Alkema beoordeelde op 2019-02-12

Slecht ik heb mijn spullen na twee weken nog niet ontvangen

Rob Hendrickx beoordeelde op 2019-02-12

Snelle reactie op vragen, snelle levering, goed product.

Ries Hart beoordeelde op 2019-02-12

Thomas beoordeelde op 2019-02-12

Na problemen met de bezorging (drie dagen vertraging, wat uiteindelijk een schadegeval bij de bezorgdienst bleek te zijn) kostte het na melding helaas wat moeite om de klantenservice écht te activeren (lees: de klant proactief updates geven over status i.p.v. de klant er herhaaldelijk naar laten vragen) maar uiteindelijk is dit door Loopladders.nl wel naar behoren opgelost. Bij deze tweede 'garantieverzending' van een nieuw product is de beloofde levertijd waargemaakt, en is er een mooi product geleverd wat het geld waard is.

Target Press beoordeelde op 2019-01-22

Wat een super snelle service! Onze bestelling van 6 veiligheidsvestjes mét print de volgende dag in huis! Ook de kwaliteit van de print is beter dan we hadden durven hopen. Top service, bedankt!

Igor Offenberg beoordeelde op 2018-10-31

Prima

Liduina Dissel beoordeelde op 2018-10-30

Als er iets mis gaat met bestellen word er duidelijk gereageerd via mail. Ook alles volgende dag in huis. Erg fijn. Mis