Aert de Gelderstraat 3

Layla Camps beoordeelde op 2019-01-19

Lieke Hoogstraten beoordeelde op 2019-01-19

Sanne Egberts beoordeelde op 2019-01-15

jessie stoffelen beoordeelde op 2019-01-08

Goede en snelle levering, hele leuke speldjes. Zitten perfect.

Marlou Wieringa beoordeelde op 2018-12-29

Kati beoordeelde op 2018-12-28

Product was uitverkocht en ze belden niet eens om dit te laten weten. Bij ontvangst gemerkt maar helaas was het te laat om iets anders te kunnen regelen voor de kerst.

Marieke Rijkhoff beoordeelde op 2018-12-28

Goede en snelle service!

Mikaela Guichelaar beoordeelde op 2018-12-21

Nicole Swelsen beoordeelde op 2018-12-18

Bram Peene beoordeelde op 2018-12-14

Volgende dag geleverd

G. beoordeelde op 2018-12-14

Super service en onwijs leuke dingen voor een leuke prijs!!

Judith Berens beoordeelde op 2018-12-08

Barbara beoordeelde op 2018-12-08

Mooie speldjes en sieraden. Zeer vriendelijk en attent, er is zelfs een diadeem gemaakt in de combinatie die er niet was online. En binnen 2 dagen in huis, mooi verpakt en nog een leuk elastiekje erbij. Wij zijn er heel blij mee!

Anke Versteijnen beoordeelde op 2018-12-08

C. Naus beoordeelde op 2018-12-06

Super mooie producten en zeer snelle en nette levering, mooie doosjes met oorbellen en extra leuk versierde zakjes !!
Heel fijn verzorgd !!

Dorianne van Nes beoordeelde op 2018-12-06

Jeanine Meuwissen-Corstjens beoordeelde op 2018-12-05

snelle service en ziet er echt kei leuk uit. blijft goed zitten....mits mijn eigen dochtertje het ook laat zitten haha

truus nies beoordeelde op 2018-12-05

Marieke Wenink beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering, leuke producten. Jammer dat een aantal producten net de kleur was uitverkocht die ik zocht maar dat is een goede reden om snel weer te bestellen.

Elise van Tol beoordeelde op 2018-12-04

Mooie en originele producten voor leuke prijs :)
Goede kwaliteit en snelle levering!
Mooi verpakt en gaaf presentje erbij!