Aert de Gelderstraat 3
3343DC Hendrik-Ido-Ambacht

Linda Flantua beoordeelde op 2019-07-23

Andrea Blokzijl beoordeelde op 2019-07-21

Direct de volgende dag verzonden, dus snel in huis. Er werd echter geen verzend bevestiging gestuurd per mail. Dat was fijn geweest dan weet je tenminste dat t onderweg is. Klein verbeter puntje dus.

marjolein feberwee beoordeelde op 2019-07-16

snel in huis en leuk extra kado zakje om het doosje met oorbellen heen

Simone Crutchelow beoordeelde op 2019-07-12

Superleuke webwinkel. Goede service! We hebben er al meerdere keren wat gekocht.

s Roozen beoordeelde op 2019-07-04

Marije van der Werf beoordeelde op 2019-07-04

Volgende dag in huis, goede prijs-kwaliteitverhouding

Nanna Struyk beoordeelde op 2019-06-27

Marieke beoordeelde op 2019-06-20

Heel veel keus, snelle levering, goede foto’s, je krijgt wat je op de foto ziet, leuk verpakt.

Jojanneke Wurth - van de Sande beoordeelde op 2019-06-13

Snelle en goed service!

Myrthe Lofvers beoordeelde op 2019-06-06

T Winkelmolen beoordeelde op 2019-06-05

Supper speldjes snelle levering

Vivianne Maaijen-Vergeer beoordeelde op 2019-06-04

Lotte beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering, oorbelletjes zijn mooi verpakt en kwaliteit is ook top. Dochtertje super blij mee.

Frida beoordeelde op 2019-05-25

Sophie beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, supersnelle levering en mooie kwaliteit speldjes!

Juul Olthoff beoordeelde op 2019-05-14

Roelie Marinus beoordeelde op 2019-05-11

Goede en snelle levering onze kleindochter was er erg blij mee top

Rianne Te nijenhuis beoordeelde op 2019-05-11

Marina Markovic beoordeelde op 2019-05-04

De speeltjes zijn niet haar vriendelijk. Als je ze afhaalt komt altijd wat haar los, mijn dochter klaagt dat het pijn doet. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet

annemarie de Ronde beoordeelde op 2019-04-26