Aert de Gelderstraat 3

H Rook-Bouter beoordeelde op 2018-11-07

L Hendriks beoordeelde op 2018-11-06

Lizan Stovius beoordeelde op 2018-11-02

Claudia Boiten beoordeelde op 2018-11-02

Supersnel en supermooi afgeleverd!

Wendy Spijker beoordeelde op 2018-10-27

Rosanna Rigotti beoordeelde op 2018-10-22

Nick Vanwinkel beoordeelde op 2018-10-22

Heel tevreden. Heb wel een week moeten wachten op de levering maar dat kwam waarschijnlijk door de overschrijving vanuit België. Maar ik heb wel een gratis reservestrikje bij de speldjes gekregen als extra attentie

Nicole Lemmens beoordeelde op 2018-10-19

Heel tevreden. Snelle levering en alles kan naar wens aangepast worden.

Petra Jacobsen beoordeelde op 2018-10-19

tevreden snel geleverd

Daisy Kaal beoordeelde op 2018-10-12

Leuke speldjes en snelle levering!

Anje Pluim beoordeelde op 2018-10-12

Elke van de Mortel beoordeelde op 2018-10-12

Sandra Boerakker beoordeelde op 2018-10-07

Debby van den Berg beoordeelde op 2018-10-05

S Schuts beoordeelde op 2018-10-05

Marjolein Bezemer beoordeelde op 2018-10-04

Ondanks dat de webshop even gesloten was had ik mijn bestelling op tijd in huis voor een bruiloft!!

Wendy Mertens beoordeelde op 2018-09-14

Germaine Smit beoordeelde op 2018-09-08

Mooie webwinkel, groot en mooi assortiment. Fijne service. En vooral belangrijk, de speldjes zijn mooi en blijven mooi.

Hanna Kruit beoordeelde op 2018-09-07