Leliestraat 2
5091AK Middelbeers

Ans Besteman zei op 2017-03-19

Heel tevreden, bestelling was snel in huis

irma zei op 2017-03-18

Heel tevreden, de handcrème is heerlijk

Pamela Rengers zei op 2017-03-13

Fijne produkten, netjes verpakt.

Laura Blauw zei op 2017-03-10

Tevreden, leuke producten en een klein extraatje erbij! Ik ben positief.

Ivo Van Vlaenderen zei op 2017-03-04

Uitstekende service van jullie webwinkel! Snelle communicatie en snelle verzending. De pakjesverdeler echter... Eerst levering voorzien voor donderdag 2 maart, niet gehaald... Volgende poging voorzien vrijdag 3 maart. Ik was net op dat moment niet thuis maar er hing een briefje aan de deur dat het pakket mocht afgeleverd worden bij de buren. Melding op de tracking site "niet thuis, terug naar afhaalpunt". Op dat moment waren mijn buren (ouders) en ikzelf daar aanwezig want ik was er net op bezoek. Volgende poging voorzien voor dinsdag 7 maart. Ben benieuwd, want ook dan ga ik niet thuis zijn en kan het pakket bij de buren afgeleverd worden.

Hanneke van Leeuwen zei op 2017-02-04

Heel tevreden ben ik met de argonolie. Al tig jaren ben ik op zoek naar iets wat (dacht ik) niet bestaat.
totdat ik bij arganolie terecht kwam. Het bevalt mij onwijs goed en zou het iedereen met kroezig en krullend haar waar je niets mee kan doen aan te bevelen. dus.... ik ben een heel tevreden klant.

J.G. Ris - van Leeuwen zei op 2017-01-30

Alles was wel in orde, alleen je "taartje" was uit de bescherming gegaan en hij was van boven heel behoorlijk beschadigd, jammer maar het was gratis !!

Sandra offermans zei op 2017-01-20

Ik ben helemaal verliefd op de lovearganolie producten en kan het iedereen aanbevelen te gaan gebruiken!

Anja Visser zei op 2017-01-17

gewoon heel goed!! Fijne producten.

anita tijhof zei op 2017-01-09

Snelle levering, persoonlijk verpakt, mooie producten. Jammer dat vraag om neutrale kleur kwastje werd beloond met een groene kwast aan het flesje. Had graag creme kleur of bruinn of zwart ontvangen.

Jantine Van Hartingsveldt zei op 2017-01-09

Duidelijke site en info over voortgang bestelling. Snelle levering en heel aardig een presentje bij de aankoop.

Kwaliteit product vind ik prima.

Yvonne zei op 2017-01-09

Ik heb nu een aantal keer een bestelling gedaan en ben erg tevreden over Love Arganolie!
Het zijn heerlijke producten die snel bezorgd worden. De website is prettig en duidelijk.
Heel leuk vind ik dat er nog een persoonlijk geschreven kaartje in de doos zit en ook attent dat er nog een kadootje bijgevoegd is.
Ik gebruik de argan+ olie voor haar, huid en nagels, echt een super fijn product!
Kortom TOP!

ineke onestinghel zei op 2017-01-08

Opnieuw zeer tevreden over de persoonlijke, aardige aanpak en de heerlijke producten.

Pamela Rengers zei op 2017-01-07

Prima produkten! Ben er blij mee.

Alice Haccou zei op 2017-01-07

Super snelle levering, en erg leuk en persoonlijk ingepakt.
Ik ga hier zeker nog vaker wat bestellen.

Sophie de Gier zei op 2017-01-01

Snel geleverd met een leuk handgeschreven kaartje erbij, bedankt!

Ineke zei op 2016-12-28

Mooie producten en fantastische service. Persoonlijke benadering, heel fijn. Kerstcadeau op het laatste moment besteld, had het ondanks de drukte de volgende dag in huis, veel sneller dan verwacht. Een aanrader.

WCS - Ana Almeida zei op 2016-12-20

Hello.
I really enjoyed the products received from Love Arganolie.
All the service was very profissional and friendly.

Thank you,
Ana

Kinga Grolleman zei op 2016-12-16

De konjac spons is een geweldig product, het is alleen een hele grote teleurstelling dat ik in een andere winkel exakt het zelfde product voor 1/3, dus €2,- te koop was!!!!!!!!!!!!!!!!!

Esther Elsenaar zei op 2016-12-11

Heel tevreden,ik zocht voetencreme op de site kon het niet vinden.Toen heb ik even gebeld,ze heeft het toen aangepast op de site en heb toen gelijk besteld en de volgende dag in huis met een leuk cadeautje erbij.

Gr.esther