Leliestraat 2
5091AK Middelbeers

Gea zei op 2017-05-25

Ik ben heel erg tevreden. Mijn Hamamdoek is geweldig. En hij werd ook nog eens mooi ingepakt met een klein cadeautje geleverd.

Marianne van de Weijenberg zei op 2017-05-19

Snel geleverd, incl. een leuke attentie!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je positieve beoordeling Marianne!

Anna Jansen zei op 2017-05-13

Product precies zoals verwacht en werd als een prachtig cadeautje afgeleverd.

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je positieve review!

Yvette Houben zei op 2017-04-26

Heel tevreden over de producten en de afhandeling van de bestelling. Snelle levering, goed verpakt, met een handgeschreven kaartje en een cadeautje. Top!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor deze mooie beoordeling!

M zei op 2017-04-14

Pakketje kwam vrij snel thuis! Leuk kleinigheidje er bij gekregen als cadeautje. Heel mooi ingepakt! Ben er heel blij mee!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je positieve berichtje!

Ineke Onestinghel zei op 2017-04-12

Altijd weer een feest om een pakje van Love Arganolie te ontvangen.
Prachtig verpakt, snel met een persoonlijke touch.

Reactie van Love Arganolie:
Fijn om te lezen dat we weer voor een klein feestje hebben kunnen zorgen! Geniet van de producten.

Liesbeth Zwerver zei op 2017-04-11

Telefonisch contact was verhelderend, duidelijk en erg prettig. Na het gesprek meteen de bestelling geplaatst, ik kreeg het de volgende dag al binnen in een leuke verpakking! Ik ben eenog blij mens!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je fijne reactie!

Else Van Geet zei op 2017-04-03

Snelle levering! Producten zijn van goede kwaliteit!

Joyce De Weijer zei op 2017-03-31

Lange levertijd, super product!

Ans Besteman zei op 2017-03-19

Heel tevreden, bestelling was snel in huis

irma zei op 2017-03-18

Heel tevreden, de handcrème is heerlijk

Pamela Rengers zei op 2017-03-13

Fijne produkten, netjes verpakt.

Laura Blauw zei op 2017-03-10

Tevreden, leuke producten en een klein extraatje erbij! Ik ben positief.

Ivo Van Vlaenderen zei op 2017-03-04

Uitstekende service van jullie webwinkel! Snelle communicatie en snelle verzending. De pakjesverdeler echter... Eerst levering voorzien voor donderdag 2 maart, niet gehaald... Volgende poging voorzien vrijdag 3 maart. Ik was net op dat moment niet thuis maar er hing een briefje aan de deur dat het pakket mocht afgeleverd worden bij de buren. Melding op de tracking site "niet thuis, terug naar afhaalpunt". Op dat moment waren mijn buren (ouders) en ikzelf daar aanwezig want ik was er net op bezoek. Volgende poging voorzien voor dinsdag 7 maart. Ben benieuwd, want ook dan ga ik niet thuis zijn en kan het pakket bij de buren afgeleverd worden.

Hanneke van Leeuwen zei op 2017-02-04

Heel tevreden ben ik met de argonolie. Al tig jaren ben ik op zoek naar iets wat (dacht ik) niet bestaat.
totdat ik bij arganolie terecht kwam. Het bevalt mij onwijs goed en zou het iedereen met kroezig en krullend haar waar je niets mee kan doen aan te bevelen. dus.... ik ben een heel tevreden klant.

J.G. Ris - van Leeuwen zei op 2017-01-30

Alles was wel in orde, alleen je "taartje" was uit de bescherming gegaan en hij was van boven heel behoorlijk beschadigd, jammer maar het was gratis !!

Sandra offermans zei op 2017-01-20

Ik ben helemaal verliefd op de lovearganolie producten en kan het iedereen aanbevelen te gaan gebruiken!

Anja Visser zei op 2017-01-17

gewoon heel goed!! Fijne producten.

anita tijhof zei op 2017-01-09

Snelle levering, persoonlijk verpakt, mooie producten. Jammer dat vraag om neutrale kleur kwastje werd beloond met een groene kwast aan het flesje. Had graag creme kleur of bruinn of zwart ontvangen.

Jantine Van Hartingsveldt zei op 2017-01-09

Duidelijke site en info over voortgang bestelling. Snelle levering en heel aardig een presentje bij de aankoop.

Kwaliteit product vind ik prima.