Industrieweg 4
5091BG Middelbeers

Lilliane Roks beoordeelde op 2017-11-21

Kadootje voor mijn dochter besteld, krijg ik er nog mooi kadootje gratis erbij!, mooi verpakt en op tijd geleverd! Fijne winkel!

J.G. Ris - van Leeuwen beoordeelde op 2017-11-17

Ik ben blij met mijn producten, heb ze al eerder gehad, dus ik weet wat ik weer heb besteld !
Beetje jammer dat de zeep erg rabbig afgebroken is, maar ja ...... je kan niet alles hebben, verder alles zeer naar wens !

Do beoordeelde op 2017-10-24

Erg snelle bezorging en leuke producten

Corrie beoordeelde op 2017-09-19

Ben heel tevreden met het bestelde product en attent dat er een cadeautje bij de bestelling zat.Jammer dat het voor de tweede keer 4 dagen duurde voordat het bestelde bezorgd werd.

tineke groothof beoordeelde op 2017-07-11

Snel geleverd keurig verpakt en precies wat ik besteld had met een gaaf kadootje

Reactie van Love Arganolie:
Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Veel plezier met de producten.

Jolanda Brok-Dankelman beoordeelde op 2017-06-17

Na uitleg via de mail over het product een snelle levering.
Het pakket was erg mooi en persoonlijk ingepakt.
Heerlijke gezichtsreiniger en crème die doet wat het belooft.

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat je er blij mee bent!

Gea beoordeelde op 2017-05-25

Ik ben heel erg tevreden. Mijn Hamamdoek is geweldig. En hij werd ook nog eens mooi ingepakt met een klein cadeautje geleverd.

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je mooie review, die hamamdoek gaat vast nog veel van pas komen met dit lekkere weer!

Marianne van de Weijenberg beoordeelde op 2017-05-19

Snel geleverd, incl. een leuke attentie!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je positieve beoordeling Marianne!

Anna Jansen beoordeelde op 2017-05-13

Product precies zoals verwacht en werd als een prachtig cadeautje afgeleverd.

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je positieve review!

Yvette Houben beoordeelde op 2017-04-26

Heel tevreden over de producten en de afhandeling van de bestelling. Snelle levering, goed verpakt, met een handgeschreven kaartje en een cadeautje. Top!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor deze mooie beoordeling!

M beoordeelde op 2017-04-14

Pakketje kwam vrij snel thuis! Leuk kleinigheidje er bij gekregen als cadeautje. Heel mooi ingepakt! Ben er heel blij mee!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je positieve berichtje!

Ineke Onestinghel beoordeelde op 2017-04-12

Altijd weer een feest om een pakje van Love Arganolie te ontvangen.
Prachtig verpakt, snel met een persoonlijke touch.

Reactie van Love Arganolie:
Fijn om te lezen dat we weer voor een klein feestje hebben kunnen zorgen! Geniet van de producten.

Liesbeth Zwerver beoordeelde op 2017-04-11

Telefonisch contact was verhelderend, duidelijk en erg prettig. Na het gesprek meteen de bestelling geplaatst, ik kreeg het de volgende dag al binnen in een leuke verpakking! Ik ben eenog blij mens!

Reactie van Love Arganolie:
Bedankt voor je fijne reactie!

Else Van Geet beoordeelde op 2017-04-03

Snelle levering! Producten zijn van goede kwaliteit!

Joyce De Weijer beoordeelde op 2017-03-31

Lange levertijd, super product!

Ans Besteman beoordeelde op 2017-03-19

Heel tevreden, bestelling was snel in huis

irma beoordeelde op 2017-03-18

Heel tevreden, de handcrème is heerlijk

Pamela Rengers beoordeelde op 2017-03-13

Fijne produkten, netjes verpakt.

Laura Blauw beoordeelde op 2017-03-10

Tevreden, leuke producten en een klein extraatje erbij! Ik ben positief.

Ivo Van Vlaenderen beoordeelde op 2017-03-04

Uitstekende service van jullie webwinkel! Snelle communicatie en snelle verzending. De pakjesverdeler echter... Eerst levering voorzien voor donderdag 2 maart, niet gehaald... Volgende poging voorzien vrijdag 3 maart. Ik was net op dat moment niet thuis maar er hing een briefje aan de deur dat het pakket mocht afgeleverd worden bij de buren. Melding op de tracking site "niet thuis, terug naar afhaalpunt". Op dat moment waren mijn buren (ouders) en ikzelf daar aanwezig want ik was er net op bezoek. Volgende poging voorzien voor dinsdag 7 maart. Ben benieuwd, want ook dan ga ik niet thuis zijn en kan het pakket bij de buren afgeleverd worden.