schachtstraat 4
6163LJ Geleen
+31612920293

9,1

sanne van binnendijk beoordeelde op 2017-10-16

niets op aan te merken; snel en goed.

Isabel Pannekoek beoordeelde op 2017-10-13

Nadat ik via de webwinkel een jas had besteld kwam ik erachter dat de verkeerde maat stond ingevuld. Hierover een email gestuurd en daar is gelijk op gereageerd dat de maat gecorrigeerd en de jas besteld was bij de leverancier. Inderdaad na een dag of 5 de jas ontvangen in de juiste maat. Laat de herfst maar beginnen want ik ben er klaar voor!

Odilia Meekes beoordeelde op 2017-10-11

Oordeel: tussen matig en goed.
Mooie jas, voelt ook prettig aan; ruim genoeg om een dunne buitenjas onder te dragen.
Helaas heeft de jas geen rits, maar enkel knopen, die (te) gemakkelijk losschieten tijdens bv. fietsen, bukken in een winkel, etc. ; dat vind ik een groot nadeel!

DBE Groot beoordeelde op 2017-10-10

Blij met Love for Rain! Ik heb de Agu størm silda jas besteld. De jas past perfect en bevalt heel goed. Mooie, opvallende mosterdkleur. Ik had de jas snel in huis en de korting was ook erg fijn. Beveel iedereen deze webshop aan!

Maaike Bos beoordeelde op 2017-10-09

Een heel fijne regenjas die ook prima als 'gewone' jas kan. Ik doe hem nu al aan op dagen dat het misschien wel / niet kan gaan regenen. Krijg veel complimentjes: 'wat een chique jas! Is dat echt een regenjas?' Ja dus. Hij is geheel waterdicht. Capuchon heeft een fijn klepje. De aanritsbare punt voor over de benen is super. En de kleur: lekker fel en prachtig. Heel blij mee.

Mireille Van Der Pijll beoordeelde op 2017-10-08

Alles prima

Chayenne van der Lee beoordeelde op 2017-10-07

Hele fijne jas, waterdicht en stormproof. Vanwege de lengte natuurlijk ook heel fijn omdat het toch meer tegenhoud en de kleur is ook hetzelfde als de afbeelding

Leontien Van den Aker beoordeelde op 2017-10-07

Snelle levering van fantastische jas!

Henk Kaspers beoordeelde op 2017-10-06

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle aanlevering.

Margit Meesters beoordeelde op 2017-10-06

Geweldige service en super tevreden met mijn jas! Snelle levering en retour.

Maartje Pierce beoordeelde op 2017-10-06

Prachtige jas van rains! Snel geleverd

Roos Franken beoordeelde op 2017-10-06

Een jas die er super leuk en hip uitziet en nog waterdicht is ook. Ik heb hem de afgelopen dagen volop getest in afschuwelijke hoosbuien en ik ben dolgelukkig met mijn aankoop

Jimmy beoordeelde op 2017-10-06

Zeer tevreden. Snelle bezorging. Eenvoudig bestellen.

Esther Graaff-Visser beoordeelde op 2017-10-06

Dochter is blij met prima jas.

Kate Poka beoordeelde op 2017-10-06

Great raincoat! I ordered this one after long research, as i wanted to have something that resist rain and looks stylish. The material is great, and surprisingly dirt comes off quiet easily too. I ordered size L as everyone mentioned that i should go for one size bigger than my size. L is great with a jumper or a light coat underneath. Overall i am happy with my purchase!

Marja Spruit-de Mos beoordeelde op 2017-10-06

netjes en op tijd geleverd

Hanneke Hietbrink beoordeelde op 2017-10-06

Heerlijke jas, snelle levering!

Tamar Dekkers beoordeelde op 2017-10-06

Tevreden met product. Communicatie mag wel wat beter m.b.t. levering.

pascal van melkebeke beoordeelde op 2017-10-06

zeer goede service