schachtstraat 4

+31612920293

Nick van der Deijl zei op 2017-05-23

Snel en perfect geregeld

J Stam zei op 2017-05-23

Supergoede service! Toen bleek dat mijn bestelling niet meer leverbaar was kreeg ik meteen persoonlijk contact en konden we regelen dat mij bestelling alsnog de volgende dag in een andere kleur verstuurd werd. De gratis armband is er wel bij ingeschoten, maar aangezien dat voor mij geen prioriteit had vond ik dat niet erg. Veel blijer was ik met het feit dat ik toch binnen twee dagen van mijn bestelling kon genieten. Super!

Fleur van Geffen zei op 2017-05-23

Levertijd was zoals aangegeven. Moest het artikel ruilen vanwege de maat. Kon heel eenvoudig door een mail te sturen, waar super snel op werd gereageerd.

Rebecca Hermanie zei op 2017-05-22

Super tevreden.
bij de leveringen zitten leuke kaarten met persoonlijk tekst erop.
service is geweldig, als er iets niet klopt regelen ze het meteen
goeie kwaliteit, en leuke spullen

Eva Kooymans zei op 2017-05-20

Snelle, goede service. Heb tweemaal regenjas gekocht bij Love for Rain en beide jassen zijn [nog steeds na vele regenbuien] fantastisch!

marjo post zei op 2017-05-16

Snelle en persoonlijke service!

Monique Huisman zei op 2017-05-16

Heel blij met mijn regenjas. Alles prima verlopen.

Frank Kenter zei op 2017-05-15

Goede website, snelle levering, blij met de tas

Rie Ormel zei op 2017-05-15

mijn vragen snel beantwoord via mail. tevreden over mijn jas

Coby Schuitema Roolvink zei op 2017-05-15

Erg mooie regenjas en al de volgende dag binnen dat vind ik top🤗

M.M. van Hartingsveld zei op 2017-05-09

Het artikel was zeer op tijd geleverd en prima!

Mirjam Lingen zei op 2017-05-04

Supersnelle en -goede levering en een topproduct!

Margo Vermolen zei op 2017-05-03

Ik heb een kiu regenparka besteld.
Handig klein pakje en toch een regenjas als ik aan het wandelen ben.

Het formaat valt me tegen, hij is veel kelende dan ik verwachtte. Hij past me, dus ik houd hem, maar ik had verwacht dat ik er ook een trui onder aan kon hebben.

E. Scholt zei op 2017-05-01

Product was heel goed, maar te lang voor mij. retourneren zou iets eenvoudiger gemaakt kunnen worden.

Renate Visser zei op 2017-04-28

Het product is top! Maar ik had gevraagd of ze mij wilden bellen of e-mailen als het product niet binnen anderhalve dag bezorgd zou worden. Dat hebben ze niet gedaan en toen had ik hem niet op tijd voor mijn vakantie. Uiteindelijk wel het product gehouden, maar na een klaagmail geen compensatie of iets gekregen. Dat was wel minder.

Reactie van Love for Rain:
Dag Renate,

Bedankt voor de review.

Wat vervelend om te lezen dat de tas een dag te laat geleverd is. Wij hebben geen contact met u opgenomen, na het lezen van uw berichtje dat de tas op de 13de geleverd zou moeten worden, omdat wij in de veronderstelling waren dat de tas gewoon op tijd geleverd zou gaan worden. We hebben de tas namelijk op de dag van uw bestelling ( de 12de) meteen verzonden. Onze excuses voor de vertraging, we weten helaas niet wat dit veroorzaakt heeft.

We wensen u i.i.g. veel plezier met de tas een een prettige vakantie!

Anneke Bakker

Ilse van Lent zei op 2017-04-26

Wow...wat een top webshop. Ten eerste wist ik niet dat er zoveel leuke regenkleding bestond en ook nog betaalbaar. Kom moeilijk een keuze maken, maar door de behulpzame klantenservice via de chat samen een weloverwogen beslissing kunnen maken. Vervolgens de volgende dag al het pakketje in huis. Super blij met mijn regenjas, de maat was precies goed. Denk dat ik voortaan minder baal als het regent. Bedankt Love for Rain... ook voor het leuke extraatje. Ga jullie aan iedereen aanbevelen

Henriette Nooren-van Nooren-van den Bogaert zei op 2017-04-26

bedankt voor de opvouw-beschrijving, want anders gaat de poncho nooit meer terug in de oorspronkelijke bewaarzak.

IC. van der Vaart zei op 2017-04-25

Mooie tas, allen erg lang (en dus smal). In de praktijk is dit niet handig om makkelijk te spullen terug te vinden. Had voor mij iets breder en minder diep mogen zijn.

Louise Ewijk van zei op 2017-04-21

Ben blij met bestelde poncho..goede prijs..snelle levering

Wina Dodde zei op 2017-04-21

Heel tevreden en snelle bezorging.