schachtstraat 4
6163LJ Geleen
+31612920293

8,9

Emmy Patty beoordeelde op 2019-07-17

snelle afhandeling van de bestelling

Astrid Bouman beoordeelde op 2019-07-16

Tevreden over de waterdichte jas!
Een regenjas die ook nog leuk is om te zien!

Rosanne Abrams beoordeelde op 2019-07-16

Ik ben heel tevreden over de service. Snelle levering, netjes ingepakt en heel blij met het gratis speciale wasmiddel voor regenkleding.

Mieneke Kwekkeboom beoordeelde op 2019-07-12

De jas is erg fraai, helemaal geen regenjas om te zien. Bij harde, grote druppels regen blijf ik mooi droog. Een nog langere jas zou nog beter zijn.

Karin van Burken beoordeelde op 2019-07-11

Snelle service, fijn

Hanna Wierts beoordeelde op 2019-07-10

Ik shop al heel veel jaren online maar zo'n fantastische service heb ik nog nooit ergens gekregen. Zo paste Saskia ongevraagd de maat van de broek aan omdat ze weet dat die ruim valt. En ze had gelijk!! Hele leuke collectie, website kan nog wat verder verbeterd worden vind ik. Service super en hele leuke collectie.

Shahad Al Bagdadi beoordeelde op 2019-07-09

Levering duurt lang (8 werkdagen). Wel erg tevreden met mijn product.

Gusta kullberg beoordeelde op 2019-07-09

Een mooie jas, hij kwam wel erg gekreukt aan. Moet hem eerst gaan strijken. Valt tegen dacht dat hij nooit gestreken hoefde.

Ivan Bouwens beoordeelde op 2019-07-03

Hele snelle levering. Mooi produkt

Sanne Schaafsma beoordeelde op 2019-07-02

Goede service, leuke jas, vriendelijke hulp via de mail en snelle reactie. Achteraf betalen (behalve PayPal) had het uitstekend gemaakt.

Corine Van Griethuysen beoordeelde op 2019-06-30

Fijne en mooie jas! Gelijk een strandwandeling in wind en regen mee kunnen maken :-)

A Van Gulik beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering. Geen gedoe.

Dominique de Vlaming beoordeelde op 2019-06-28

Snel in huis

Karin Seuren beoordeelde op 2019-06-27

Snelle levering en mooie oplossing voor de ruiling.

M Boomstra beoordeelde op 2019-06-27

Goed gedaan

Salima Van der Woude beoordeelde op 2019-06-26

Vriendelijke en snelle behandeling.

Brons beoordeelde op 2019-06-26

Alles prima geregeld. Product toppie en verzending ook!

Conny de Wolff beoordeelde op 2019-06-26

Ik heb een jas retour gestuurd en om een andere jas gevraagd en als die er niet is mijn geld terug! Nog steeds niets gehoord. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar en geen reactie op mijn vraag gekregen van een e-mail die ik gestuurd heb! Vervelend!

Riet van Koningsveld beoordeelde op 2019-06-25

Slechts 1x aangehad, geen regenweer, maar ik ben er heel blij meešŸ‘

eveline faas beoordeelde op 2019-06-25

Heel tevreden. Snelle levering!