schachtstraat 4
6163LJ Geleen
+31612920293

8,9

Bianca Willemen-Fransen beoordeelde op 2019-09-21

Levering duurde langer dan ik dacht. Maar voor de rest prima.
Alleen ik heb al een zwarte gevoerde jas van jullie in l/xl maar de olijfgroene ongevoerde die ik binnen gekregen heb is is dezelfde maat maar veel te groot. En nu?

Marina Van Rooijen beoordeelde op 2019-09-20

Snelle levering en product zoals afbeelding

Y Nijland beoordeelde op 2019-09-20

Prima product en de levering volgens afspraak.

Micha Monnereau beoordeelde op 2019-09-20

Duidelijke website. Snelle levering. Mooie regenjas. Ik ben heel tevreden.

Marijke van Dijk beoordeelde op 2019-09-20

Prachtige regenjas, vlotte service, goede prijs-kwaliteit verhouding!

Monique Klein beoordeelde op 2019-09-20

Mijn bestelde jas bleek later te worden bezorgt dan ik dacht te hebben gelezen,. oorzaak,Niet opgelet en verkeerd gelezen! Navraag hierover via mail werd razendsnel beantwoord en kon ik met gerust hart afwachten,De jas is prachtig!

M Mier beoordeelde op 2019-09-20

Helaas vertraagde levering.

Ellemieke Nas beoordeelde op 2019-09-19

Fijne website en super snelle levering! Ook heel blij met mijn nieuwe regenjas!

Jos De Koster beoordeelde op 2019-09-19

Correct verlopen afhandeling. Over het product zelf kan ik nog niets zeggen omdat ik het nog niet nodig heb gehad. Maar ga er vanuit dat AGU staat oor kwaliteit.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-19

De maattabel kwam goed van pas toen ik twijfelde over de maat. Met behulp hiervan de goede maat besteld. Ik ben erg tevreden.

J.P. de zeeuw-v't zelfde beoordeelde op 2019-09-19

snelle levering

Cindy Barneveld beoordeelde op 2019-09-18

Agu Regenjas is echt top. Blijf helemaal droog en mooi niet zweten. Zaterdag besteld, woensdag in huis.

Heidi Saenen beoordeelde op 2019-09-18

Snelle service, ook na ontvangen verkeerde maat werd er snel en efficiënt gezorgd dat ik kon retourneren en de juiste maat ondertussen kon ontvangen.

Yvonne Verhagen beoordeelde op 2019-09-18

Genoeg keuze. Mooie jas. Verzending duurde iets langer helaas.

Joke Boonstra beoordeelde op 2019-09-17

Mijn bestelling stond in back order. Ik had dit niet gezien, maar kreeg een vlotte reactie op mijn mail waarop ik vroeg naar de levertijd.

M. van der Veen beoordeelde op 2019-09-17

nette levering. niets bijzonders voor of tegen op aan te merken.

Frank van der Sluijs beoordeelde op 2019-09-16

Omruilen was geen enkel probleem. Heel snel geregeld! Uitstekende service.

Van Dijck beoordeelde op 2019-09-16

Wat een tegenvaller deze poncho.. je zou verwachten dat je benen droog blijven maar nee na een tochtje van 10km bij matige regen zijn je bovenbenen en schenen helemaal nat!! Deze poncho is zeker niet geschikt voor mensen vanaf 1.80 meter, je kunt net zo goed enkel een regenjas aan doen de poncho us veel te kort. En voor bijna €50 niet kopen als je het mij vraagt .

Tilly beoordeelde op 2019-09-16

Korte regenjas besteld. Goede beschrijving op website van de maat: bij twijfel koop de kleinste maat. Snelle reactie op mail. Blij met mijn nieuwe xxs jas.

Danielle van Brakel beoordeelde op 2019-09-16

Snelle en goede levering