schachtstraat 4
6163LJ Geleen
+31612920293

9,0

Marrij Breukelman beoordeelde op 2019-01-15

snelle levering en keurig verpakt

Caroline von Steinau-Steinrück beoordeelde op 2019-01-15

der Mantel ist mein Lieblingsmantel seit es ihn gibt und das ist jetzt der zweite!

Albert beoordeelde op 2019-01-15

Gemakkelijke website, snel geleverd zoals beloofd, goed op de hoogte gehouden door e-mails.

Fara Lambert beoordeelde op 2019-01-07

Alles voor de regen in hand bereik en snelle levering.

N. de Rooi beoordeelde op 2019-01-07

Gewoon goed!

Helen Abels beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering, uitstekend product

Rosi beoordeelde op 2019-01-07

Mooie kwaliteit jas, vanmorgen in de regen aangehad en droog thuis gekomen. Capuchon is ruim genoeg om niet mijn hele kapsel te ruïneren. Zit warm en is een nette jas die je ook wanneer het niet regent goed aan kunt.

M.A.A Vlasblom beoordeelde op 2018-12-31

Ik vond het teleurstellend dat de levering zo lang op zich liet wachten, ookal kwam het doordat er een artikel niet voorradig was.Ik had dit dan gewoon van jullie graag gehoord zonder dat ik er achter moest vragen.Verder lijkt de paraplu ,de ronde ,doorzichtige best zwakachtig, en ik heb de extra sterke besteld volgens de omschrijving.Maar ik heb deze nog niet gebruikt, dus wie weet ben ik te negatief met een vooroordeel.Verder chapeau...de winkel is een aanwinst in ecologisch levend NL en wereldwijd :)

Toon Depoorter beoordeelde op 2018-12-31

Worden in het ongewisse gelaten inzake verzending , die overigens veel te laat geschiedt en..’nadat we zelf navraag deden of er nog iets van komt
Blijkbaar ons vergeten, vermoedelijk door de eindejaarsdrukte
Excuses gekregen achteraf.... maar toch goedkoop
Op kerstavond geen cadeautje voor iemand...

Bart beoordeelde op 2018-12-28

Bestelling netjes en snel geleverd. Kleur is mooi. Misschien iets te kort deze "one size fits all" maar daar moet er eerst een flinke bui komen om het zeker te weten.

D.J. Brouwer beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden zowel over de bezorgservice als de kwaliteit van de kleding.

Ella Meijer beoordeelde op 2018-12-26

Super fijne echt wind en waterdichte jas ,heel licht en soepel materiaal.Ben er erg blij mee.

Raluca Misleanu beoordeelde op 2018-12-26

ik ben tevreden

Julia Vet beoordeelde op 2018-12-26

Snelle levering van het juiste product.

Marian beoordeelde op 2018-12-25

Zeer tevreden, snelle levering van een perfect product.

Kaj van den Bogaard beoordeelde op 2018-12-25

Mooie jas maar de binnenkant stinkt ontzettend naar vis

Eveline Schaekens beoordeelde op 2018-12-24

Ik kreeg de jas vrij snel opgestuurd maar het bleek de verkeerde maat. De juiste maat bleek niet op voorraad. Ik mocht dezelfde jas in een andere kleur uitzoeken, ook als de andere kleur niet in de aanbieding was (zoals de eerste jas wel was). Netjes opgelost.

Scheijen Scheijen beoordeelde op 2018-12-24

snelle levering. alles in orde!

Maartje Kroes beoordeelde op 2018-12-22

Snelle levering, duidelijke productomschrijving en een heldere maattabel!

Moniek van den Akker beoordeelde op 2018-12-21

prima en snelle levering