schachtstraat 4
6163LJ Geleen
+31612920293

9,0

E Staalman beoordeelde op 2018-11-14

Prachtige jas. Mooie kwaliteit. En... waterdicht!

js van straaten beoordeelde op 2018-11-14

De regenjas ziet en voelt er zeer dun uit. Het heeft nog niet geregend dus kan niet zeggen of hij waterdicht is. Ik betwijfel het.

Reactie van Love for Rain:
Goedemorgen, bedankt voor de beoordeling. Ik zie dat u een Regatta Isolite regenjasje van €29,95 bij ons besteld heeft. Deze regenjas is absoluut waterdicht, bovendien is hij ook ademend. Dit is, zoals de informatie op onze site aangeeft, een uniek jasje door zijn ultralicht gewicht en waterdicht vermogen van 5.000mm (super waterdicht dus). Geen zorgen hoor over de waterdichtheid, u kunt hem ook testen onder de kraan. Veel plezier met de jas! Mvg Anneke

E. van der Helm beoordeelde op 2018-11-14

Prettig en snel werd oplossing gezocht voor aflevering op dag later dan afgesproken.
Flexibiliteit werd getoond: op mijn verzoek kon ik bestelling bij NL-afhaalpunt ophalen, omdat ik een dag later niet thuis kon zijn.
telefonisch niet bereikbaar, maar per e-mail werd meteen gereageerd.

E. Joosten beoordeelde op 2018-11-13

Mooie jas, goede kwaliteit. Omdat ik hem toch iets ruimer wilde heb ik hem geruild. Net toen ik contact wilde zoeken om te vragen wanneer ik de nieuwe zending kon verwachten, kreeg ik daarvan bericht.
Ik zou het fijn gevonden hebben als ik bericht had gekregen over de ontvangst van mijn teruggestuurde exemplaar, en een te verwachten termijn van de nieuwe zending

Reactie van Love for Rain:
Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling. Heb even nagekeken of er hier een verbeterpunt ligt aan onze kant. Wij hebben op 7/11 uw retourzending in ontvangst genomen en op 7/11 hebben wij u een mailtje gestuurd, waarin staat dat we uw retourzending ontvangen hebben en dat de ruiling diezelfde dag nog verstuurd ging worden. Wij hadden dus niet sneller kunnen handelen en u had de ruiling ook niet sneller kunnen ontvangen. We zien wel dat u het pakketje al op 2/11 bij PostNL ingeleverd heeft, maar dat PostNL de levering vertraagd heeft met de volgende melding 'Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring' (we weten niet precies wat dit betekend). Helaas heeft de vertraging hier dus gelegen en niet aan onze kant. We hopen dat u veel plezier heeft en gaat hebben van u regenjas. Met vriendelijke groet, Anneke

Alice beoordeelde op 2018-11-13

Leoni beoordeelde op 2018-11-13

Ik ben erg tevreden, de regenjassen had ik snel in huis en het retour sturen was eenvoudig te regelen. Ook kreeg ik een snelle reactie op een vraag via de e-mail. Heel fijn!

Hirsa Torres beoordeelde op 2018-11-12

Fast delivery. Great quality product

Gerda Bergman beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering. Je jas houd je droog met regen door de flap over de knieën die met een ritssluiting vast gezet kan worden. Verbeter punten: het onderste deel van de jas had meer gesloten mogen zijn als de flap niet wordt gebruikt en ik mis binnen zakken.

Dag Gerda,
Bedankt voor de beoordeling.
We hopen dat u veel plezier heeft van uw Happy Rainy Days lange regenjas.
Wij hebben helaas geen inbreng in hoe de jas gemaakt gaat worden, maar we zullen uw verbeterpunten doorgeven aan de leverancier. Veel plezier met de jas.
Anneke Bakker

Daniëlle Oudbier beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

Doris beoordeelde op 2018-11-09

Gemakkelijk bestellen, snelle levering van t juiste product!

Anita Huisman-Bos beoordeelde op 2018-11-09

Levering ging prima, jas was mooi maar veel te strak voor een regnjas!
Terugsturen vond ik echt een ramp!
Eerst mail sturen en afwachten tot reactie komt ( ik mailde direct op vrijdag en kreeg maandag antwoord)
Vervolgens via een voor mij ingewikkelde procedure een retoursticker aanmaken en €5.95 betalen)
Ik heb geen printer dus maail doorsturen naar mijn werk en op woensdag kon ik het pakje naar het postkantoor brengen!
Ik had het ook gewoon vrijdag naar het postkantoor kunnen brengen en daar de 5.95 kunnen betalen!
Ik bestel enkel om deze teden nooit meer bij love for rain!
Jammer want ze hbben echt leuke spullen! En ik heb nog steeds geen regenjas!

Dag Anita,
Bedankt voor de mail en de beoordeling.
Jammer dat de jas niet naar wens was. Ik zie inderdaad dat u één van onze meest aangesloten (strakke) modellen uitgekozen heeft, we hebben heel erg veel minder strakke modellen in onze collectie. De jas die uw besteld had is één van onze bestsellers, maar smaken verschillen uiteraard. U geeft aan niet meer bij ons te willen bestellen door ons retourproces. U had inderdaad ook het pakketje naar PostNL kunnen brengen en daar €6,95 kunnen betalen. Wij geven ook duidelijk op onze site aan, dat dit een optie is, mochten klanten geen printer hebben. Als u had gekozen voor een gratis ruiling, dan hadden wij €5,95 retour overgemaakt op uw rekening, zoals wij ook aangeven op onze site; 'Bent u niet in het bezit van een printer, dan kunt u ook ervoor kiezen om het pakketje te retouren via een PostNL servicepunt. In dit geval gaat u met het pakketje naar een PostNL punt en betaalt u daar €6,95 voor het retourlabel. Heeft u geen printer en de retourkosten zouden eigenlijk voor u gratis zijn, laat het ons even weten per mail, dan kunt u het pakketje zelf retourneren voor €6,95 en ontvangt u €5,95 van ons retour. '. Op vrijdagavond een mail sturen en op maandag antwoord krijgen is overigens niet uitzonderlijk, wij werken meestal tijdens kantooruren. We antwoorden dringende vragen of mails wel in het weekend, maar retour aanvragen inderdaad bijna nooit. Dit zou toch geen probleem moeten zijn hoop ik. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, neem gerust contact op.
Anneke

Marré beoordeelde op 2018-11-08

Preciés wat ik had gehoopt. Één ding zou toegevoegd mogen worden, n.l. een hoes(je) waarin de poncho aan -b.v. broeksriem-meegedragen/opgeborgen kan worden.
Mooie kwaliteit en design.

Marianne beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering. Product zoals omschreven. Nog niet uitgetest in de regen.

A Meinders beoordeelde op 2018-11-08

Heel tevreden. Bestelling was snel in huis. Retourneren ging gemakkelijk en ik kreeg het bedrag vlot teruggestort op mijn rekening.
De regenjas die ik heb is van goede kwaliteit en precies zoals op de foto.

Allard van der Meer beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering, prima tevreden!

Jacobien Van Dam beoordeelde op 2018-11-06

Prachtige jas

A.N.N.E.K.E. Heemskerk beoordeelde op 2018-11-06

T. Jansen beoordeelde op 2018-11-06

Heel tevreden. Ik heb het pakketje dinsdag besteld en het was woensdag al in huis. Het was netjes verpakt en de regenjas voldeed precies aan mijn verwachtingen. Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Leny Storm van Leeuwen beoordeelde op 2018-11-05

Ik heb de jas nog niet gedragen , het is voor heel slecht weer . Bij het passen zit het niet fijn

Corinne beoordeelde op 2018-11-05

Heel treveden. Bestelling was snel in huis.