Hidalgoweg 6B
8938 BA Leeuwarden

Rachel Vrijhof beoordeelde op 2019-08-20

Ik had een klok besteld, waar een aantal onderdelen miste. Gemaild en netjes opgelost! Super.

Lorraine Verschoof beoordeelde op 2019-08-20

Ondanks vakantie snelle levering! Buurjongetje was super blij met z'n cadeautjes en kan nu de blitz maken op z'n eerste schooldag vandaag!

A Sijtsema beoordeelde op 2019-08-20

Prima!

Wendy Veenstra beoordeelde op 2019-08-20

Super leuke tas goede communicatie snelle levering

Brugman Rietkerk beoordeelde op 2019-08-20

Bestelling was keurig ingepakt en er zat ook nog een leuke verrassing bij.

Linda Van der Walle beoordeelde op 2019-08-20

mooie bel, korting gekregen omdat hij later afgestuurd werd ivm vakantie.

Claudia Vaessen beoordeelde op 2019-08-20

Ben zeer tevreden, na de vakantie van love to be home, had ik het de dag erna al in huis. En omdat ze vakantie hadden en het even duurde met de bestelling kreeg je nog een leuke korting.

Warapon Somsaeng beoordeelde op 2019-08-20

Duidelijke website
Leuke aanbieding
Klant vriendelijk

Marie Louise Wahle beoordeelde op 2019-08-19

Heel tevreden, product zoals omschreven en snel verzonden.

B. Janssen beoordeelde op 2019-08-19

Tevreden met het produkt. Alleen woensdag al track en trace ontvangen en stond het voor donderdag levering. Maar pakket is nog een paar dagen blijven liggen. Vervolgens eindelijk naar post doorgezet, toen had ook de post nog een dag vertraging. Vandaag (maandag) dan uiteindelijk ontvangen. Dus produkt prima, levering had wat haken en ogen, maar tenslotte goed gekomen.

Nap beoordeelde op 2019-08-19

Gelijk verzonden, goed ingepakt en producten naar wens

Sandra Jordens beoordeelde op 2019-08-19

Tugba Alkan beoordeelde op 2019-08-19

Ik ben zeer tevreden super leuke tassen

Steeph Bruurs beoordeelde op 2019-08-19

Ondanks de teleurstelling vanwege de vertraagde levertijd ben ik toch tevreden over het geleverde product.

Sophia v.d.Heijden beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, mooie spullen

Kayleigh Starmans beoordeelde op 2019-08-19

Ondanks de zomervakantie, snelle levering. Goede kwaliteit en prijsverhouding.

Wilma van Rijswijck beoordeelde op 2019-08-19

Bedankt dat u nog even belde had een beoordeling over een verkeerde bestelling gegeven zeker niet van jullie. Jullie bestelling is prima verlopen echt geen klachten over. Sorry nogmaals.
Dus hier kan iedereen met een gerust hart bestellen

J. beoordeelde op 2019-08-19

👍

John van Vugt beoordeelde op 2019-08-19

Goed verpakt, gewoon goed

Yvonne Kalkman beoordeelde op 2019-08-19

Vlotte levering en werd goed op de hoogte gehouden voor de aflevering.
Alles keuring netjes verpakt en mooie artikelen.
Ben er erg blij mee.