Hidalgoweg 6B
8938 BA Leeuwarden

Jolanda van Buuren beoordeelde op 2018-08-01

Prachtige deurmat ontvangen, snel in huis.

M. De Leeuw beoordeelde op 2018-07-24

Tevreden. Ene dag besteld volgende dag in huis. Top!

Margrieta Snijders beoordeelde op 2018-07-23

Hele goede ervaring met Love to be home. Retourneren was makkelijk en het geld incl. verzendkosten stond binnen een paar dagen weer op mijn rekening.

Bert Dijkstra beoordeelde op 2018-07-22

Zeer goed kwaliteit en service

Lilian beoordeelde op 2018-07-19

Goede prijs-kwaliteit verhouding en een snelle levering

Frances Kersbergen beoordeelde op 2018-07-19

Prima webwinkel met leuke artikelen.
Snel geleverd en goed verpakt.

Bianca Smeets beoordeelde op 2018-07-16

Goed materiaal en snelle levering

Christel beoordeelde op 2018-07-16

Netjes en snel geleverd. Producten goed en stevig verpakt.

Astrid beoordeelde op 2018-07-14

De rugzak die ik voor mijn dochter had besteld, is heel leuk. Het was een aanbieding, dus de prijs was ook nog eens gunstig. De dag na de bestelling had ik hem in huis. Al met al heel tevreden.

Wendy Kuiper beoordeelde op 2018-07-14

Snelle service

linda van Kerkvoort beoordeelde op 2018-07-13

snelle service, leuk ingepakt.

Linda Ebels beoordeelde op 2018-07-13

Snelle levering!

M Van der Kolk beoordeelde op 2018-07-13

Ik had 3 dezelfde spaarpotten besteld, deze werden mooi als kadootje ingepakt, alleen bleek de tekst van 1 spaarpot niet goed te zijn deze was er half af en er ontbraken letters van woorden, dit was wel heel erg jammer. Zelf had ik de spaarpotten ook niet bekeken, gezien ze mooi ingepakt waren en ik ze kado wilde doen.
De andere 2 waren helemaal naar wens en alles werd, snel en op tijd geleverd.

Ilse Van Ham beoordeelde op 2018-07-13

Snelle levering.
Van de foto op de site krijg je een goed beeld van het formaat van het product wat uiteindelijk goed overeen kwam met de werkelijkheid.

Bml beoordeelde op 2018-07-13

Juiste product van goede kwaliteit. Snel bezorgd met goede communicatie.

Marijntje Vermee beoordeelde op 2018-07-12

Heel snelle levering!

Ellie Haije beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering, en precies wat ik zocht

Emelin Gomes beoordeelde op 2018-07-10

Zeer tevreden. Bestelling was snel in huis en netjes ingepakt.

Lisette Knopper beoordeelde op 2018-07-08

Het cadeau was ingepakt met bijpassend cadeaupapier . Ik was aangenaam verrast. De artikelen waren van hele goede kwaliteit en ik ben zeer tevreden.

Corné beoordeelde op 2018-07-08

Snelle service, levering volgens belofte