Hidalgoweg 6B
8938 BA Leeuwarden

Claudia beoordeelde op 2019-04-18

Blij verrast, maandag besteld, dinsdag alles al in huis, keurig verpakt, mooie kwaliteit, heel fijn dit!

Judith De rooij beoordeelde op 2019-04-18

Heel tevreden snelle levering en goede producten

Mirjam beoordeelde op 2019-04-18

Heel tevreden, volgende dag in huis.

A Dekkers beoordeelde op 2019-04-18

Bestelling netjes in kado verpakking laten bezorgen.eas goed verzorgd

Wendy Donkervoort beoordeelde op 2019-04-17

Alles was goed snel geleverd dus dar was fijn

Annemarie Kemper beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering en duidelijkheid in betaling en verzending.

Karin v Ralen beoordeelde op 2019-04-15

Vlug geleverd

Wendy beoordeelde op 2019-04-15

Snel, en goede kwaliteit.

Brecht Vandepitte beoordeelde op 2019-04-15

Heel tevreden, de bestelling was net zoals verwacht. Snelle levering, goed ingepakt. Kortom gewoon goed

Joke Bokhove beoordeelde op 2019-04-15

probleemloos en snel besteld en bezorgd

Omi beoordeelde op 2019-04-14

Precies wat ik bedoelde. Snel bezorgd!

Nicole beoordeelde op 2019-04-14

Super service. Super kwaliteit en prijsverhouding.

Ze hadden vakantie tot 2.4 en ik was vergeten optijd te bestellen. Toch de gok gewaagd en erbij vermeld of ze het de 3de gelijk kon opsturen zodat ik het optijd binnen had. En ja hoor 3.4 op de post 4.4 aangekomen en 5.4 nodig. Ben haar zo enorm dankbaar ❤️

Silvie Vergouwen beoordeelde op 2019-04-13

Producten waren goed en zorgvuldig in gepakt. Duidelijk rekening houdend met breekbare spullen. Spullen zagen er netjes uit en vergelijkbaar met wat er op internet staat. Aan de bezorging zat 1 minpunt maar dit was niet zo zeer te wijten aan mars & more maar aan postnl die het pakketje bij de achterdeur had gezet. Het pakketje was vertraagd waardoor ik op dat moment niet thuis was. Op de gerekende bezorgdatum was ik thuis. Ik vind dat niet zo netjes aangezien de spullen kwetsbaar waren qua elektronica. Had het geregend of dergelijke was dit een probleem geweest. Overigens staat het onbeheerd in het zicht voor Jan en alleman.

Jordy Kennis beoordeelde op 2019-04-13

Netjes optijd geleverd 👍

Bert Van den Berg beoordeelde op 2019-04-12

De bestelling werd vlot afgehandeld.
Het product voldoet aan onze verwachting.

Tiety Hamstra beoordeelde op 2019-04-12

Tevreden, was snel binnen, binnen een paar dagen. Product was zoals verwacht

Maria-Rosa Sleeuwenhoek beoordeelde op 2019-04-11

Goede nette levering

Miranda Zweers-Veraar beoordeelde op 2019-04-11

Ben erg tevreden over mijn eerste bestelling! Alles keurig op tijd geleverd!

G Verbaan beoordeelde op 2019-04-11

Supersnelle levering en service

W Simmers beoordeelde op 2019-04-11

Goed verpakt.Op tijd bezorgd.Ziet er goed en mooi uit.