Schoenerweg 1B
8042PJ Zwolle

K. beoordeelde op 2019-06-15

L. beoordeelde op 2019-06-15

T. beoordeelde op 2019-05-18

Mooie duidelijke website met mooie foto's en nuttige informatie. Heel klantvriendelijk en fijne persoonlijke benadering.

R. beoordeelde op 2019-05-05

Goed personeel en een snelle levertijd. En de prijzen zijn een van de goedkoopste op de markt! Absoluut een aanrader

Peter beoordeelde op 2019-01-02

Zeer behulpzaam. Zo kon ik de bestelling ook op zaterdag afhalen en met een kop thee.
Een foutje bij aflevering werd vakkundig opgelost.

Chris beoordeelde op 2018-09-13

De hulp en service die me aangeboden werd was uitstekend.
Alles verliep netjes, duidelijk en ik werd snel geholpen bij alle vragen die ik had.
Ook de levering was top, geen klachten. Ik ben een heel tevreden klant.
Ik raad zeker Lovisch aan!

Marcel beoordeelde op 2018-08-14

Goede webshop

Via de e-mail snel antwoord gekregen op mijn vragen

Product werd geleverd zoals belooft en is zoals op de site staat geadverteerd
Goed product en goede kwaliteit

Kortom, een aanrader

Ronald beoordeelde op 2018-08-10

Ik ben heel tevreden over alles.
Het contact met de klant is prima in orde, er wordt snel, vriendelijk en deskundig antwoord gegeven op vragen.
De producten worden geleverd zoals beloofd, wat You see is what you get.
Alles is zeer netjes verpakt en de leverings tijd is ook op orde.

Kortom ik ben zeer tevreden over deze webshop in zijn geheel, ze maken waar wat ze beloven en ik zal dan ook vaker bij loveish mijn benodigdheden aanschaffen.

Tot slot:
Ik kan deze webshop zeer zeker aanraden aan nieuwe klanten.

Jos beoordeelde op 2018-03-29

Het product is goed gaan secuur met de opdracht om groet j

Henk beoordeelde op 2018-03-28

Het is een goed artikel en ben er heel blij mee.

Luc beoordeelde op 2018-03-28

Alles naar wens.

Maurits beoordeelde op 2018-02-20

Goede service,prima info per e-mail,netjes afgeleverd.