Vaartdijk 57
1566 PR ASSENDELFT

Ron de Rooij beoordeelde op 2018-10-26

Had al zo'n ventilator, die beviel prima, deze ( zelfde model dus ) als tweede voor een andere ruimte. Levering is prima gegaan.

M Khalil beoordeelde op 2018-10-15

J. ten Brink beoordeelde op 2018-10-11

henry wiersma beoordeelde op 2018-10-11

Tevreden

Carla Gomes beoordeelde op 2018-10-09

Alles top, levering en product!

Ferdi Koenders beoordeelde op 2018-10-08

Berry de Boer beoordeelde op 2018-10-08

Bestelling en levering keurig!

Ingrid Gaikhorst beoordeelde op 2018-10-08

Roy Kalkhoven beoordeelde op 2018-10-06

Olaf Roeloffzen beoordeelde op 2018-10-04

Prima bezorging . Het gekochte artikel werkt prima. Als nog bedankt voor de levering
Gr Olaf Roeloffzen

Bert Stegink beoordeelde op 2018-10-04

Snelle levering. Lukte op website niet kreeg een rekening met alleen BTW en verzendkosten niet van de accu zelf.
Gebeld, Noodverlichting opgelost met zelf een factuur aan gemaakt en opgestuurd zonder vooraf betalen.
TOP. Geen gezeur.

Alex Hoogenberg beoordeelde op 2018-10-03

Staak beoordeelde op 2018-09-28

Prima geholpen door de klantenservice toen het apparaat het ff niet deed. Top service!!

Elly vanKoutrik beoordeelde op 2018-09-27

Dick van Baalen beoordeelde op 2018-09-27

Had een probleem met het product, maar ......wordt in alle tevredenheid opgelost.
Top.......

F Klopper beoordeelde op 2018-09-26

Eva Schuiling beoordeelde op 2018-09-25

Vilius Sinkunas beoordeelde op 2018-09-17

Reactie van Luchtbehandelingstore.nl:
Goedenavond Vilius,

Allereerst ga ik je bedanken voor jouw recensie, negatief of niet, wij als webwinkel kunnen hier een hoop van leren en hopelijk met jouw feedback onszelf verbeteren:)

Echter is jouw recensie een zogeheten one-click-recensie, wat inhoud dat je een recensie achter kunt laten zonder omschrijving.

Mijn vraag, zou je als nog willen reageren zodat wij ook kunnen zien waarom jij ons een één ster beoordeling geeft?

Alvast bedankt:)

Groetjes, Jasper van de Klantenservice.

Hans Bouwhuis beoordeelde op 2018-09-13

Goos Boers beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering, correcte afhandeling.