Westerrand 84
8311AP Espel

8,9

Lucie beoordeelde op 2018-04-16

Prima service, snel geleverd, alles in orde.

Roel van Es beoordeelde op 2018-03-31

Snel geleverd

pieter beoordeelde op 2018-03-23

zeer snelle en correcte aflevering

Tom Brink beoordeelde op 2018-03-06

Netjes op tijd en goed verpakt

NTSE SolarEnergy beoordeelde op 2018-03-01

Er wordt goede en volledige informatie gedeeld.

Maike Reijnders beoordeelde op 2018-02-10

Maar een aanbiedet

Hans baijens beoordeelde op 2018-02-06

goeie snelle levering

Huub beoordeelde op 2018-01-23

nette tijdige levering

k bolderheij beoordeelde op 2018-01-23

alles gegaan zo als besproken

Mark Zweedijk beoordeelde op 2018-01-23

Product kwam goed verpakt aan.

Frans van Wijngaarden beoordeelde op 2018-01-11

Deze online winkel kun je ook nog bellen. Heb een bundel besteld voor een infrarood warmte paneel met thermostaat, echter stond de afmeting voor mij er niet bij.
Gebeld en kreeg het advies om de grotere te bestellen en als commentaar de juiste afmeting te vermelden en wordt het prijs verschil op mijn rekening terug gestort.
Woensdag besteld en donderdag morgen ontvangen ook de terug storting van het prijs verschil. Goed bedrijf en vriendelijke mevrouw aan de lijn.

Corné van Putten beoordeelde op 2017-12-30

Het product werd binnen de afgesproken levertijd afgeleverd op het door mij aangegeven adres.

Yvan De Groeve beoordeelde op 2017-12-15

Goede communicatie, snelle levering en twee heel goede machines. Spijtig van de gebruiksaanwijzing die in verschillende talen beschikbaar is maar niet in het Nederlands. Anders was het uitstekend geweest.

Cor Ardesch beoordeelde op 2017-12-15

Heel tevreden!!

Fam. Postma beoordeelde op 2017-12-15

Telefonisch aanvullende informatie gekregen waardoor ik wat goedkoper uit was. De bestelling werd ondanks de feestdagen snel bezorgd.

J.J. Boutellier beoordeelde op 2017-12-08

Zeer tevreden, duidelijke goedwerkende website en snelle levering. vandaag besteld , morgen in huis. Prima

Jeroen Baron beoordeelde op 2017-11-11

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en geleverd wat je besteld. Het pakket wordt bezorgt met PostNL dus de levering is ook geen enkel probleem.

Teun Veldman beoordeelde op 2017-11-11

De twee IR panelen van 850 Watt van Romer werden keurig afgeleverd en waren uitstekend verpakt.
De set met thermostaat en plug-in ontvanger werd keurig volledig afgeleverd.
De gebruiksaanwijzing van de thermostaat is minimaal en laat duidelijk te wensen over.
Een paneel van 850 Watt voldoet prima boven de tafel en boven de bank en straalt een behagelijke warmte uit.

Sjaan beoordeelde op 2017-11-01

Prima en vlotte afhandeling.

F van Kempen beoordeelde op 2017-11-01

ontvochtiger is nel geleverd! en ontvochtiger doet het goed!