Westerrand 84
8311AP Espel

9,0

Frans beoordeelde op 2018-06-13

De volgende dag al binnen. Prima service.De eerste ervaringen met de ontvochtiger zijn zeer goed.

Leo Guikers beoordeelde op 2018-06-06

Erg tevreden. Snelle levering! Netjes verpakt.

Vivian beoordeelde op 2018-06-06

Snelle reactie op mijn vraag en een goede nette levering. Het werd niet de volgende dag geleverd, maar een dag later, maar denk eerder dat dat aan post.nl lag.

F.J. Westerman beoordeelde op 2018-06-03

Mooi apparaat. Ik gebruik hem in de winter om de was te drogen, als het te vochtig wordt in mijn appartement. Binnen een paar uur droog. In de zomer gebruik ik hem als ventilator. Mooie bijkomstigheid is dat de lucht ook meteen wordt gereinigd. Bestellen en leveren niks op aan te merken.

Ludo beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering !

Lucie beoordeelde op 2018-04-16

Prima service, snel geleverd, alles in orde.

Roel van Es beoordeelde op 2018-03-31

Snel geleverd

pieter beoordeelde op 2018-03-23

zeer snelle en correcte aflevering

Tom Brink beoordeelde op 2018-03-06

Netjes op tijd en goed verpakt

NTSE SolarEnergy beoordeelde op 2018-03-01

Er wordt goede en volledige informatie gedeeld.

Maike Reijnders beoordeelde op 2018-02-10

Maar een aanbiedet

Hans baijens beoordeelde op 2018-02-06

goeie snelle levering

Huub beoordeelde op 2018-01-23

nette tijdige levering

k bolderheij beoordeelde op 2018-01-23

alles gegaan zo als besproken

Mark Zweedijk beoordeelde op 2018-01-23

Product kwam goed verpakt aan.

Frans van Wijngaarden beoordeelde op 2018-01-11

Deze online winkel kun je ook nog bellen. Heb een bundel besteld voor een infrarood warmte paneel met thermostaat, echter stond de afmeting voor mij er niet bij.
Gebeld en kreeg het advies om de grotere te bestellen en als commentaar de juiste afmeting te vermelden en wordt het prijs verschil op mijn rekening terug gestort.
Woensdag besteld en donderdag morgen ontvangen ook de terug storting van het prijs verschil. Goed bedrijf en vriendelijke mevrouw aan de lijn.

Corné van Putten beoordeelde op 2017-12-30

Het product werd binnen de afgesproken levertijd afgeleverd op het door mij aangegeven adres.

Yvan De Groeve beoordeelde op 2017-12-15

Goede communicatie, snelle levering en twee heel goede machines. Spijtig van de gebruiksaanwijzing die in verschillende talen beschikbaar is maar niet in het Nederlands. Anders was het uitstekend geweest.

Cor Ardesch beoordeelde op 2017-12-15

Heel tevreden!!

Fam. Postma beoordeelde op 2017-12-15

Telefonisch aanvullende informatie gekregen waardoor ik wat goedkoper uit was. De bestelling werd ondanks de feestdagen snel bezorgd.