Westerrand 84
8311AP Espel

9,0

Niels Van de Ven beoordeelde op 2017-09-24

Goede snelle service en een zeer goed werkende luchtontvochtiger.

Mariska Hoogland beoordeelde op 2017-09-13

Goed telefonisch bereikbaar voor aanvullende informatie en behulpzaam. Bestelling op de site om 16:30 u gedaan en volgende dag keurig afgeleverd.

Sharon Voet beoordeelde op 2017-09-13

rhaj beoordeelde op 2017-09-06

toestel vlot geleverd, de ontvochtiger werkt erg efficiënt, ongelooflijk hoeveel waterdamp dit toestel in relatief korte tijd uit de lucht filtert.

Fam. Blanken beoordeelde op 2017-07-21

Zeer goede en aangename service.
Wim en Dieneke Blanken

Joke Plenk beoordeelde op 2017-07-05

Supersnelle levering, heel tevreden!

Anntoinette Weaver beoordeelde op 2017-06-28

Goede ervaring. Netjes geleverd.

Ton Kranenburg beoordeelde op 2017-06-28

Netjes aangekomen. makkelijk te bestellen.

Jana Zillen beoordeelde op 2017-06-28

Snelle en nette levering. Alleen geen track and trace dus ik wist niet wanneer het pakket geleverd werd. Zou toch wel prettig zijn. Was toevalling net thuis, maar had ook niet zo kunnen zijn.

Marianne van Helden beoordeelde op 2017-06-28

Ik had een vraag over een filter voor een luchtbevochtiger, die niet meer leverbaar is. Luchtreinigeronline heeft me hier heel goed mee geholpen en de door hun aangerade filter past uitstekend! En nog snel bezorgd ook. Hartelijk dank!

Petra Veldkamp beoordeelde op 2017-06-28

Veel geluid en niet veel verkoeling

A.a. Deppe beoordeelde op 2017-06-23

Goede communicatie. Vanwege storm werd de levering uets later dan gepland. Jullie hielden mij op de hoogte en enkele dagen later werd de luchtkoeler nrtjes bezorgd.

Marianne Fieten beoordeelde op 2017-06-23

Zeer goede ervaring. Aircooler volgende dag geleverd. Alles prima in orde.

Van dalsen beoordeelde op 2017-06-22

Vorige week een filter besteld nog niets ontvangen

Reactie van Luchtreinigeronline.nl:
Heel vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Wij hebben het nagevraagd bij onze leverancier die het rechtstreeks naar u zou verzenden. Uw bestelling wordt vandaag naar u verzonden. Zodra het is verzonden ontvangt u daarvan bericht met track en trace code.

Crum van der Linden beoordeelde op 2017-06-21

Snelle levering en een fijn product de

Paul van de Winekl beoordeelde op 2017-06-21

Apparaat tijdig geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Karin beoordeelde op 2017-06-21

Bij deze extreme hitte, ik woon dus in t zuiden; hij werkt erg goed! Bij t "water gebruik", heb ik boven in t bakje de knop op de hoogste stand zodat je geen geklots meer hoort. Ik heb ponds kuipen vd boter gevuld in diepvries. Als ik naar bed ga doe ik er zo'n ijsklomp in. Wel raam flink stuk open anders aangeslagen ramen en benauwd. Helaas kan mn rolluik dan niet dicht. Als ik wakker word van t felle licht, raam en rolluik dicht (vroeg in ochtend), en zet ik hem op de hardste ventilator stand. Zo pik ik dan nog paar uurtjes mee, en de filter kan mooi drogen. TOP PRODUCT. En eenvoudige bediening.

Mara Jochem beoordeelde op 2017-06-09

Betaalbaar, snel geleverd en een goed product.

Tjalling Veenstra beoordeelde op 2017-06-07

Goed zeer snelle levering

Ruud Mosk beoordeelde op 2017-05-31

Prettig apparaat dat de lucht inderdaad in ons geval op hete de slaapkamer afkoelt en waarbij je toch met open raam kunt slapen.
Goed om vooraf vol aan te zetten en bij slapen gaan in lage stand, zodat je daar gewoon door geluid heen kunt slapen.