Majella 24
1186CG Amstelveen

Colette Linnemans beoordeelde op 2019-08-23

Duidelijke informatie en snel bezorgd.

Chantal beoordeelde op 2019-08-23

Bevestiging via email, prima winkel, snelle verzending. Bedankt!

Miriam Lezer beoordeelde op 2019-08-22

Bedankt vd snelle levering! De groen blauwe zijn t leukst maar wrg origineel is t

Elly Bogers beoordeelde op 2019-08-22

Simone Blokzijl beoordeelde op 2019-08-21

jennifer schellekens beoordeelde op 2019-08-21

Marianne van Zeijlen beoordeelde op 2019-08-21

goeie service , lekker snel in huis en leuk verpakt! 1 klein dingetje ; je krijgt wel erg veel mails voor 1 bestelling

co van doorne beoordeelde op 2019-08-20

snelle afhandeling goed verpakt

Silvia Van Loon beoordeelde op 2019-08-20

Zeer snel en goed!!!!

Sanne LENAERTS beoordeelde op 2019-08-19

snelle service, kleiner als verwacht maar eigen schuld had afmetingen niet correct gelezen

Dini Van der Laars beoordeelde op 2019-08-19

Ik ben heel tevreden de bestelling had ik voor het wekend geplaatst en had het dinsdag ochtend binnen 😀

Linda Rutten beoordeelde op 2019-08-19

Optijd en zo aardig om te bellen omdat Mn gegevens incompleet waren !

Lies Dijkstra beoordeelde op 2019-08-19

Boudewijn Gunning beoordeelde op 2019-08-19

Het was een cadeautje (de zorgenpoppetjes) dat leuk was om te geven en dat goed viel. Ik heb wel het papiertje met tekst dat er in zat vervangen door iets wat ik zelf had gemaakt

Inge Koppelaar beoordeelde op 2019-08-16

Joëlle Stern beoordeelde op 2019-08-15

7 augustus laat in de avond besteld, gelijk bevestiging gekregen. Vervolgens op 8 augustus een mailtje dat de bestelling op de post is gedaan en 9 augustus had ik het binnen. Precies op tijd. Poppetjes zien er ook erg leuk uit!

Jos Van den Berg beoordeelde op 2019-08-15

Snel, mooi verpakt, en een prachtig klavertje 4 geschenk.

Suk-Min Man beoordeelde op 2019-08-14

Janneke Vis beoordeelde op 2019-08-13