Majella 24
1186CG Amstelveen

Arda van Deijl-Kranenborg beoordeelde op 2019-04-25

H B Brake beoordeelde op 2019-04-24

Hele goede service. Ik werd gebeld toen ik per ongeluk dubbel besteld had. Kon meteen ongedaan gemaakt worden. Snelle levering. Goed verpakt. Zeer tevreden dus

T. Jagesar beoordeelde op 2019-04-24

Charlotte Perez beoordeelde op 2019-04-24

Jessie De Greef-Elbertsen beoordeelde op 2019-04-23

Leuke producten, goede kwaliteit en snelle verzending. Heb al vaker besteld en iedere keer een top ervaring!

Diana Mom beoordeelde op 2019-04-23

Annet Riphagen beoordeelde op 2019-04-22

Rian Elzen beoordeelde op 2019-04-22

Leoma Broens beoordeelde op 2019-04-21

Funda Cukuryildiz beoordeelde op 2019-04-19

Ton beoordeelde op 2019-04-19

Makkelijk bestellen, aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd.

Orfelia Verscheure beoordeelde op 2019-04-19

Anja Jeurissen beoordeelde op 2019-04-19

Marina Plaggenmarsch beoordeelde op 2019-04-19

Product voldoet aan verwachting (gelukspoppetjes). Klantvriendelijk en super snelle levering.

Corina Arendse beoordeelde op 2019-04-18

Simone Derks beoordeelde op 2019-04-18

C.A. van der Bie beoordeelde op 2019-04-18

Prettig telefonisch contact over leveringstijd. Volgende dag in huis, prima! Klavertjes 4 voor groep 8 als mascotte voor de IEP-toets.

Rianne Mijlof beoordeelde op 2019-04-17

Jose Siesling beoordeelde op 2019-04-17