Majella 24

Laura Lassuyt beoordeelde op 2019-02-23

Reineke Reijnen beoordeelde op 2019-02-22

Daniëlle Hak beoordeelde op 2019-02-22

Pakketje op tijd binnen.
Leuk dat er een gratis hangertje bij zat.
Producten zijn niet duur.

Lonneke van Weerdenburg beoordeelde op 2019-02-21

Wendy Ruymaekers beoordeelde op 2019-02-21

De levering is snel van het product. Ik had het na besyellen na 2 dagen binnen.

Reactie van Lucky Touch:
Hallo Wendy, bedankt voor uw recensie. Wij zijn er blij mee. :-) Vriendelijke groet Karin

Maaike Weller beoordeelde op 2019-02-21

Murkje Meijer beoordeelde op 2019-02-21

Monique van Baardwijk beoordeelde op 2019-02-20

prima service en een leuk armbandje.
voor herhaling vatbaar

H Bomer beoordeelde op 2019-02-20

Martin Storm beoordeelde op 2019-02-20

Vriendelijk aan de telefoon. Snelle levering.

Petra Romdhani beoordeelde op 2019-02-19

Rob van der Graaf beoordeelde op 2019-02-19

Maartje Borsboom beoordeelde op 2019-02-19

Netjes verpakt, keurig op tijd geleverd en een kaartje met gegevens bijgeleverd; top!

Lisa Kunst beoordeelde op 2019-02-19

Snel binnen , en leuk kaartje er nog bij. En goed verpakt

Sebastiaan Hemminga beoordeelde op 2019-02-19

Heel goed zaterdag besteld en dinsdag in huis.

Conny Neuwitter beoordeelde op 2019-02-18

Steffanie Doornhein-Rijkers beoordeelde op 2019-02-18

Heidi Celis beoordeelde op 2019-02-18

Sharona Laurijssen beoordeelde op 2019-02-18

Corintha Maas beoordeelde op 2019-02-18

Bestelling geplaatst en andere dag al in huis. Netjes verpakt en product is van goede kwaliteit.