Poolzee 7
2931 RK Krimpen aan de Lek

ina bras beoordeelde op 2018-11-12

Claudia Demarteau - Wijnen beoordeelde op 2018-11-12

Uitstekende service, meedenken en flexibel!

Bestelproces

Joy Jacobus beoordeelde op 2018-11-11

Carly Haast beoordeelde op 2018-11-10

Hafida beoordeelde op 2018-11-10

Joke van Bodegom beoordeelde op 2018-11-10

Originele cadeau's, snelle levering. Vandaag besteld en morgen in huis wordt waargemaakt en prima contact via WhatsApp

Jessica van der Velde beoordeelde op 2018-11-09

Denise Hofman beoordeelde op 2018-10-16

Martin Loef beoordeelde op 2018-10-16

Pauline beoordeelde op 2018-10-12

L. Mendes beoordeelde op 2018-10-11

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Top!