Poolzee 7
2931 RK Krimpen aan de Lek

I. Muntjewerff beoordeelde op 2019-07-14

Daniël Scholten beoordeelde op 2019-07-14

Coby van Turenhout beoordeelde op 2019-07-13

Een prima service. De luiertaart ziet er heel mooi uit. Heb hem vanmiddag bij de babyshower van mijn schoondochter cadeau gedaan. De reacties waren lovend! Dus complimenten. De bezorging via Post NL verliep goed.

Mariska Sleper beoordeelde op 2019-07-13

Ja is goed aan gekomen vond hem achteraf alleen wat klein

harold feiken beoordeelde op 2019-07-13

Ingrid Sanders beoordeelde op 2019-05-09

Wim Keasberry beoordeelde op 2019-04-17

Breider beoordeelde op 2019-04-17

Op tijd en netjes afgehandeld

Colinde van der Veen beoordeelde op 2019-04-12

De luiertaart is precies wat ik verwachte. Heel blij mee

Gaëlle De Clercq beoordeelde op 2019-04-12

Joelle Ikele beoordeelde op 2019-04-12

Anoniem beoordeelde op 2019-04-12

Mooie luiertaart, snelle levering. Erg tevreden!

Leslie de graac beoordeelde op 2019-04-12

M Spaans beoordeelde op 2019-04-11

heel leuke mooie taart en heel goed op tijd

Windelt beoordeelde op 2019-04-11

K.J. Bruin beoordeelde op 2019-04-11

Sijtsma beoordeelde op 2019-04-11

Linda Wallet beoordeelde op 2019-04-11

Heel tevreden, ziet er heel mooi uit! En de prijs valt mee.

Stephanie beoordeelde op 2019-04-11

Net zoals op de foto! Je kunt zelfs de taarten nog customizen naar eigen smaak. Er is veel mogelijk. Ook werden vragen snel beantwoord; handig via Whatsapp. Snelle levering.

Alissa bouazza beoordeelde op 2019-04-01