Valutaboulevard 25
1060 RX Amsterdam
KvK 72060387

8,7

Robert beoordeelde op 2018-11-09

Glass screen protector alle gebroken geleverd. Mail gestuurd met foto 2 dagen later nieuwe geleverd. Helemaal top service.

Mej beoordeelde op 2018-08-09

Prima service, maar helaas vond ik het hoesje niet mooi. Niet duidelijk hoe ik dit moest retourneren

Laura beoordeelde op 2018-08-06

Verkeerd hoesje besteld en maximale hulp gekregen bij het omruilen. Super!

Janet Jans beoordeelde op 2018-07-31

Eenvoudig bestellen en supersnelle levering

Cynthia lopatka beoordeelde op 2018-07-29

Ik heb een iPad hoes besteld voor een iPad 2 maar krijg een te groot hoes waarschijnlijk voor een iPad 4

Reactie van Luxe Cases en Covers:
Hoi Cynthia,

We hebben ondanks dat we elkaar vanochtend spraken nog geen mail van je ontvangen. Wat wij wel hebben gedaan is onderzoek doen naar je bestelling: heel vervelend maar je hebt echt zelf een verkeerde besteld. Dat kan gebeuren en we zijn nog steeds bereid om je kosteloos een nieuwe te sturen... maar laat ons dan wel aub de juiste maat weten ;-)
Hartelijke groet
Luxecasesencovers.nl

Yentl Angillis beoordeelde op 2018-07-26

Nog steeds niets ontvangen.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-20

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Snelle service!
Per abuis was verkeerde hoesje geleverd maar na 1 telefoontje met klantenservice de volgende dag werd het juiste hoesje geleverd.
Goede kwaliteit!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-26

Anoniem beoordeelde op 2018-06-22

Anoniem beoordeelde op 2018-06-05

Anoniem beoordeelde op 2018-05-29

Anoniem beoordeelde op 2018-05-04

G. van Huissteden beoordeelde op 2018-05-02

super snelle en correcte levering

Mario beoordeelde op 2018-04-12

Hoesje werkt niet. Klantendienst gebeld, nemen niet op.. mail gestuurd, geen reactie

Reactie van Luxe Cases en Covers:
Wij hebben inmiddels contact met u gehad. U heeft het hoesje retour gestuurd en de betaling heeft u ook terug ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Julie beoordeelde op 2018-04-10

Mooie, betaalbare hoesjes.

Anoniem beoordeelde op 2018-02-16

Anoniem beoordeelde op 2018-02-08

Sandra beoordeelde op 2018-02-01

Glasprotectie was stuk bij aankomst.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-29