Valutaboulevard 25
KvK 72060387

8,7

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Snelle service!
Per abuis was verkeerde hoesje geleverd maar na 1 telefoontje met klantenservice de volgende dag werd het juiste hoesje geleverd.
Goede kwaliteit!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-26

Anoniem beoordeelde op 2018-06-22

Anoniem beoordeelde op 2018-06-05

Anoniem beoordeelde op 2018-05-29

Anoniem beoordeelde op 2018-05-04

G. van Huissteden beoordeelde op 2018-05-02

super snelle en correcte levering

Mario beoordeelde op 2018-04-12

Hoesje werkt niet. Klantendienst gebeld, nemen niet op.. mail gestuurd, geen reactie

Reactie van Luxe Cases en Covers:
Wij hebben inmiddels contact met u gehad. U heeft het hoesje retour gestuurd en de betaling heeft u ook terug ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Julie beoordeelde op 2018-04-10

Mooie, betaalbare hoesjes.

Anoniem beoordeelde op 2018-02-16

Anoniem beoordeelde op 2018-02-08

Sandra beoordeelde op 2018-02-01

Glasprotectie was stuk bij aankomst.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-29

Nancy beoordeelde op 2018-01-16

Super service. We hadden per ongeluk een verkeerd hoesje besteld en dit werd dezelfde week omgeruild zonder extra kosten.
Heel prettig contact en snel handelen.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-06

D. Banda beoordeelde op 2018-01-04

Snel, accuraat en zelfs 's avonds nog per email een reactie 👍🏻

Anoniem beoordeelde op 2017-12-08

BCV beoordeelde op 2017-12-03

Veel keuze op een duidelijke website werd gevolgd door een bestelling die, keurig verpakt, snel werd geleverd.
Het aangeschafte product voldoet volledig aan wat werd gewenst.

Anoniem beoordeelde op 2017-11-18

Annemiek beoordeelde op 2017-11-17

Prima levering, veel keuze. Kortom goed geslaagd en blij met mijn nieuwe hoesje.