MIEKinvorm

MIEKinvorm is het creatieve bedrijf van mij, Annemiek van der Hoek. Ik ben opgeleid als grafisch vormgever & styliste, maak huisstijlen, producten & kaarten in opdracht. En om mezelf een nieuwe creatieve uitdaging te stellen begon ik in 2013 een 365-dagen-project: 365-dagen-een letter, waarbij ik iedere dag een tekening met handgetekende quote en illustratie maakte. De reacties waren heel positief en daarom is daar een collectie uit voort gekomen.

MIEKinvorm ontwerpt producten met quotes + illustraties waar je blij van wordt, om kunt (glim)lachen of die je raken. Kaartjes die moeilijke dingen nét even wat makkelijker maken. Prints die je ophangt voor jezelf, als reminder. Een kaartje om iemand een glimlach te bezorgen. Quotes die je stuurt naar een ander, als hart onder de riem, om iets te vieren, of te laten weten dat je met iemand meeleeft.

De zekerheden van https://www.miekinvorm.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018