Klokweg 39 B
3034KK Rotterdam

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Corinda Thur beoordeelde op 2018-08-18

Echt een cadeautje om te mogen ontvangen, super leuk ingepakt en nog een verrassingkje erbij! Snelle levering en leuke producten

Esther beoordeelde op 2018-08-18

Mooie spulletjes. En leuk ingepakt. Zeer tevreden

Patricia Mulder beoordeelde op 2018-08-18

Duidelijke site met prima aanbod!
Goede communicatie met de klant.
Wordt snel en netjes verzonden.
En.......het openen van het pakje was een cadeautje: lieve stickers, confetti en echt heel veel gratis verrassingen.
Zo leuk! Bedankt!

Yvonne beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering, goed product!

Kamelia Boon beoordeelde op 2018-08-17

Super mooie kaarten van goede kwaliteit. Ook super leuke andere spulletjes. Mijn favoriete kaartenwinkeltje!!

Saskia beoordeelde op 2018-08-16

Goede kwaliteit, leuke producten en snelle verzending

Loes van Druten beoordeelde op 2018-08-16

Bestelling werd snel geleverd. Het was erg leuk ingepakt! De producten zijn mooi en van goede kwaliteit!

Angela Heesterman beoordeelde op 2018-08-13

Snelle, nette levering. Het product ziet er precies zo uit als op website. Ik ben er erg blij mee!

Amber beoordeelde op 2018-08-13

Super snelle levering en mooi verpakt! Het uitpakken van het cadeautje zelf was al een feestje ;-)
Omdat ik 'ineens' tijdnood' had met de bestelling werd deze direct verzonden en kwam gelijk de dag erna met de post binnen. Super service, dank je wel!

Floor beoordeelde op 2018-08-13

Top! Snelle levering en prachtige kaarten!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Floor, bedankt voor je reactie! Super leuk om te horen! Liefs, team MIEKinvorm

Marissa van Ingen beoordeelde op 2018-08-13

Heel tevreden! Super leuk ingepakt! Feestje om uit te pakken

Hi Marissa, goed om te horen! veel plezier ervan! Liefs, team MIEKinvorm

Bianca Reilink beoordeelde op 2018-08-13

Heel tevreden. Ik heb de bestelde producten heel snel ontvangen. En het was een feestje om uit te pakken, omdat het geheel heel mooi was ingepakt en opgeleukt.

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Bianca, wat leuk om te horen! Heel veel plezier ervan! Liefs, team MIEKinvorm

Sanne van Nunspeet beoordeelde op 2018-08-13

Leuke dingen gekocht en erg leuk verpakt!!

Hi Sanne, bedankt voor je reactie! Liefs, team MIEKinvorm

Lieneke Kolen beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering, leuk ingepakt

Hi Lieneke, bedankt voor je reactie! Veel plezier ervan! Liefs, team MIEKinvorm

Jessica Ridderhof-Nootenboom beoordeelde op 2018-08-11

Snelle service, met liefde een aandacht ingepakt en leuke extraatjes in het pakketje. Ik ben fan ๐Ÿ˜Š

Hi Jessica, leuk om te horen :)! Veel plezier ervan Liefs, team MIEKinvorm

Sophie beoordeelde op 2018-08-11

Zoals altijd mooi verpakt en toffe kaartjes en A4 plaatjes .ik had enkele surprise pakketten besteld ,en zat vol spanning te wachten om het open te doen .en zoals altijd leuke plaatjes waar je blij van word ,Merci voor de mooie pakketjes dat je hebt gestuurd ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ€

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Sophie, bedankt voor het compliment! We hopen dat je veel plezier hebt van de verrassingspakketten!:) Liefs, team MIEKinvorm

Josien Drent beoordeelde op 2018-08-11

Goede en snelle levering

Hi Josien, bedankt voor je recensie! Liefs, team MIEKinvorm

Jeanet hoek beoordeelde op 2018-08-11

Hi Jeanet, bedankt voor je recensie! Liefs, team MIEKinvorm

Schroeijers beoordeelde op 2018-08-10

Leuke kaarten besteld, supersnel in huis

Reactie van MIEKinvorm:
Hi! Dank je wel voor je reactie! Veel plezier met de kaarten! Liefs, team MIEKinvorm

Jolanda pennings beoordeelde op 2018-08-10

Zeer tevreden door de snelle levering. Het zat netjes verpakt met een vriendelijke boodschap erbij.

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Jolanda, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier ervan! Liefs, team MIEKinvorm