Klokweg 39 B
3034KK Rotterdam

Tonny Zijlmans beoordeelde op 2018-10-20

Ziet er heel leuk uit, snelle service ๐Ÿ‘

Nannie Tamminga beoordeelde op 2018-10-20

Ik werd inderdaad heel blij van de bestelling en schoot in de lach toen er allemaal confettie uit de verpakking kwam rollen, en als verwennerij nog een klein cadeautje extra

R. Groeneveld beoordeelde op 2018-10-19

Leuke kalender. Super verpakt. Toch beetje extra wat je tegenwoordig niet veel meer ziet. Ook extra cadeau was leuk. Top

Juliette beoordeelde op 2018-10-12

WAUW, zojuist mijn bestelling binnengekregen van Miekinvorm.nl. Wat een feest om het te ontvangen en te openen. Dit is inmiddels mijn derde bestelling en ze blijven mij verbazen en verrassen. Ik heb in mijn bestelling gekozen voor een verrassingspakket kaarten en wat zijn de kaarten leuk geselecteerd. Voor ieder gelegenheid zit er wat in. Ik kan nu al niet wachten om mijn volgende bestelling te doen. Het is een feest om bij jullie te bestellen. Dank jullie wel!

Renu Gangapersad beoordeelde op 2018-10-12

Ik ben heel tevreden over de levertijd, maar ook over de spullen zelf. Ziet er allemaal erg mooi uit

Jolanda Stevens beoordeelde op 2018-10-12

De bestelling was snel in huis en super leuk ingepakt. Een cadeautje voor mezelf!

Sanneke Kanters beoordeelde op 2018-10-12

Origineel en superleuk! Een feestje om je bestelling thuis te krijgen!

Erna beoordeelde op 2018-10-12

Erg tevreden, snelle service en een feest om uit te pakken.

Inger Ebregt beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering en ook nog een kleine attentie erbij!! Leuk!

Segers beoordeelde op 2018-10-10

Snelle service, leuk verpakt!

Dorien Spelters beoordeelde op 2018-10-08

Top

Janna den Tuinder beoordeelde op 2018-10-08

Zoals altijd heel positief: lekker snel, ziet er leuk uit!

Karin Brakkee - van Haasteren beoordeelde op 2018-10-08

Elke bestelling is met aandacht ingepakt, dat zie je. Altijd een persoonlijk kaartje erbij. Een feestje om uit te pakken!

Anne Koopman - van de Burgt beoordeelde op 2018-10-08

Een feestje op de deurmat!

Nicol beoordeelde op 2018-10-08

Super snelle levering ๐Ÿ‘. Ik ga vaker wat bestellen

miep niekerk beoordeelde op 2018-10-06

Blij met mijn leuk en goed verzorgde pakketjes van MIEKinvorm . De bestelling ziet er al een cadeautje uit , zo feestelijk . ๐ŸŽˆ

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Miep, bedankt voor je mooie woorden. Veel plezier met de bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

Alexandra Brandenburg beoordeelde op 2018-10-06

Met zorg ingepakt en erg leuke producten!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Alexandra, bedankt voor je reactie! Veel plezier met je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

okhuijzen van mierlo beoordeelde op 2018-10-05

Top altijd leuk ingepakt erg snel binnen. Super leuke spullen.

Reactie van MIEKinvorm:
Hoi, bedankt voor je reactie! Altijd leuk om te horen. Veel plezier ermee. Liefs, team MIEKinvorm

Mieke Brakenhoff beoordeelde op 2018-10-05

Snel in huis, lekker feestelijk verpakt! Prima service!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Mieke, leuk dat je reageert. Bedankt, dat stellen we zeer op prijs. Veel plezier met je bestelling. Liefs, team MIEKinvorm

Familie Bennenbroek beoordeelde op 2018-10-05

Leuke artikelen, makkelijk te bestellen en bij bezorging krijg je een feestje in je brievenbus!

Reactie van MIEKinvorm:
Haai, wat leuk om te horen! Dank je wel! Veel plezier ermee! Liefs, team MIEKinvorm