Klokweg 39 B
3034KK Rotterdam

D.k beoordeelde op 2019-04-17

Erg leuke spulletjes en de stand op creativelife was erg mooi!
Zal zeker vaker bestellen

Mariëlle Bos beoordeelde op 2019-04-16

Snelle service. Mooi ingepakt 😊

Ivana De Jonge beoordeelde op 2019-04-16

Fijn contact. Haal de bestelling op en dan ligt het klaar. Ook laagdrempelig en fijn contact als er iets is. Producten zijn top: goede kwaliteit en heel mooi vorm gegeven!

Adna Zevenhek beoordeelde op 2019-04-15

Prima! Makkelijk besteld, snel in huis.

Yvonne Duinmeijer beoordeelde op 2019-04-15

Ontzettend leuk verassing pakket gemaakt van mijn bestelling!
Het was een feestje om het uit te pakken....

Anke Jonker beoordeelde op 2019-04-15

Supersnel geleverd en wat een feestje om de bestelling te openen.... Kom zeker terug!

Miranda Van Lint beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering en duidelijke communicatie! Top!

Marjon cornelis beoordeelde op 2019-04-12

vlotte, leuk ingepakte levering!

Yldou van Dijk beoordeelde op 2019-04-12

Super snelle levering, en echt heel erg leuke kaartjes!

Monique Bouma beoordeelde op 2019-04-12

Leuke site en snelle levering!

H beoordeelde op 2019-04-08

Mooie producten. Bestelling vlug ontvangen.

Anje Kappert beoordeelde op 2019-04-08

Snelle service, mooie posters!

Wieke Van slooten beoordeelde op 2019-04-08

Snel en gemakkelijk

Britt beoordeelde op 2019-04-07

Heel tevreden!

Saskia van der Poel beoordeelde op 2019-04-06

Altijd leuk om jullie pakketje uit te pakken, het is een cadeautje

Tamara Van den Broek beoordeelde op 2019-04-04

Prima poster!

Jannie Siebelink beoordeelde op 2019-04-01

Het was weer een feestje om te openen. Mooie spullen, mooi verpakt en snel geleverd. Ik word er altijd weer blij van!
Fijne verbetering is dat je nu een tekst kan opgeven voor de letterslingers. Vond het altijd een vervelende klus om de letters stuk voor stuk te moeten invoeren.
Dikke 10 voor jullie!

H. Van Raaij beoordeelde op 2019-03-31

Boekje snel thuisbezorgd met post nl. Kon door brievenbus dus hoefde niet thuis te blijven. Keurig en goed verpakt.

Reactie van MIEKinvorm:
Dank je wel voor je recensie en mooie bericht erbij. Veel plezier van je bestelling. Liefs, Annemiek & Nique

Willeke Evers-van Die beoordeelde op 2019-03-30

Wat een fijne webshop! Een supermooie slinger samengesteld en besteld bij Miekinvorm. Even dreigde hij te laat te komen door vertraging PostNL, maar dit bleek loos alarm. Annemiek was zo betrokken dat ze anders een pdf had gestuurd met een zelf te printen slinger om de verrassing toch door te laten gaan. Hele fijne webshop met topklantenservice. Een nieuwe favoriet!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Willeke, wat fijn om te horen dat de slinger alsnog op tijd is binnengekomen :) We hopen dat de verrassing geslaagd was. Bedankt voor de mooie woorden! Liefs, Nique & Annemiek

Emma Bouma beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering , leuk verpakt! Ik ben zeer tevreden.

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Emma, dank je wel voor je recensie en je reactie. Veel plezier van je bestelling. Liefs, Annemiek & Nique