Klokweg 39 B
3034KK Rotterdam

D. Donath beoordeelde op 2018-12-08

Mooi cadeautje met zorg ingepakt en nog leuke extra kaartjes. Blij mee!

Petra beoordeelde op 2018-12-08

Leuke slingers en kaarten besteld en ben er erg blij mee.
Goede service zal er zeker nog eens wat kopen.

H van der Molen beoordeelde op 2018-12-07

Super mooi!

Esther Buisman beoordeelde op 2018-12-07

Ik ben tevreden over de service en er snelheid dat het pakket er was. Er miste een onderdeel uit mijn pakket, maar nadat ook contact had opgenomen, kreeg ik al snel te horen dat het product werd na gestuurd. Top!!

Debbie Diepenhorst beoordeelde op 2018-12-07

Top

Cindy beoordeelde op 2018-12-07

Wat een gezellig pakketje om te ontvangen!

Lizette Klein beoordeelde op 2018-12-04

Altijd, keurig, snel en met presentje geleverd. Altijd blij als het pakketje komt..

Leen Kenis beoordeelde op 2018-12-03

Ik vond dat de verzendingskosten wel duur waren. De producten vind ik wel duur.

Mirjam beoordeelde op 2018-12-03

Super tevreden, snelle levering, goed verpakt! Leuk dat er een bedankkaartje bij in zat!
Aanrader!!

Camilla Beijersbergen beoordeelde op 2018-12-01

Geweldige service! Netjes verpakt en snel ontvangen. Miekinvorm is echt een aanrader!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Camilla, wat een lieve woorden! Bedankt. Super leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop. Liefs, team MIEKinvorm

Deborah Verpalen beoordeelde op 2018-12-01

Blij met de producten en een snelle levering!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Deborah, bedankt! En wij worden hier weer blij van ;) Veel plezier met je aankoop. Liefs, team MIEKinvorm

Myrthe Hermans beoordeelde op 2018-12-01

Ontzettend blij word ik er elke keer weer van! Letterlijk een feestje om uit te pakken!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Myrthe, bedankt! Wij vinden het ook een feestje om te versturen.:) Veel plezier met je aankoop. Liefs, team MIEKinvorm

Grytsje Bergsma beoordeelde op 2018-11-30

Alle bestelde artikelen zijn geleverd in een héél gezellig uitziend pakketje, waar je idd blij van wordt. Óók het uitpakken is leuk. De vormgeving en de confetti, die dan door de hele kamer ligt ;-)

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Grytsje, de confetti heeft goed z'n werk gedaan lees ik :) En super leuk om te horen dat je er blij van werd. Veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

Feinanda Noppers beoordeelde op 2018-11-30

In de drukke periode besteld...goed en snel ontvangen. Een feestje om open te maken. Mooie dikke kwaliteit van papier en super leuke aanbiedingen. Blij mee.

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Feinanda, bedankt voor je mooie recensie. Daar worden we blij van :) Veel plezier met je aankopen! Liefs, team MIEKinvorm

Babs Raeymaekers beoordeelde op 2018-11-30

Goed

Hi Babs, bedankt! Liefs, team MIEKinvorm

Nelina Brauckman beoordeelde op 2018-11-30

Ja goed ingepakt, goede communicatie over het leveren en goede producten

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Nelina, bedankt voor de mooie woorden. Veel plezier met je aankoop. Liefs, team MIEKinvorm

Kloosterman beoordeelde op 2018-11-30

Bestelling was niet helemaal volledig. Gelijk een mail gestuurd en reactie. de volgende lag het ontbrekende deel al in de brievenbus! Keurig geregeld!! Top!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi, bedankt voor je recensie. We zijn blij dat we het zo snel hebben kunnen oplossen en dat het de volgende dag binnen was. Heel veel plezier ervan! Liefs, team MIEKinvorm

Inge verboom beoordeelde op 2018-11-30

Super snelle levering en nog een kadootje erbij ook, wat een feest!!!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Inge, bedankt voor je recensie. Super leuk om te horen. Veel plezier met je aankoop. Liefs, team MIEKinvorm

Britt Bakker - van Gelder beoordeelde op 2018-11-30

Snelle levering, mooie kwaliteit van producten. Al met al, bestellen bij Miekinvorm is voor mij een feestje!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Britt, bedankt voor je mooie recensie. Wij vinden het ook een feestje om dit soort reacties te ontvangen. Heel veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

Jeffrey van Middelkoop beoordeelde op 2018-11-28

Het cadeautje was leuk ingepakt en er zaten zelfs gratis cadeautjes bij!! Super leuk!!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Jeffrey, bedankt voor je reactie. Heel veel plezier met je aankopen! Liefs, team MIEKinvorm