Klokweg 39 B
3034KK Rotterdam

Hester van Vugt beoordeelde op 2019-08-19

Helemaal tevreden!

Eline Zwart beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden, bestelling was er snel en het was een cadeautje om uit te pakken. Inclusief confetti die daarna overal lag ;)

Carla Van den IJssel beoordeelde op 2019-08-17

Feestje om bestelling te ontvangen

Jamie De Hart beoordeelde op 2019-08-17

Super, bestellen ging makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van verzending en tijd van ontvangst. Het pakje was snel in huis en de producten waren zoals verwacht.

Martine de Vries - Spee beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden over de wijze van verzenden, leuke verpakking, extraatje erbij ....super. Ook de bestelde items zijn erg leuk! Ik word daar inderdaad blij van:)

Gea Renting beoordeelde op 2019-08-16

Leuke artikelen, heel mooi verpakt, een extraatje in je pakketje en leuke berichtjes op Instagram💜💙💚

Judith Bleeker beoordeelde op 2019-08-16

Snel ontvangen. Product ziet er goed uit, nog niet gebruikt.

Francis Haeijen beoordeelde op 2019-08-16

Snelle levering en netjes ingepakt. Leuk het extra bijgevoegde cadeautje

Mike Dost beoordeelde op 2019-08-16

Heel mooie producten, het was alleen handig geweest als aan de planner een ophangsysteem zat. Verder heel erg tevreden.

Ivana De Jonge beoordeelde op 2019-08-14

Zeer tevreden klant. Het assortiment van Miekeinvorm spreekt me erg aan, evenals de leuke aanbiedingen en extraatjes. Ik heb altijd wel weer iets nodig: een cadeautje of een kaartje, voor mezelf bestel ik vooral de notitieblokjes / pakketten. Erg blij met deze webwinkel.

Robin Nouws beoordeelde op 2019-08-13

Alleen erg jammer dat mijn mini me tasje al helemaal scheurt terwijl er geen zware spullen in zitten

Linda van Diepen-Woudenberg beoordeelde op 2019-08-13

Heel tevreden. Bestelling werd snel geleverd.

Marianne beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden. Snelle levering, leuk en persoonlijk verpakt en met extra attentie.

Lara Top beoordeelde op 2019-08-10

Heel tevreden! Super leuk verpakt/ingepakt en de spulletjes zijn nog leuker dan op de foto! 😊

Antoinette de Vroomen beoordeelde op 2019-08-10

Prima levering en producten

Cara Simons beoordeelde op 2019-08-10

Leuke website. Snelle levering en goede back up

WS beoordeelde op 2019-08-10

Heel tevreden, zag er verzorgd uit! Leuk! Alleen bij 2 kaartjes stond er iets bij mbt goudfolie. Dat maakt wat onduidelijk wat je krijgt.

Gertie Hoogma beoordeelde op 2019-08-10

Het proces van uitzoeken, bestellen, en ontvangen vond ik
prima. Wat ik erg handig vindt is
dat het opgehaald kan worden bij een Post.nl adres. Hoef je niet steeds thuis te wachten.

Ilone Coelingh beoordeelde op 2019-08-09

Goed verpakt, snelle levering en mooi product! Helemaal top!

Marjanne Doeven beoordeelde op 2019-08-09

Leuke summersale actie! Snel geleverd, netjes verpakt! Blij met mn nieuwe tuinposter!