Klokweg 39 B
3034KK Rotterdam

Danielle van den Berg beoordeelde op 2019-02-16

Heel leuk product! Binnen 2 dagen in huis en erg leuk verpakt.

Hi Danielle, dank je wel! veel plezier met je aankoop! Liefs, team MIEKinvorm

miranda kooij beoordeelde op 2019-02-12

Ik wordt altijd heel blij als er weer een pakketje van miek in vorm in de brievenbus zit. Een cadeautje om uit te pakken, erg fijn!!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Miranda, wat leuk om te horen :) Dat vinden wij ook een feestje hoor!Veel plezier met je aankoop! Liefs, team MIEKinvorm

Vivianne De Klerk beoordeelde op 2019-02-12

Mooie producten, prachtig ingepakt en snelle levering. Voelt als een cadeautje als het binnen is!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Vivianne, wat leuk om te horen. Dat is waar we het voor doen hoor:) veel plezier met je aankoop! Liefs, team MIEKinvorm

Fokje de Vos beoordeelde op 2019-02-11

Vlotte levering, leuk persoonlijk kaartje erbij en onwijs leuk ingepakt! Daar kan ik zo van genieten. Dank je wel!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Fokje, geen dank, jij juist bedankt! Van zulke woorden worden we blij :) veel plezier met je aankoop! Liefs, team MIEKinvorm

Esther beoordeelde op 2019-02-11

Leuke producten. Snelle verzending

Hi Esther, dank je wel! veel plezier met je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

Laura Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-02-09

Te gekke spullen. Je krijgt het snel, netjes en super leuk ingepakt. Helemaal blij mee!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Laura, bedankt voor je mooie recensie. Hartstikke leuk om te horen. veel plezier met je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

Danielle Voogt beoordeelde op 2019-02-09

Leuke kadootjes voor juffen en meesters besteld. Jammer alleen dat er niet meer is voor meesters.

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Danielle, een kadootje voor de meester kan een lekkere reep chocola zijn, of mok met thee. Plak er een sticker voor de meester op of hang er een leuk mini-kaartje voor de meester aan, en je hebt iets heel leuks! Groetjes Annemiek

R.A. Verhoeven beoordeelde op 2019-02-09

Goed verzorgd , snel en geweldige persoonlijke verpakking , bedank kaartjes geven er een goed gevoel bij ๐Ÿ‘Š

Reactie van MIEKinvorm:
Hi, dank je wel voor je reactie. En wat woorden we blij van deze woorden. Heel veel plezier ervan. Liefs, team MIEKinvorm

Aimee beoordeelde op 2019-02-05

Super leuke verpakking, echt een cadeautje als het binnen komt! Ook een snelle levering en leuke persoonlijke benadering!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Aimee, dank je wel! Wat een mooie woorden, en daar worden we blij van. Heel veel plezier ervan. Liefs, team MIEKinvorm

Emie van Steen beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering; super leuk verpakt

Hi Emie, dank je wel! Veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

Anouck Streng beoordeelde op 2019-02-02

Bestelling snel binnen en een feestje in je brievenbus!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Anouck, goed om te horen dat het een feestje was :) Veel plezier ervan. Liefs, team MIEKinvorm

Jessica van Maanen beoordeelde op 2019-02-01

Ik werd er helemaal blij van!

Reactie van MIEKinvorm:
hi Jessica, wat fijn om te horen! Bedankt. Veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

Saartje Reykers beoordeelde op 2019-01-28

Snel en leuk geleverd!

Hi Saartje, dank je wel! Veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

letitia lambeck beoordeelde op 2019-01-28

mooie levering helemaal top

Hi Letitia, dank je wel! Veel plezier ermee. Liefs, team MIEKinvorm

J. Ridderhof-Nootenboom beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering, leuk verpakt en altijd met leuke extraatjes. Een feestje om uit te pakken ๐Ÿ˜Š

Reactie van MIEKinvorm:
Hi, wat een leuke reactie. Dat horen we graag ;) Veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

L van Dam beoordeelde op 2019-01-25

Bestellingen van Miekinvorm zijn altijd een feestje. Met liefde ingepakt, dat zie je zo :)

Reactie van MIEKinvorm:
Hi, wat een leuke reactie! Absoluut waar :) Veel plezier ervan. Liefs, team MIEKinvorm

Tanja Prins beoordeelde op 2019-01-25

Snelle service!

Hi Tanja, bedankt! Veel plezier met je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

San beoordeelde op 2019-01-25

De bestelling heel snel binnen en Superleuk verpakt met extra producten waardoor het een kadootje is om uit te pakken!!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi San, bedankt voor je reactie. En leuk om te horen dat het een echt kadootje was om uit te pakken. Veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

Jessica tuiten beoordeelde op 2019-01-25

Snel geleverd leuk verpakt een paketje waar de meeste mensen wel blij van worden ๐Ÿ˜

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Jessica, wat leuk om te horen! Dank je wel! Veel plezier met je aankopen. Liefs, team MIEKinvorm

Aimee Snoek beoordeelde op 2019-01-25

Snelle persoonlijke reactie en bestelling snel in huis!

Reactie van MIEKinvorm:
Hi Aimee, dank je wel! Veel geluk voor jullie gewenst met de kleine baby. Liefs, team MIEKinvorm