Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

MINIXWebshop

Plattenborgstraat 20
8043 TT Zwolle
0384603970
KvK 55895565

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
MINIXWebshop

Gemiddelde beoordeling

7,3

6 beoordelingen

Beoordeling van klanten

67%

0%

33%

2016
MINIXWebshop

angelo baggerman beoordeelde op 2016-12-30

bijzonder snel ontvangen mijn Minix neo u1 netjes verpakt.
Werkt super goed en snel ik beoordeeld Minix webshop met een dikke ,10 Ga zo door

MINIXWebshop

Govandos beoordeelde op 2016-11-02

Ik raad u aan om geen aankopen hier te doen. Mijn ervaring met de webshop is dramatisch. Na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik netjes de volgende dag het pakket bezorgd. Ter info heb ik gebruik gemaakt van Afterpay, want mocht er om wat voor reden dan ook het product niet bezorgd worden dan hoef ik hiervoor niet op te draaien.
Die dag werkte ik tot 22:00 uur en was op het moment van bezorgen niet thuis. Gelukkig was het pakketje afgeleverd bij 1 van de buren. ik heb het apparaat uit de doos gehaald en aangesloten met de bijbehorende stroomadapter.
Het apparaat ging niet aan en deed helemaal niks. Dus ik heb contact opgenomen en dit aangegeven, maar de meneer van de webshop [naam verwijderd door moderator] ging helemaal hierin tegen. Volgens hem was dat onmogelijk en was er totaal geen uitval, met andere woorden je liegt wat erg kwalijk is. ik heb het product netjes verpakt en verzendklaar gemaakt.
Ik heb het pakketje aangetekend opgestuurd wachtend op annulering van de order bij Afterpay. maar niets is minder waar. Meneer [naam verwijderd door moderator] van de webshop waar ik mee sprak belde mij op en gaf direct aan je hebt een andere adapter gebruikt; mijn antwoord hierop was waarom zou ik dit in godsnaam doen? hij antwoordde ja alles is zo netjes verpakt; mijn antwoord daarop was, dat klopt ik pak alles zo netjes mogelijk weer in en dingen die ik niet hoef te gebruiken zoals een HDMI kabel pak ik niet uit tot dat het product mij bevalt. Hij ging weer hier tegen in en de maat was helemaal vol voor mij, hij maakt je indirect elke keer weer uit voor leugenaar.
Ik wilde zo snel mogelijk van deze onvriendelijk meneer af en wilde niets meer met hun te maken hebben. Maar nee hoor hij gaat het apparaat voor onderzoek opsturen naar MINIX en wilt mijn order bij Afterpay niet annuleren. Dus dat komt er op neer dat ik moet betalen voor iets wat ik niet meer heb. Afterpay gaf aan dat zij het order niet kunnen annuleren tot dat meneer de bestelling annuleert.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van MINIXWebshop:
Onderstaande hebben wij op alle andere forums en platforms ook vermeld.
Waarom gaat u niet in op het onderzoek als u 100% zeker bent van uw gelijk?

Beste Govand Taha,

Op ORD08073 13-10-2016 @ 23:22 plaats u de order.
OP Bezorgd op Vrijdag 14 oktober 17:55 uur wordt deze bezorgt door PostNL.
U stuurt hem op 26 Oktober naar ons terug en wij ontvangen het op 27 Oktober en hebben dan telefonisch contact naar aanleiding van onze bevindingen van uw retour.

Wij twijfelen over het gebruik van de bijgeleverde adapter omdat deze keurig netjes zoals af fabriek deze is opgerold en bevestigd en in het zakje zit.
Tweede twijfel is het constateren van het product is defect (14 oktober) en het moment van u te versturen. Want u heeft dit forum Klachtenkompas en Kiyoh die een mail stuurt na 4 dagen na aankoop binnen 24 uur gevonden en geplaatst van uw bevindingen. Op Kiyoh hebben wij een 9.3 bij 1678 beoordelingen dus doen wij echt wel ons best denken wij zo en na het zien van ons cijfer denken er meerdere klanten zo over.

Oplossing1: Wij laten de adapter door een door uw gekozen bedrijf onderzoeken of deze is gebruikt zoals door u aangegeven. Uiteraard zullen wij hier alle kosten voor betalen. Wij zullen respecteren wat de uitkomst is van dit onafhankelijk organisatie. Mocht deze aangeven dat deze adapter niet is gebruikt, dan zijn de kosten uiteraard voor u. Maar dat is logisch. Wij zullen dan ook de extra kosten van AfterPay betalen. Echter raden wij aan deze wel tijdig te betalen, want deze kosten vervalen voor ons als het onafhankelijk wordt geconstateerd dat het hier niet aan ligt.

Oplossing 2: wij betalen 80% terug (geven dit door aan AfterPay) van de aanschaf en uw ziet af van het onderzoek.

Wij horen graag van u. U heeft onze gegevens.

Met Vriendelijke groet,

SIS
MINIXWebshop

Patrick v.H. beoordeelde op 2016-02-17

Snel geleverd, binnen 24 uur. Goed, stevig en netjes verpakt. Site bied veel informatie.

Goede prijzen voor Nederland (met China is niet te concurreren).

Klantenservice niet nodig gehad maar te zien aan andere reviews (op andere sites) is ook die zeer goed en behulpzaam.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MINIXWebshop

Erik beoordeelde op 2015-02-07

Mijn bestelling (minix net 8hplus)vrijdagmiddag rond 14.00 besteld en op Zaterdag voor 10.00 in huis...alleen dit verdiend al een pluim...Verder nog niet zover dat ik hem heb aangesloten maar ook daar verwacht ik geen problemen mee.toppers

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MINIXWebshop

Jo Pelders beoordeelde op 2015-02-07

Ik heb vrijdagmorgen rond 11.00 mijn bestelling geplaatst bij de Minixwebshop. De reden van mijn bestelling bij deze shop was hun belofte "voor 17.00 uur besteld, volgende dag geleverd". De bestelling werd direct bevestigd en 's-middags rond 14.30 uur kreeg ik een track and trace code van GLS. Sinds vrijdagmiddag/avond staat mijn pakketje bij GLS in Zwolle op de volgende status:

ScansDatum Tijd Depot Land Handeling Status/Info
06-02-2015 18:39 Zwolle NL Vertrek

Niks dus levering volgende dag. Of GLS verrekt het gewoon te bezorgen en/of meneer Richard Delfsma doet beloftes die hij niet kan waarmaken. Van allebei wat.
Dit was dus mijn eerste en enige kennismaking met deze webshop. Ik had hem nog wel bij "favorieten" gezet. Een pijnlijke vergissing. Ik had beter moeten weten toen ik zag dat GLS de vervoerder was. Ik zit al 20 jaar in logistiek/transport/distributie en ken heel veel transportbedrijven, waaronder GLS.
Als je als ondernemer met een webshop beloftes doet over 24 uurs levering moet je echt bij een ander bedrijf wezen. Wil je voor een duppie op de eerste rang zitten, prima, maar service ho maar.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MINIXWebshop

Steven beoordeelde op 2014-12-17

Minix NEO 8-H PLUS besteld via MINIXWebshop. Volgende dag in goede staat geleverd. Helaas bleek deze niet compatibel met mijn systeem. Verzoek om retourneren ingediend en direct respons. Bestelling terugestuurd en twee werkdagen volledige bedrag terug gestort op rekening. Kortom, prima service!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2014

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.