Pepper Jobs Nederland

Pepper Jobs Nederland

Pepper Jobs werd in 2017 opgericht door een groep klantgerichte gadgetfanaten en -ingenieurs en wil een van 's werelds toonaangevende bedrijven in computers en mobiele gadgets worden. Om dit doel te bereiken heeft Pepper Jobs een breed scala aan innovatieve gadgets ontwikkeld (zoals onze W10 GYRO 's werelds eerste afstandsbediening voor Windows 10) met geavanceerde technologieƫn en levert deze aan onze klanten voor een betaalbare prijs. Door deze producten streeft Pepper Jobs naar een ongeƫvenaarde tevredenheid en betrouwbaarheid voor de consument.

De zekerheden van https://www.minixwebshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013