MOEStuintafels.nl

MOEStuintafels.nl

Uw MOEStuin of kruidentuin op stahoogte en binnen handbereik!

MOEStuintafels met handzame MOEStuinbakken maken het voor iedereen met tuin, balkon of terras mogelijk om zelf biologische groenten, kruiden of bloemen te verbouwen.

MOEStuintafels zijn bijzonder geschikt voor gebruik thuis, in scholen, woongroepen, buurtprojecten of zorginstellingen.

Een aantal van de MOEStuintafels wordt gemaakt in samenwerking met houtwerkplaatsen voor mensen met een beperking van 'Stichting De Trans'. Wij gebruiken nieuw en minimaal 3 cm dik steigerhout, gecombineerd met duurzame, gemakkelijke MOEStuinbakken.

MOEStuintafels zijn robuust, hygiƫnisch en gaan vele jaren mee. Ze hebben diverse voordelen ten opzichte van moestuinbakken of -tafels met anti-worteldoek.

De zekerheden van https://moestuintafels.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018