Marineweg 6
2241 TX Wassenaar

9,1

Naomi Kamphuis Nijbroek beoordeelde op 2018-10-20

Op woensdag een retourzending verstuurd, op vrijdag stond het geld alweer op mijn rekening. Top service!

Liane Bijlsma beoordeelde op 2018-10-20

Prima website
Redelijk snelle levering
Top: aflevering op avond gratis!
Artikel goed verpakt.
Meesturen van het (mooie!) magazine hoeft voor mij niet. Misschien dat als optie aanbieden bij de bestelling?

Elise Rikkers beoordeelde op 2018-10-15

Super fijne webwinkel met snelle levering. Ga hier vaker bestellen.๐Ÿ‘๐Ÿผ

Karin Fleuren beoordeelde op 2018-10-13

Ik heb twee bestellingen geplaatst ter waarde 100 euro en bijna 300 euro. Nu wil ik van een van beiden iets retourneren waardoor er nog ruim 100 euro over blijft. Ik vindt het service loos dat ik dan alsnog de retourkosten zelf moet betalen terwijl ik dus voor zo’n bedrag bestel en behoud.

M. Trimbos-Hartman beoordeelde op 2018-10-13

Ik had verwacht dat de jurk van een dikkere stof gemaakt zou zijn en dus beter geschikt voor de winter. Maar de jurk zit lekker en de kleur is mooi.

Frederiek Van Maar beoordeelde op 2018-10-13

Mooie kleding en prima levering in de avond ๐Ÿ‘๐Ÿป

Anomniem beoordeelde op 2018-10-12

Over de klantenservice en verzending ben ik tevredeb hoewel me een verkeerde maat is geleverd, wel had ik gezien de prijs meer verwacht van de items.

Katja de Bergh beoordeelde op 2018-10-09

Goede website snelle bezorging keurig verpakt

Jolanda Cornelissen beoordeelde op 2018-10-08

Mijn ervaring met mijn nieuwe Moscow broek 18.04 is zo geweldig dat ik vandaag mijn 4de besteld heb!

Carla Van der Meer beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering, mooi verpakt en de kleding is uit mooie stof gemaakt en heeft jaren draagplezier.
Dit maakt de prijs uitgespreid niet duur. Ga zo door.๐Ÿ‘๐Ÿ‘‘

sija van driel beoordeelde op 2018-10-06

Het enige nadeel is dat je vooraf moet betalen. Je kunt dan niet zo makkelijk meer bestellen om te kiezen. Verder is het een perfecte website winkel

Laura Verheijen beoordeelde op 2018-10-02

Coby van Opstal beoordeelde op 2018-10-01

Ik had eerst uitstekend ingevuld. Bedacht toen dat ik op zondagavond bestrld had en het pakje pas op woensdag bezorgd werd. Maar aangezien ik de bestelde kleding toch niet direct aankon, heb ik dat niet als een probleem ervaren.
Mooie stevige doos die ik nu weer voor iets anders gebruik.

fam marcusse beoordeelde op 2018-10-01

super snel levering, mooie spullen

anneke de jong beoordeelde op 2018-09-30

snelle leveroing .retoer makkelijk en snel teruggestort

Hiske Bouma beoordeelde op 2018-09-30

Keurig verpakt

Rennie beoordeelde op 2018-09-30

Leuke bloes besteld, maar de kleur is totaal anders dan op de foto. Jammer!

Marieke beoordeelde op 2018-09-30

Groot fan van Moscow! Heerlijke kleding van goede kwaliteit, zit heerlijk en staat geweldig. Pakketjes ook altijd snel en correct. Top!

Mado van Achthoven beoordeelde op 2018-09-29

Keurig verpakt en snelle levering

Monique van Dam beoordeelde op 2018-09-29

Fijne stof en mooi vallend. En ook de bezorging was prima.