Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Marineweg 6
2241 TX Wassenaar

9,0

joyce hendriks beoordeelde op 2019-04-20

Mooie kwaliteit. Snelle levering. Erg blij met mijn nieuwe jurk

Frederiek van Maar beoordeelde op 2019-04-13

Mooi shirt besteld, snel geleverd en gratis avondlevering.

Emmy Schutte beoordeelde op 2019-04-09

Na 9 dagen/ 6 werkdagen nog niets ontvangen....
Dat is wat ik schreef in de beoordeling! Diezelfde dag nog een mail gehad en 3 dagen later toch nog het bestelde in de post!!
Super opgelost!

Reactie van MOSCOW:
Beste Emmy, In dit soort gevallen raden wij klanten altijd aan om even contact met ons op te nemen. Wij hebben de bestelde label op 1 april per post aan u toegestuurd. Dit is als brievenbus envelope verzonden. Wellicht is er bij PostNL iets fout gegaan in de verwerking. Vandaag zullen wij opnieuw een post verzending versturen aan u. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons aan te geven als u de zending binnen heeft? In ieder geval vanuit ons excuses voor de trage levering. Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Marieke Maas beoordeelde op 2019-04-09

Snel, en prachtig kledingstuk!

C.A. Van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-06

Mooie jurk besteld. Snel geleverd. Mooie stof en snit. We zijn er heel blij mee

Indra Zeinstra beoordeelde op 2019-04-01

Steeds goede en snelle levering van bestelde artikelen. Ook wanneer je iets retour stuurt wordt het geld snel teruggestort.

Marelyne beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering, goed verpakt en product was naar wens.

Ans Bisselink beoordeelde op 2019-03-29

Helemaal niets op aan te merken, kortom: Uitstekend.

Janneke den Braber beoordeelde op 2019-03-28

makkelijk en snel geregeld

anoniem beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering en ook snel een creditnota en geld terug gestort. Wel een minpunt dat je de retourkosten zelf moet betalen.

Liesbeth Poot beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering, product voldeed aan mijn verwachtingen!

Ellen Krol beoordeelde op 2019-03-27

Ik ben zeer tevreden. De bestelling is vlot verwerkt en snel geleverd!

Ingrid Huiberts beoordeelde op 2019-03-27

IK HEB BESTELLING GEDAAN 21 MAART , HET IS NU 27 MAART EN HEB NOG STEEDS NIET BINNEN...…….EN WEET OOK NIET WANNEER IK HET GA ONTVANGEN...………………..

Mirjam van As beoordeelde op 2019-03-27

Snelle service, ook na mijn vraag via mail. Wel een groot minpunt dat je zelf de retourkosten moet betalen en dat wanneer ik een maat kleiner wil bestellen, ik nog een keer het bedrag moet voorschieten. Omruilen is geen optie.

Jannie Riemersma beoordeelde op 2019-03-26

Altijd dik tevreden, qua kleding maar zeker ook qua service, dikke 10!!

Lianne van Duijn beoordeelde op 2019-03-26

Goede service, snelle levering!

Wendy van der Reijden beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering , goede communicatie!

Sandra van Cleef beoordeelde op 2019-03-23

Tevreden

Martien de Wilde beoordeelde op 2019-03-23

geen enkel punt van kritiek: zeer klantvriendelijk

Carla van der Willigen beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering­čĹŹ