Marineweg 6

9,1

sija van driel beoordeelde op 2018-04-21

Prima !

Linda Peels beoordeelde op 2018-04-18

Altijd super geregeld! Broek is een aanrader!!

Wilma Swinkels beoordeelde op 2018-04-18

Mooie kwaliteit zorgvuldig verpakt

Danielle Zegelaar beoordeelde op 2018-04-17

Zeer snelle en goede levering van de bestelde artikelen.

Alet Van den. Bosch beoordeelde op 2018-04-17

Besteld en volgende dag in huis

Roelie van Dijkhuizen beoordeelde op 2018-04-16

Zeer correct geholpen

Maartje Tijssen beoordeelde op 2018-04-10

Snel in huis en keurig verpakt.

Kasja Van Haaften beoordeelde op 2018-04-09

Prima webshop. Alles op tijd bezorg. Gegarandeerd goede kwaliteit.

A3n beoordeelde op 2018-04-09

Snel in huis..maar wel een enorme doos voor 1 legging.

R.G/ Hootsen beoordeelde op 2018-04-09

Er is een verkeerd artikel gestuurd.
Dat was jammer want ik had pullover nodig dus heb ik deze alsnog in een winkel gekocht.

Petra Buker beoordeelde op 2018-04-04

Snel verzonden

Yolande Houwen beoordeelde op 2018-04-03

X

Maria Weltman beoordeelde op 2018-04-01

Snelle levering erg goed verpakt

Becky beoordeelde op 2018-03-31

Heel tevreden, snelle levering en mooie producten!

Carla beoordeelde op 2018-03-28

Goede snelle levering en ook een retour werd goed verwerkt.

E Henczyk beoordeelde op 2018-03-28

Heel erg tevreden, over bestellen, afhandelen, levering maar ook bij retour heel netjes wordt gereageerd via mail en het geld teruggestuurd.

Judith Theissen beoordeelde op 2018-03-26

Alles top en snel!

Isa Lammers beoordeelde op 2018-03-25

Ik had een jas besteld maar kreeg de volgende dag een mailtje dat deze niet meer op voorraad was maar mijn geld was wel al afgeschreven. Ik had hierna even gebeld hoe het zit met geld terugkrijgen en toen bleek na controleren dat de jas wel gewoon op voorraad was. Ben goed geholpen en heb de jas de volgende dag gekregen! Ben er erg blij mee!

Anna Halavina beoordeelde op 2018-03-24

I had plenty of questions before I've made an order so their employee has patiently and fully replied each of them and made me feel sure about the purchase as I was ordering from outside of the country.
Besides various payments methods, fast shipment, friendly staff as well as the quality of the purchased piece makes me eager to order from Moscow once again. Thank you guys!

Kate Broekhans beoordeelde op 2018-03-24

Snel in huis product was iets anders dan het leek op website. Sweatshirt bleek T shirt met lange mouwen.