Marineweg 6
2241 TX Wassenaar

9,1

Jedidja Den Besten beoordeelde op 2018-12-16

Heldere website met goede foto’s van de producten. Snelle levering. Kleren vielen groter dan verwacht, maar ruilen voor een kleinere maat is niet handig door de verzendkosten.

Monique van Dam beoordeelde op 2018-12-15

Fijne producten besteld, blij met de kwaliteit. En met de snelheid van levering. Prima.

Jak beoordeelde op 2018-12-15

Mooie jas. Tijdig in huis. Helaas retourkosten betalen, ook bij andere maat.

Marieke Panis beoordeelde op 2018-12-15

Manolita Brouwer beoordeelde op 2018-12-15

Super snelle levering. Goed verpakt. Super mooi merk.

Mevr. Siemerink beoordeelde op 2018-12-12

Correcte afhandeling van bestelling. Klantenservice gaf goed advies betreffend product.

Marijke beoordeelde op 2018-12-12

Super snel geleverd en netjes verpakt. Top service.

Pauline Oostveen beoordeelde op 2018-12-12

Bestellen en levering is prima, goed telefonisch advies. Ik vind het wel altijd jammer dat je moet betalen voor het retour sturen van je pakket.

S Clasquin beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering !

A.H.A Sweere beoordeelde op 2018-12-10

Correct en mooi op tijd.

Nelly Schenkeveld beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering en keurig verpakt!

Monique Vander Meijde beoordeelde op 2018-12-08

Maat te groot . Onduidelijk hoe te retourneren en snel nieuwe te kunnen bestellen in kleinere maar. Daarvoor moest ik weer actief op zoek naar antwoorden

cobie van pelt beoordeelde op 2018-12-03

snel geleverd

Lennique Hermans beoordeelde op 2018-12-02

Keurig geleverd.

JASMINE van Maanen beoordeelde op 2018-12-02

snelle levering

Karen Dijk beoordeelde op 2018-12-02

Top!! ben er heel erg blij mee.
Snelle service

Milou Hendricksen beoordeelde op 2018-12-02

Ik heb een bestelling gedaan en kwam er achter dat ik de verkeerde broek heb besteld met korting. Een dag later wilde ik de juiste broek bestellen maar was deze niet meer in de aanbieding. Ik heb gebeld en ze konden deze omruilen omdat ze dezelfde (van) prijs hadden. Wat een goede service!

Lineke Bosscher beoordeelde op 2018-12-01

Product voldoet niet aan de beschrijving.
Daarbij was het pakket lang onderweg en liet de informatie te wesen over.

Judith beoordeelde op 2018-12-01

Prima site

May v.d. Zanden beoordeelde op 2018-12-01

snelle levering en goed verpakt