Hoge Markt 4
4694CG Scherpenisse
0854019688

Sebastien Siegenthaler beoordeelde op 2018-10-02

Goed, duurde vrij lang voordat de bestelling was aangekomen maar dat was van tevoren aangegeven

Yves Bonné beoordeelde op 2018-09-22

Onderdeel was waarschijnlijk niet in voorraad want verzending gebeurde pas na 1 week (zonder melding via mail ofzo), eens onderdeel verzonden binnen 2 dagen thuis in België. Dus al bij al oké voor mij. Grtz

Rudy Pauwels beoordeelde op 2018-09-18

Goede en snelle service.

Brian Van loo beoordeelde op 2018-09-01

Clocquet de blauwe Yves beoordeelde op 2018-08-29

Heel goede contrakt sérieuse huis

Sam Vrancken beoordeelde op 2018-08-18

Bestelde zadel had een te lange levertijd en werd probleemsloos vervangen door een ander door mij gekozen zadel. En een leuk extra’tje gekregen voor het ongemak. Top!

Cis Renders beoordeelde op 2018-08-17

Niels Eijkemans beoordeelde op 2018-07-24

Ik heb erg fijn contact gehad met Hans en ben dan ook goed behandeld. 1 van de 2 onderdelen was betreft maatvoering niet helemaal naar mij zin, geen probleem geld terug.

Aangezien ik nog aan het bouwen ben en dit als een fijne ervaring heb vernomen, ga ik nog veel meer bestellen bij hun, waaronder de een solo zadel. Die zijn echt top. Spreek al uit ervaring betreft zadel van de vrouw haar motor.

Ed Slokker beoordeelde op 2018-07-10

Top service denkt met de klant mee👍👍

Reinder Kootstra beoordeelde op 2018-07-10

Gatze Rienstra beoordeelde op 2018-07-09

Andy Verstraete beoordeelde op 2018-07-08

Eerlijke communicate ,levering en product zoals het hoort
Kortom super firma om mee te werken

Ludo Cools beoordeelde op 2018-06-17

alles super goed verlopen .
deze firma is echt nen aanrader

Didier Ruysschaert beoordeelde op 2018-06-17

Zeer tevreden. Product dat ik besteld had bleek niet voorradig te zijn en zou 8 weken duren voor levertijd, maar dit hebben ze bij Motorprofiel uitstekend opgelost door een gelijkaardig, maar duurder product, te leveren aan dezelfde voorwaarden. Super tevreden! Een aanrader op hier te bestellen, zeer klantgericht!

Marco Regt beoordeelde op 2018-06-15

In begin geprobeerd telefonisch contact te zoeken, dat was wat lastig...
Daarna per mail heel goed advies gehad, en super geholpen!!
Nu een Vance&Hines onder de Suzuki VZ1600 en de service was super, levering super snel en goed geregeld!!

Fayyaz Kurban beoordeelde op 2018-06-14

Top service and accessories!

Luuk van Dijk beoordeelde op 2018-06-14

Er wordt snel gereageerd op vragen via de mail. De bestelde artikelen worden keurig verpakt op tijd afgeleverd en zijn van prima kwaliteit!

Bas Gilissen beoordeelde op 2018-06-14

Jasper Nieuwenhuijs beoordeelde op 2018-06-10

Gewoon goed afgeleverd, je krijgt een bevestiging een traceercode en het wordt op tijd geleverd. Een klein minpuntje is het aantal dagen dat voor de levering uitgetrokken wordt. Maar een beetje geduld in dit tijdperk is geen overbodige luxe...

Giuseppe Piras beoordeelde op 2018-06-09

Verzending heeft lang geduurd. Op de site staat 3 werkdagen. Moest zelf actie ondernemen om te vernemen dat de verzending vertraagd was.