Hoge Markt 4
4694CG Scherpenisse
0854019688

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Roger Pastoor beoordeelde op 2018-02-15

Super bediening en waar ik een super motorpak gekocht heb.ik kom zeker terug voor een helm en handschoenen.

Kurt Van den heuvel beoordeelde op 2018-02-11

zeer goede service

John Kolen beoordeelde op 2018-02-08

Bij diverse motorzaken kon men het door mij gewenste product van Shad niet leveren. Motorprofiel wel, al bleek het product niet direct leverbaar. Heb daar netjes een persoonlijke melding over ontvangen. Door Motorprofiel was de levering vervolgens toegezegd op het einde van de maand. Product is toen keurig geleverd. Top!

Michael Berg beoordeelde op 2018-02-08

Product kwaliteit van Highway-Hawk Valt mij behoorlijk tegen het Chrome werk bar slecht en de afwerking kan ook een heel stuk beter!! voor mij geen Highway-Hawk producten meer in de toekomst,
De levering van Motorprofiel heb ik geen op of aanmerkingen over dit is gewoon goed,
misschien een aanbeveling voor toch het betere merk te kiezen !!

roger beoordeelde op 2018-02-06

Bestelling eenvoudig te plaatsen, goede communicatie, snelle levering ondanks dat een wachttijd werd aangegeven, uitstekend verpakt.

Marc Missorten beoordeelde op 2018-02-03

Snel en correct afgeleverd

M Krijntjes beoordeelde op 2018-02-02

Vriendelijk, behulpzaam, snelle reactie.

Arjan beoordeelde op 2018-02-02

Na telefonisch contact zeer snel gehandeld. Top.

Arend Klomp beoordeelde op 2018-01-29

Kevin Wouters beoordeelde op 2018-01-25

Heel tevreden. Snelle levering en goede producten

Andy Snoeks beoordeelde op 2018-01-20

Top snel geleverd zeer tevreden

Nico Herman beoordeelde op 2018-01-14

Motorprofiel,,,,,,,,,wie anders ???

John beoordeelde op 2018-01-09

Product vond ik niet in de webshop, maar nadat ik via de online chat aangaf wat ik zocht werd het artikel meteen opgezocht en aangeboden op de website voor een goede prijs. Prettig contact via mail. Een voorbeeld voor veel andere webshops!

A Sijmons beoordeelde op 2018-01-08

Goede communicatie, snelle levering top product.

Henk Bos beoordeelde op 2018-01-07

Makkelijk te bestellen en de bestelling binnen een week in huis.
Met op de site duidelijke instructie voor het monteren van de onderdelen.

Arend Klomp beoordeelde op 2018-01-07

Eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Daarna goede en duidelijke communicatie omtrent verzending. Verrassend was de snelheid waarmee de bestelling geleverd werd, die overigens goed was verpakt. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

Bert Veldkamp beoordeelde op 2018-01-07

Prima ondersteuning vooraf. Nette bezorging.

Frits Smink beoordeelde op 2018-01-07

Uitstekend telefonisch advies over de passing van een onderdeel.

Rudy Van Looy beoordeelde op 2017-12-25

onderdelen die ik heb besteld zijn goedkoper als bij andere winkels,alleen spijtig dat ze worden geleverd via post nl,

Cor Iperen beoordeelde op 2017-12-24

Snelle levering!