Zwinweg 34
1761JK Anna Paulowna
KvK 50199803

Randy van gameren beoordeelde op 2018-01-19

Prima product, goed verpakt en zeer snel geleverd. Het pakje was handig te tracken!

Jan van Ballegoie beoordeelde op 2018-01-08

Snelle service en netjes alles behandelt

Martin Zinnemers beoordeelde op 2018-01-06

Ze komen heel goed hun afspraken na en een vlotte levering.

Louis Spoor beoordeelde op 2017-12-16

Uitstekende service rondom iets vertraagde levering.

Dirk Poldervaart beoordeelde op 2017-12-05

Zeer snelle levering.

Willem Banning beoordeelde op 2017-12-03

goede website, goed te vinden op het web en goede aflevering van het bestelde product.

Brenda beoordeelde op 2017-10-05

Fijne snelle afhandeling bij aankoop van een model. Zeer goed verzending van het model na aankoop!

Rob beoordeelde op 2017-10-02

Goed contact, prettige prijzen en snelle levering. Zeer tevreden

J.H. Braat beoordeelde op 2014-02-25

Een zeer goed bedrijf.
En erg klant vriendelijk.
Ik ben zeer goed tevreden.

2014