Steengrachtstraat 15
4386 AR Vlissingen

Debby beoordeelde op 2017-11-23

Prachtige oorbellen, ben er onwijs blij mee!

Margaretha beoordeelde op 2016-06-30

Leuk aandenken!

Nettie beoordeelde op 2016-03-01

Een mooie armband besteld voor een Italiaanse gast. Zij was erg blij met het kado en wij heel verrast door de klantvriendelijkheid en aandacht van Annemieke voor mijn bestelling. Echt heel goed adres en zeker een om terug te komen! Dank!

Barbara beoordeelde op 2016-01-24

Nazorg en garantie tot nu toe nog niet nodig gehad gelukkig, maar als het net zo is als de rest van deze webshop zal dat ook zeker 5 sterren zijn..

Ga zo door!!

Petra Pruijsers beoordeelde op 2016-01-16

Goede ervaring, kon 1 oorbel bestellen na verlies van 1.

Riet butz beoordeelde op 2015-10-03

Mooie armband netjes afgewerkt aardige gezellige annemiek

samantha schrooten beoordeelde op 2015-08-06

Ik heb nou een aantal mooie sieraden besteld en ontvangen!! Echt super mooi en alles word heel snel en makkelijk afgehandeld!Erg fijne webshop!!

de Wit beoordeelde op 2015-07-05

top

Annelies Koppejan beoordeelde op 2015-07-04

Prima service.

kitty van de gruiter beoordeelde op 2015-05-30

we hebben voor moederdag een mooie armband en ketting gekocht met een zeeuwse knoop. mijn moeder vond de ketting iets te lang maar deze werd gratis aangepast.
zeer klantvriendelijk.

Barbara beoordeelde op 2015-05-22

Ordernummer weet ik even niet meer..Service was keurig verzorgd en supersnelle levering.Alles netjes,verzorgd en in goede staat aangekomen.
Op de site ook alles duidelijk en overzichtelijk. Goed te vinden.Ga zo door voor deze shop.

Det Wilmink beoordeelde op 2015-05-21

Enthousiast, zeer klantgericht, meedenkend, komt afspraken na, mooie verschillende sieraadlijnen, goede duidelijke website en prima prijs-kwaliteit verhouding. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en kan Mykk aan iedereen aanbevelen.

sandra van klinken beoordeelde op 2015-04-13

Ik wil niet overdreven goeie scores geven maar vind t allemaal echt heel goed! Mooie duidelijke website. Nette afgewerkte producten en goeie order informatie via de mail. Vind het ook heel fijn dat alles handmatig op persoonlijke maten word gemaakt.
Ik vind t allemaal heel erg mooi en de afwerking+bezorging is echt super!!!

Ira vd Horst beoordeelde op 2015-04-13

Ik heb 2 armbandjes besteld voor nichtjes, de armbandjes waren erg snel (dezelfde avond nog) klaar om opgehaald te worden. Ze zagen er goed uit, netjes afgewerkt en keurig in een cadeau-zakje. Mijn nichtjes, kritische meiden van 14 en 17 waren er erg blij mee.

Cindy niemans beoordeelde op 2015-04-13

Hele mooie website heel overzichtelijk! Snelle levering en hele mooie en degelijke producten.

Marijke van Wijngaarden beoordeelde op 2015-04-13

Ik heb voor mijn man een stoere herenarmband besteld. Daarbij kon ik ook de maat doorgeven van de pols. Helaas had ik de maat te los opgenomen en was de armband te groot geworden. Nadat ik gebeld had om te zeggen dat tie te groot was werd ik vriendelijk te woord gestaan en kon ik alsnog de juist maat doorgeven.De armband heb ik netjes terug gestuurd. Binnen een week werd een nieuwe armband geleverd en die past keurig om de pols van mijn man. Ik ben dus erg tevreden over deze webwinkel en de klantvriendelijkheid.

Joke beoordeelde op 2015-04-13

Leuke betaalbare sieraden. Snelle levering!

2015