Corio Center 30
6411LX Heerlen

Michel Siebeling beoordeelde op 2018-11-12

Addie beoordeelde op 2018-11-10

Goede klantenservice en mogelijkheid tot verlenging van retourtermijn ivm kerst. Ik ben zeer tevreden.

Iurii Popov beoordeelde op 2018-11-08

Marwin van der Zee beoordeelde op 2018-11-06

Marianne Laura beoordeelde op 2018-11-05

Snelle afhandeling.
Mijn vraag werd ook snel beantwoord.
Heel attent: Handgeschreven tip erbij over hoe het horlogebandje op maat te maken.
Al met al zeer prettig.

Verena Sens beoordeelde op 2018-10-06

L Infantino beoordeelde op 2018-09-27

Na 1 uur mijn artikel in huis. Kon het haast niet geloven zo snel. Wat een super service!! Bedankt.

Assia Hilali beoordeelde op 2018-09-27

Heel goed, product snel ontvangen. en kreeg een persoonlijke bericht op mijn bon. Super lief.

Jamila Derkaoui beoordeelde op 2018-09-23

Snelle levering geen verzendkosten uitstwkwnde service

Wesley van Nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-09-02

Esther de Laat beoordeelde op 2018-08-28

Fijne webshop en snelle levering.

Derya Pehlivan beoordeelde op 2018-08-28

BENJAMIN FEENSTRA beoordeelde op 2018-08-12

aaltien kok beoordeelde op 2018-07-14

corrie zandvliet beoordeelde op 2018-07-10

Snelle bezorging en goede service

Reactie van MYNT:
Bedankt voor uw beoordeling Corrie, we wensen u heel veel plezier met uw bestelling!

Femie Kloosterman beoordeelde op 2018-07-09

Linda Dai beoordeelde op 2018-07-09

Heel goed

Reactie van MYNT:
Nogmaals bedankt voor je bestelling Linda, we zijn blij dat je tevreden bent met onze service :-)

Marc Theunissen beoordeelde op 2018-07-04

Uitstekende service. De order is op een zondagavond ingelegd en op maandag persoonlijk afgeleverd. Nazorg en garantie is uiteraard niet te beoordelen aangezien dit nog niet aan de orde is geweest.

Reactie van MYNT:
Bedankt voor de positieve woorden Marc, we wensen je heel veel plezier van het bestelde artikel :-)

JvO beoordeelde op 2018-06-18

Top levering. Prima klantenservice, echte aanrader.

Reactie van MYNT:
Bedankt voor de positieve woorden JvO, daar maak je ons heel blij mee :-)

Marianne Stok beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering.