Corio Center 30
6411LX Heerlen

Karin Nannen beoordeelde op 2019-04-09

Ama Hollestelle beoordeelde op 2019-03-30

Fanny M beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering, goed verpakt en zeer aangenaam verrast door het persoonlijke kaartje. Erg attent (en onderscheidend)!

Diana beoordeelde op 2019-03-08

Telefonisch geïnformeerd of het product voorradig was en snel verstuurd kon worden. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag was de ketting in huis. Mooi verpakt en met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Het bestellen via de website gaat prima, ik drukte een verkeerde knop in voorafgaand aan het betalen. Geen probleem ik kreeg een keurige bevestiging van de bestelling en dat de betaling nog openstond. Na betaling goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Vlora Rahmanaj beoordeelde op 2019-02-25

Mehmet Karaarslan beoordeelde op 2019-02-23

Lyzanne Strang beoordeelde op 2019-02-17

Nadine Geelen beoordeelde op 2019-02-13

rene Leenart beoordeelde op 2019-02-02

Scherp geprijsde artikelen, snel vezonden

Kitty Van de Wetering beoordeelde op 2019-02-02

Lieneke Mulder beoordeelde op 2019-01-29

goede website snelle levering en netjes verpakt

Cindy Gielen beoordeelde op 2019-01-28

Super snelle service!
Zelfs persoonlijk aan de deur gebracht omdat ze het net met gered hadden om op de post te doen!

Madhwi Basgiet beoordeelde op 2019-01-14

Gerrie Nispel beoordeelde op 2019-01-09

Max Boot beoordeelde op 2019-01-08

H. Huls beoordeelde op 2019-01-07

Snel geleverd. Goed verpakt met een persoonlijk briefje erbij.

Lindsay Schroemges beoordeelde op 2018-12-24

Super snel geregeld. Ook in deze drukke tijd volgende dag in huis

Malou Sprangers beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden, blij met het mooie horlogebandje maar ook zeker blij met de levering. Netjes op tijd. Super leuk ingepakt. Voelde echt als een kadootje om uit te pakken terwijl het gewoon voor mezelf was 😂

Petra van de Moosdijk beoordeelde op 2018-12-06

Kimberly Van der Leeden beoordeelde op 2018-12-02

Heel tevreden! Juiste product en snelle levering.
Mijn bestelling was ingepakt, ook erg leuk!

Reactie van Mynt:
Bedankt voor de positieve beoordeling Kimberly! Heel veel plezier met uw aankoop :-)