Engelsburg 6
7511LT Enschede

Stephanie Herlaar beoordeelde op 2018-10-14

Terwijl ik op vakantie was de kraamkoffers besteld, over en weer besproken wat ik er graag in wilde hebben. MadebyBir dacht mee en hielp me de mooiste koffers kiezen voor elke baby. Toen ik enkele dagen later thuis kwam waren mijn kraamkoffertjes klaar en bezorgd! Het is mijn favoriete winkel voor speciale en persoonlijke cadeautjes.

Malou beoordeelde op 2018-10-12

deana goeij beoordeelde op 2018-10-04

netjes eerst een voorbeeld en op tijd klaar en mooie stickers

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met mij en mijn webwinkel te beoordelen! Fijn dat je zo tevreden bent!

Dickx Katrien beoordeelde op 2018-09-29

Heel goede service, zeer vriendelijk.
Heel duidelijke communicatie
Alles netjes verpakt

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met mij en mijn webshop te delen! Het doet me goed om te lezen dat je zo tevreden bent!

Suzan Kenens beoordeelde op 2018-09-24

Website duidelijk en overzichtelijk. Snelle afhandeling en snelle verzending.
Perfect binnengekomen

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Fijn dat je zo tevreden bent.

J. B. beoordeelde op 2018-09-21

Uitstekende service, vriendelijk,snel, maatwerk is boven verwachting, duidelijke ccommunicatie. Ik ben heel blij met de bestelde sticker voor de Yumbox van mijn zoon. Hij ook trouwens.

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met mij en mijn webshop te beoordelen. Het doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent.

Marijke Koolhaas-Moermond beoordeelde op 2018-09-17

Ellen Depourque beoordeelde op 2018-09-14

Super snelle goede service!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor je lovende woorden!

vandenbulcke yara beoordeelde op 2018-09-10

pluspunten:keuze uit veel kleuren zowel mat als glitters, snelle reactie op vragen, voordien krijg je te zien hoe de stickers eruit zullen zien, snelle verzending.

minpunten: minimaal aankoopbedrag. verzendkosten kunnen omlaag door het weglaten van extra kaartjes van eigen bedrijf en andere bedrijven. Ikzelf heb weinig daaraan.

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor je uitgebreide en eerlijke beoordeling!

De verzendkosten zijn helaas niet alleen de kosten van de postzegels, maar bestaan onder andere ook uit de btw die ik af moet dragen, administratiekosten en de kosten voor het verpakken. De prijs die ik er voor vraag is niet kostendekkend dus verlagen is echt geen optie, helaas. Dit laatste zorgt er ook voor dat ik bewust gekozen heb voor een minimaal orderbedrag.
Mocht je nog een keer een bestelling plaatsen, dan weet ik nu dat ik de extraatjes achterwege kan laten :-)

Nogmaals hartelijk bedankt voor je eerlijke en uitgebreide beoordeling!

Duygu Kara beoordeelde op 2018-09-08

Angelique vermeulen beoordeelde op 2018-09-08

Marijke Diks beoordeelde op 2018-09-07

Snelle reactie op de bestelling en de mogelijkheid voor het beoordelen van de stickers is ook erg prettig

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om je ervaring met mij en mijn bedrijf te beoordelen. Het doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent!

Rianne beoordeelde op 2018-09-06

Snelle reactie via de mail en mooie stickers geworden. Mijn dochter is er superblij mee.

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met mij en mijn bedrijf te beoordelen! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent!

Silvia beoordeelde op 2018-09-04

Perfecte service, snelle levering, leuk op maat gemaakt product. Top!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met mij en mijn webshop te beoordelen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Beatrice Brun beoordeelde op 2018-09-04

Sara Jacobs beoordeelde op 2018-09-04

Een sticker op maat laten maken, zeer snelle, goede en vriendelijke service. Ook heel persoonlijk en eerlijk!! Aanrader voor iedereen

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met mij en mijn webshop te delen.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Femke Bruil beoordeelde op 2018-09-02

Verschueren beoordeelde op 2018-08-31

Super tevreden. Heel snelle levering en een prima persoonlijke service!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor de mooie woorden en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met mij te beoordelen.

Elke Dehouwer beoordeelde op 2018-08-28

Content over de bestelling maar had betere kwaliteit verwacht. Lettertjes van haar naam bleven aan papier kleven.

Reactie van Made by Bir!:
Goed om te lezen dat je content bent over de bestelling.
Jammer om te lezen dat de lettertjes van haar naam aan het papier bleven kleven.
Ik neem via de mail contact met je op zodat we samen naar een goede oplossing kunnen zoeken.

Naomi Ramaker beoordeelde op 2018-08-27