Engelsburg 6
7511LT Enschede

Anne Ibnusantosa beoordeelde op 2019-08-19

Marissa Oomens beoordeelde op 2019-08-19

Gerdien Rouwenhorst-Kraassenberg beoordeelde op 2019-08-13

Heel tevreden. Een shirtje zou wat langer duren. Geen probleem prima communicatie !! En super leuke shirtjes ontvangen 👌🏻

jakob veenhoven beoordeelde op 2019-08-04

duidelijk met bestelling

Danielle Eindhoven beoordeelde op 2019-07-21

Ethelka Arkenbout beoordeelde op 2019-07-11

Super snelle reactie, een concept om bestelling te checken en snelle levering. Leuk en origineel verpakt. Heel tevreden!

Evi Hannes beoordeelde op 2019-07-09

Eline Gonzalez Olaverria beoordeelde op 2019-07-09

Snel binnen gekregen!! Prachtig stickers! Heel goed verzorg met extra informatie en andere leuke dingen erbij! Handgeschreven briefje met bedankt voor uw bestelling (vond erg mooi en warme groeten)
Ga zeker weer bestellen!! En aanraden uiteraard!

Angelique van der Helm beoordeelde op 2019-07-03

Jester Nynke Schoustra beoordeelde op 2019-06-30

Mooi verpakt en zeer verzorgd.

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met mijn shop te delen. Fijn dat je zo tevreden bent!

Maud Relouw beoordeelde op 2019-06-25

Claudia Scherrenberg beoordeelde op 2019-06-23

Stefanie Gevels beoordeelde op 2019-06-18

Maaike Vrakking beoordeelde op 2019-06-18

Ariesta Setrowidjojo beoordeelde op 2019-06-10

Jennifer Savelberg beoordeelde op 2019-06-08

Top service

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor deze mooie woorden! Daar doe ik het voor.

Monique Bos beoordeelde op 2019-06-06

Ik bestel vaker bij birgit, ben zeer tevreden! Snelle verzending en netjes verpakt, de leuke handmade spulletjes zien er super uit!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor deze uitgebreide review en de mooie complimenten. Fijn dat je zo tevreden bent en terug blijft komen!

Mariana de Jong beoordeelde op 2019-06-03

Xiomara Hoogerdijk beoordeelde op 2019-05-29

Rian Werman beoordeelde op 2019-05-28

Ik bestel regelmatig bij haar en ze komt altijd met oplossingen en originele ideeën als ik er even niet zo goed aan uitkom!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor deze lieve woorden! Dat ik je nog maar vaak mag helpen! ;-)