Engelsburg 6
7511LT Enschede

Stephanie Herlaar beoordeelde op 2018-12-10

Ik bestel niet voor niets regelmatig bij Made by Bir, zoals altijd was de bestelling super uitgevoerd! Ben er blij mee!

Reactie van Made by Bir!:
Bedankt voor deze lovende woorden!
Veel plezier met je bestelling!

Evy Michielssen beoordeelde op 2018-12-03

Rosemarie van Eekelen beoordeelde op 2018-11-26

Astrid sveen beoordeelde op 2018-11-19

Carla de Bont beoordeelde op 2018-11-19

Anne beoordeelde op 2018-11-19

Meteen reactie op mijn vraag, binnen 1 dag verzonden en mooi verpakt....
Heel blij met mijn aankoop. Top service

Reactie van Made by Bir!:
Fijn dat je zo tevreden bent, daar doe ik het voor!

Fabienne de Werk beoordeelde op 2018-11-19

Anouk Raaphorst beoordeelde op 2018-11-18

Snelle service, leuk en creatief

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor deze mooie woorden. Daar doe ik het voor!

De Torck beoordeelde op 2018-11-15

Een eigen ontwerp van sticker gevraagd met een pinguin. Eerst via mail een voorbeeld gekregen en deze was perfect.

Zoontje nu superblij met de nieuwe stickers op zijn bentobox.

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om je ervaring met mij en mijn webshop te delen.
Het doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent!

Renate Verkerk beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering en leuk ingepakt. Stickers zijn heel gaaf!

Reactie van Made by Bir!:
Wat fijn dat de stickers op tijd bezorgd zijn!
Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om je ervaring met mij en mijn webshop te delen!
Dat waardeer ik zeer :-)

Michelle Schelvis beoordeelde op 2018-11-05

Fijn dat er nog even persoonlijk contact was via de mail om het ontwerp te kunnen bevestigen!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om je ervaring met mijn webshop te delen.
Dat waardeer ik zeer! Het doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent :-)

Sabine beoordeelde op 2018-11-05

Eekely Dragstra beoordeelde op 2018-11-03

Nadia Vranken beoordeelde op 2018-11-02

Heel tevreden. Bestelling verloren gegaan in de post en onmiddellijk opnieuw opgestuurd.

Reactie van Made by Bir!:
Wat fijn om te lezen dat de tweede levering wel binnen gekomen is! Veel plezier ermee!

M Kruijff beoordeelde op 2018-11-02

van de Looij beoordeelde op 2018-10-31

Er wordt meegedacht als je een bepaald ontwerp wil.
Fijn & goed contact op vragen. Resultaat is mooi geworden en dochter super blij en tevreden ermee.

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met mij en mijn webshop te delen. Het doet me goed te horen dat de stickers goed ontvangen zijn en je dochter er blij mee is!

Diana de Wit beoordeelde op 2018-10-30

Snel geleverd en de stickers voor de Bentoboxen passen perfect en zijn van hele mooie kwaliteit

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om je ervaring met Made by Bir! te delen.
Het doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent!

Elke beoordeelde op 2018-10-30

Geweldig product! Leuk ingepakt en ik kom zeker nog eens terug

Reactie van Made by Bir!:
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Cindy gielen beoordeelde op 2018-10-17

Zeer tevreden!

Reactie van Made by Bir!:
Super fijn om te lezen! Daar doe ik het voor!

Stephanie Herlaar beoordeelde op 2018-10-14

Terwijl ik op vakantie was de kraamkoffers besteld, over en weer besproken wat ik er graag in wilde hebben. MadebyBir dacht mee en hielp me de mooiste koffers kiezen voor elke baby. Toen ik enkele dagen later thuis kwam waren mijn kraamkoffertjes klaar en bezorgd! Het is mijn favoriete winkel voor speciale en persoonlijke cadeautjes.

Reactie van Made by Bir!:
Bedankt voor deze lovende woorden. Hier doe ik het voor!