Engelsburg 6

Ariesta Setrowidjojo beoordeelde op 2019-06-10

Jennifer Savelberg beoordeelde op 2019-06-08

Top service

Monique Bos beoordeelde op 2019-06-06

Ik bestel vaker bij birgit, ben zeer tevreden! Snelle verzending en netjes verpakt, de leuke handmade spulletjes zien er super uit!

Mariana de Jong beoordeelde op 2019-06-03

Xiomara Hoogerdijk beoordeelde op 2019-05-29

Rian Werman beoordeelde op 2019-05-28

Ik bestel regelmatig bij haar en ze komt altijd met oplossingen en originele ideeën als ik er even niet zo goed aan uitkom!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor deze lieve woorden! Dat ik je nog maar vaak mag helpen! ;-)

Kelly Van der Heijden beoordeelde op 2019-05-22

Erg goed geholpen. Van te boren op de website aangegeven dat de bestelling wat langer zou duren en kreeg daarom van te voren korting. Alles netjes verpakt

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor deze mooie recensie! Super fijn dat je de tijd genomen hebt om je ervaring te delen.

Fam De Freitas beoordeelde op 2019-05-09

Je kunt gerust aan Made by Bir overlaten om een leuk cadeau te versturen naar iemand anders ... Ik deed de bestelling, Made by Bir verstuurde het artikel ongezien door mij naar de ouders van het nieuwe neefje!! Ze waren zeer enthousiast!!

Reactie van Made by Bir!:
Bedankt voor deze lieve woorden! Daar doe ik het voor!

C.L. Boef beoordeelde op 2019-05-02

Ik vond mezelf best lastig met al mijn "eisen", maar Birgit vond het alleen maar leuk en dacht goed mee tot we tot een resultaat kwamen waar ik helemaal blij mee ben (een Dopper sticker, aangepast met eigen plaatje en afmeting). Veel succes met het ontwikkelen van je webshop Birgit! groeten Chris

Reactie van Made by Bir!:
Ik vond het geweldig om voor jou aan de slag te gaan! En het eindresultaat mag er zijn!

Geke van den Dool beoordeelde op 2019-05-01

Supersnelle service en heel snel bezorg! Hele leuke spullen en prima kwaliteit!

Reactie van Made by Bir!:
Bedankt voor deze lieve woorden! Daar doe ik het voor!

Monique beoordeelde op 2019-04-29

Vragen werden snel en deskundig behandeld, snelle levering

Reactie van Made by Bir!:
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Dankjewel dat je de moeite genomen hebt om dit te delen.

Simone Smit beoordeelde op 2019-04-25

Heel blij met haar snelle service!

Reactie van Made by Bir!:
Wat fijn om te lezen, dankjewel! Daar doe ik het voor!

Marieke beoordeelde op 2019-04-21

Mooie stickers, leuk ingepakt en snelle reactie op vragen via mail!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor deze mooie recensie! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Alice van Waas beoordeelde op 2019-04-16

Inge Van Vroenhoven beoordeelde op 2019-04-11

Goed product. Snelle levering en leuk verpakt met allerlei goodies.

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor het delen van je ervaring! Bet doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent.

Mireille Geerits beoordeelde op 2019-04-03

L van den Berg beoordeelde op 2019-03-29

Snelle servies!

Reactie van Made by Bir!:
Dankjewel voor het delen van je ervaringen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

ZAF beoordeelde op 2019-03-29

Zilverkleurige glitter eenhoorn met eigen naam, lunchbox ziet er super uit en ik heb twee zeer blije dochters. Top!

Reactie van Made by Bir!:
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
Dankjewel voor het delen van je ervaring.