Leo XIII straat 85
5171 KC Kaatsheuvel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Dianne Bukkems beoordeelde op 2018-07-16

Alles mooi ingepakt. Omdat ik in haar vakantie bestelde (dit stond duidelijk aangegeven) en daardoor iets langer dan normaal moest wachten zat er ook nog een leuke attentie bij. Top service!

Hoi Dianne,

Thanks voor je positieve beoordeling. Veel plezier met de olifantjes. En graag tot ziens in de webshop.

C. Kelderman beoordeelde op 2018-07-15

Hoi Chantal,

Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier met de theeglazen. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Lucy kloosterman beoordeelde op 2018-07-04

Top

Hoi Lucy,

Dank je wel voor je reactie. De juffen zullen genieten van hun thee in de gepersonaliseerde theeglazen. Graag tot ziens in de webshop.

Rylana Laheij beoordeelde op 2018-07-03

Hoi Rylana,

Dank je wel voor de bestelling en beoordeling. Fijne vakantie en graag tot ziens in de webshop.

Madelon Verbeek-Arendse beoordeelde op 2018-07-03

Hoi Madelon,

Dank je wel voor de beoordeling. Hopelijk vonden de juffen het cadeautje leuk (als ze dit inmiddels gehad hebben) Graag tot ziens in de webshop.

Lichtendonk beoordeelde op 2018-06-25

Hoi,

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met de theeglazen. En graag tot ziens.

Lianne Wanders Wiendels beoordeelde op 2018-06-24

Een super snelle levering en het ziet er leuk uit! Ik had ze wel ietsje groter verwacht, maar geeft niks. Binnenkort worden ze gegeven

Hoi Lianne,

Bedankt voor je reactie. Sorry dat je dacht dat ze groter waren. De afmeting stond er wel bij maar kan me voorstellen dat je dacht dat ze groter waren. Toch veel plezier met het geven. En ik zie je graag nog eens terug in de webwinkel.

M. Oude Avenhuis beoordeelde op 2018-06-20

Hoi,

Bedankt voor je beoordeling. Ik hoop dat de krijgers het een mooi cadeautje vonden. Ik zie je graag nog eens terug in de webwinkel.

Heleen Kamerman beoordeelde op 2018-06-17

Hoi Heleen,

Bedankt voor je beoordeling. Graag tot ziens.

Monique Hock beoordeelde op 2018-06-14

Hoi Moniek,

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier zondag met het geven van het cadeau. Graag tot ziens.

J Willems beoordeelde op 2018-06-14

Hoi Jolanda,

Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier tijdens de laatste schooldag. Graag tot ziens in de webshop.

Judith van Gils beoordeelde op 2018-06-13

Super snelle service, leuk contact en alles is mogelijk! Ik ben dik tevreden!!

Hoi Judith,

Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens in de webshop.

J eefting beoordeelde op 2018-06-13

Super snelle levering

Hoi Jeanette,
Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier tijdens de laatste schooldag en graag tot ziens in de webshop.

G. Smit-de Boer beoordeelde op 2018-06-12

Reactie van Made by ReeZ:
Dank je wel voor je beoordeling. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Wiranda Merkx beoordeelde op 2018-06-09

Reactie van Made by ReeZ:
Bedankt voor je beoordeling Wiranda. Graag tot de volgende keer.

Rebecca de Jonge beoordeelde op 2018-06-07

Snel geleverd en superleuk kaarsjes voor de juffen!!

Hoi Rebecca,

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met juffendag. En graag tot ziens in de webshop.

Hanneke van Gerwen beoordeelde op 2018-05-31

Super leuk cadeau!!

Hoi Hanneke,

Super bedankt voor je bestelling. Ik zie je graag nog eens terug.

Michelle Maas beoordeelde op 2018-05-30

Snelle service!

Hoi Michelle,

Bedankt voor je beoordeling. Graag gedaan en ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Joke P beoordeelde op 2018-05-14

Ik heb een stapeltoren als kraamcadeau besteld. Heel
netjes bestickerd en leuk ingepakt. Super snelle service...

Hoi Joke,

Dank je wel voor je beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent. En fijn dat het erop tijd was. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Liefs Rachel