Leo XIII straat 85
5171 KC Kaatsheuvel

I. Emans beoordeelde op 2018-11-12

Netjes verpakt. Snelle levering en goede service. Bijbestellen was geen enkel probleem. Fijn geholpen.

Beste mevrouw Emans,

Het is bij Made by ReeZ nooit een probleem om bij te bestellen. Fijn dat je tevreden bent. Ik zie je graag nog eens in de webshop.

Wilma van delft beoordeelde op 2018-10-31

Hoi Wilma,

Bedankt weer voor je bestelling. Graag tot de volgende keer!

Ruijsestein beoordeelde op 2018-10-24

De ouders van de kleine, voor wie de olifant bedoeld was, vinden het cadeautje geweldig. Een gepersonaliseerde olifant die precies bij hun past!
Super bedankt

Beste Kim,

Dank je wel voor de beoordeling en wat fijn om te horen dat de ouders het een tof cadeau vonden. Graag tot ziens in de webshop.

Randy Berkelmans beoordeelde op 2018-10-23

Hoi Randy,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk vonden de ouders de knuffel leuk! Graag tot de volgende keer.

Angelique Brok beoordeelde op 2018-10-20

Al meerdere keren persoonlijke dingen laten maken, en er word mee gedacht met persoonlijke wensen. Elke keer ziet alles er super mooi uit en een snelle service.
Ik raad made by reez zeer zeker aan!!

Hoi Angelique,

Dank je wel voor de beoordeling en lieve woorden. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot de volgende keer.

E.J.B.D. van Dongen beoordeelde op 2018-10-04

Beste Mevrouw van Dongen,

Dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier met het tutpopje. Graag tot ziens in de webshop.

Cynthia Verdult beoordeelde op 2018-09-30

Zag er goed uit, kinderen zullen er blij mee zijn. Fantastisch

Hoi Cynthia,

Dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier op 5 december ;) Graag tot een volgende keer.

Linda Piket beoordeelde op 2018-09-14

Makkelijk bestellen en erg snel al bericht dat het klaar lag. En mooi ingepakt.

Hoi Linda,

Bedankt voor je beoordeling. Ik hoop dat de knuffel in de smaak is gevallen bij de krijgers. Graag tot de volgende keer.

Melissa Nadorp beoordeelde op 2018-09-12

Stapelbekers heel netjes en snel ontvangen. Was nog niet helemaal tevreden over het product. Dit aangegeven via een mailtje en direct werd het door REEZ opgelost. Heel fijne en goede service dus!

Hoi Melissa,

Super bedankt voor je beoordeling. Ben blij dat ik het probleempje heb kunnen oplossen. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Bianca Pruijssers beoordeelde op 2018-08-29

Hoi Bianca,

Dank je wel voor de beoordeling en je bestelling. Ik hoop dat de blokkentoren een geslaagd cadeau was. Tot de volgende keer ;)

Patricia Kom beoordeelde op 2018-08-27

Super goede ervaring bestelde op zondag een knuffeldoekje met naam erop en kon hem dinsdag ochtend al ophalen

Hoi Patricia,

Bedankt voor je reactie. Veel plezier van het tutdoekje. En graag tot de volgende keer.

Eduard De Nijs beoordeelde op 2018-08-23

Hoi Eduard,

Bedankt voor je beoordeling.
Veel plezier van de theeglazen en graag tot een volgende keer.

GrtZ,

Janny Schaap beoordeelde op 2018-07-26

Laatst heb ik bij Rachel wijnglazen besteld gegraveerd met namen en ringen. Hoewel op de site champagneglazen stonden was het helemaal geen probleem om gegraveerde wijnglazen te bestellen. Mooie grote wijnglazen die erg leuk verpakt waren, heb ik ze thuisgestuurd gekregen. Heel blij met dit adres voor aparte cadeautjes.
Groet, Janny

Hoi Janny,

Ondanks dat je wat langer op je bestelling hebt moeten wachten ivm vakantie, lees ik graag dat je heel tevreden bent of de geleverde producten. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop. En dank je wel voor je beoordeling.

D. Garthoff beoordeelde op 2018-07-25

Heel tevreden over de bestelling. Een apart verzoek kon ingewilligd worden, heel gaaf. Bezorging was snel, producten zijn netjes en met zorg verpakt en aangekomen.

Hoi Danine,

Dank je wel voor de beoordeling want je had al een mail gestuurd ;) Ik ben je graag van dienst geweest en speciale verzoeken zijn bij Made by ReeZ van harte welkom. Dat maakt een cadeau uniek en speciaal. Ik zie je graag nog eens terug in de webwinkel. Veel plezier met het geven van de cadeautjes.

van Balen beoordeelde op 2018-07-24

Hoi Laura,

Bedankt voor de beoordeling ondanks dat de eerste zending niet naar behoren was. Ik hoop dat je de cadeauflesjes nu wel netjes hebt kunnen geven. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

HD Beishuizen beoordeelde op 2018-07-23

Hoi Heleen,

Bedankt voor je beoordeling. Ik hoop dat de juffen het een leuk cadeau vonden ;) Graag tot ziens in de webshop.

Petra Piket beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering en echt super mooi

Hoi Petra,

Super bedankt voor je beoordeling. Heb het weer met veel liefde gemaakt. Veel plezier met het geven van de persoonlijke knuffels. Tot de volgende keer.

Milou Halmans beoordeelde op 2018-07-18

Voor de bestelling contact opgenomen, aangezien ik een spoedbestelling had. Dit was geen probleem. Het cadeau had ik de dag erna in huis. Mooi gemaakt en ingepakt.
Super tevreden!

Hoi Milou,

Dank je wel voor de review. Veel plezier met het geven van de geboorte toren. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Dianne Bukkems beoordeelde op 2018-07-16

Alles mooi ingepakt. Omdat ik in haar vakantie bestelde (dit stond duidelijk aangegeven) en daardoor iets langer dan normaal moest wachten zat er ook nog een leuke attentie bij. Top service!

Hoi Dianne,

Thanks voor je positieve beoordeling. Veel plezier met de olifantjes. En graag tot ziens in de webshop.

C. Kelderman beoordeelde op 2018-07-15

Hoi Chantal,

Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier met de theeglazen. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.