Leo XIII straat 85
5171 KC Kaatsheuvel

Wendy Van maren beoordeelde op 2019-05-09

Noël Verkooijen beoordeelde op 2019-05-05

Hoi Noël,

Bedankt voor je reactie. Hopelijk waren de krijgers blij verrast. Graag tot ziens in de webshop.

Anouk Hendriks beoordeelde op 2019-05-04

Zeer tevreden. Ze denkt met je mee en zorgt voor een super gepersonaliseerd kado! Ook een super snelle service!

Hoi Anouk,

Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier met geven en heb het graag voor je gedaan. Tot de volgende keer.

Laura van der Meer beoordeelde op 2019-05-01

Goede service. Snelle reactie via whats app. Kistjes waren snel klaar

Hoi Laura,

Ik vond het super leuk om te maken. Al die speciale wensen ;) Ben benieuwd wat iedereen er van vond! Bedankt voor je beoordeling en graag tot ziens.

Tinny Epke beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering .goed ingepakt.top.dank u wel

Hoi Tinny,

Graag gedaan. Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met Moederdag!

J.J. Brinks beoordeelde op 2019-04-30

Leuke online winkel, producten die ik heb besteld zien er goed uit en waren snel geleverd. Opzich zou een track & trace code via de mail wel handig zijn.

Hoi Mevrouw Brinks,

Dank je wel voor je beoordeling en lieve woorden. En wat betreft de track & tracecode, die heeft u gehad. Misschien is deze in je spambox terecht gekomen. Zie deze link https://madebyreez.myparcel.me/track-trace/3SMYPA498666491/7461EW/NL

Mocht je nog eens komen shoppen hoop ik dat het goed gaat met de code. Veel plezier met de producten.

Hamza Khouirate beoordeelde op 2019-04-24

Hoi Hamza,

Dank je voor de beoordeling. Gelukkig was de bestelling op tijd binnen. En zijn ze blij verrast afgelopen zaterdag! Veel geluk.

Monique Klijn beoordeelde op 2019-04-20

Hoi Monique,

Dank je wel voor de beoordeling. Hopelijk vonden je zus en zwager het mooi ;)

Anouk Slinger Slinger beoordeelde op 2019-04-16

Hoi Anouk,

Bedankt voor je beoordeling, Heel veel plezier op deze speciale dag. Graag tot ziens in de webshop.

Silvie Geuns beoordeelde op 2019-04-13

Duidelijke site , prima communicatie.
Ik heb een geboorte blokken set besteld, zag er super mooi uit. Mooi ingepakt ..een geweldig kraamcadeau

Hoi Silvie,
Bedankt voor je beoordeling. Heel fijn om te horen dat de site duidelijk is en dat je tevreden bent over het geleverde product. Graag tot een volgende keer.

Judith Lips beoordeelde op 2019-04-02

Hoi Judith,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk vonden ze de handdoek leuk ;)

Marieke Kruijf beoordeelde op 2019-03-25

Hele goede en snelle service!!

Hoi Marieke,

Dank je wel voor de beoordeling. Hopelijk is de stapeltoeren inmiddels gegeven en waren ze er blij mee. Graag tot een volgende keer.

Priscilla Haakman beoordeelde op 2019-03-23

Hoi Priscilla,

Thanks voor de beoordeling. Tot de volgende keer ;)

Roy Swinkels beoordeelde op 2019-03-21

Hoi Roy,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk vonden ze de geboorte toren mooi. Graag tot een volgende keer.

A.Bonefaas beoordeelde op 2019-03-21

Hoi A. Bonefaas,

Bedankt voor je beoordeling. Ik weet niet of de giftboxen al gegeven zijn maar iig veel plezier met het geven en het brengen van vrolijk nieuws. Graag tot ziens in de webshop.

Anouk Henskens beoordeelde op 2019-03-21

Hoi Anouk,

Dankt voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer ;)

Elly beoordeelde op 2019-03-17

in avond besteld, volgende dag al bericht dat het per post was verstuurd (al had ik dat niet gevraagd)
had dus de bestelling al in 2de dag thuis.

Hoi Elly,

Dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier met de Paas zakjes. Graag tot ziens in de webshop.

Greetz

Sjoukje Schotanus beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering! Leuk verpakt. Precies zoals de foto

Hoi Sjoukje,

Dank je wel voor de beoordeling. Veel plezier met de Paaszakjes. Graag tot ziens.

Sanne Brouwers beoordeelde op 2019-03-14

Hoi Sanne,

Bedankt voor je beoordeling. Graag tot ziens in de webshop.

Cynthia Verdult beoordeelde op 2019-03-14

Snel binnen, gewoon top zoals altijd

Hoi Cynthia,

Bedankt voor je reactie en beoordeling. Veel plezier tijdens het Paasfeest. Graag tot ziens in de webshop.