Leo XIII straat 85
5171 KC Kaatsheuvel

Alexander Liebregts beoordeelde op 2019-09-18

Zeer tevreden , via internet uitgekomen bij deze webwinkel.
Omdat het vlak bij mijn woonplaats was heb ik de producten op locatie af kunnen halen.

Hoi Alexander,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk heb je het cadeau al kunnen geven en waren de krijgers er heel blij mee. Graag tot ziens.

Liefs, Rachel

Petra Piket beoordeelde op 2019-09-16

Super snelle levering en altijd alles piekfijn in orde tot en met de verpakking !!

Lieve Petra,

Bedankt voor je lieve woorden. Het was me weer een waar genoegen om iets voor je te maken. Graag tot de volgende keer.

Hein Drenth beoordeelde op 2019-09-12

Super snelle levering!

Hoi Hein,

Dank je wel voor je beoordeling. Super graag gedaan en hopelijk waren ze verrast ;)
Graag tot een volgende keer.

Danielle Collignon beoordeelde op 2019-09-10

Hoi Danielle,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk zijn de cadeautjes goed ontvangen bij de krijgers ;) graag tot de volgende keer.

Simone Rozendaal beoordeelde op 2019-09-08

Snelle service. Mooie kwaliteit

Hoi Simone,

Super bedankt voor de beoordeling! En lieve woorden, graag tot ziens in de webshop.

Sháron beoordeelde op 2019-09-05

Snel, goed verzorgd verzonden.

Hoi Sháron,

Bedankt voor de beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Zoë Kroes beoordeelde op 2019-09-05

Hoi Zoë,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk is het cadeau goed ontvangen bij de krijgers en waren ze blij verrast ;)

Mariska Lemmens beoordeelde op 2019-09-01

Heel tevreden over mijn bestelling. Snel bezorgd en ik had een paar dingen die al ingepakt waren en op een briefje erbij netjes wat in welke verpakking zat. Een aanrader om hier te bestellen!

Hoi Mariska,

Dank je wel voor de lieve woorden. Ik ben je graag nog eens van dienst.

Elly Montee beoordeelde op 2019-08-28

Bij aanmelden lukte het me niet aan te geven dat ik kwam ophalen i.p.v. verzenden. En dat er gewacht werd op betaling niet helder. Ben benieuwd of ik dit bij volgende bestelling ook ingewikkeld vind.

Hoi Elly,

Sorry voor mijn late reactie (ivm familie omstandigheden) Maar als nog bedankt voor je beoordeling. Het is spijtig te horen dat de site niet helemaal duidelijk is. Ik ga je een mail sturen met een duidelijke uitleg, mocht het in de toekomst nog eens nodig zijn. Ik ben je graag van dienst.

Melissa Steegmans beoordeelde op 2019-08-25

Hoi Melissa,

Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier met het geven van het cadeau! Graag tot een volgende keer.

Milou Boeyink beoordeelde op 2019-08-07

Hoi Milou,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk heb je de cadeautjes al gegeven en was iedereen blij verrast. Graag tot een volgende keer.

Marieke Kruijf beoordeelde op 2019-08-01

Snelle service en mooie producten!

Hoi Marieke,

Sorry voor de late reactie ivm mijn vakantie. Bedankt voor je beoordeling en graag tot de volgende keer!

Colett van de Ven beoordeelde op 2019-07-29

Hoi Colett,

Bedankt voor je beoordeling en graag tot een volgende keer.

Miriam van Dasselaar beoordeelde op 2019-07-24

Hoi Miriam,

Bedankt voor je beoordeling en persoonlijke mail die ik van je mocht ontvangen. Erg fijn dat je zo te vrede bent en de krijgers ook. Graag tot een volgende keer.

Jelle van Ginsven beoordeelde op 2019-07-23

Hoi Jelle,

Dank je wel voor je beoordeling. Hopelijk zijn de giftboxen goed ontvangen bij de krijgers. Tot de volgende keer.

Caroline Dierckx beoordeelde op 2019-07-22

Product heel snel in huis, met de aangepaste tekst, dankje!!

Hoi Caroline,

Bedankt voor je lieve woorden. Hopelijk was ze erg verrast! Graag tot ziens.

Heidi Beuker beoordeelde op 2019-07-17

Hoi Heidi,

Bedankt voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer!

Eva Bisschop beoordeelde op 2019-07-16

Hoi Eva,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk zijn de juffen cadeautjes in de smaak gevallen. Graag tot een volgende keer.

Rosline Ras beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering en top service!

Hoi Rosline,

Bedankt voor je beoordeling en lieve woorden! Graag tot ziens.

Elien Brouns beoordeelde op 2019-07-14

Hoi Elien,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk zijn de cadeautjes gegeven en waren ze super blij :) Graag tot een volgende keer.