Leo XIII straat 85
5171 KC Kaatsheuvel

Nathalie Everlo beoordeelde op 2019-01-13

Keurig op tijd geleverd. Leuk ingepakt.
Sommige letters hadden wat groter gemogen.

Hoi Nathalie,

Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Ga er zeker iets mee doen! Graag tot de volgende keer.

Lieke de Man beoordeelde op 2018-12-31

Hoi Lieke,

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer.

Eva Haring beoordeelde op 2018-12-18

Mooie website met ruim assortiment, uitstekende communicatie en supersnelle levering. Aanrader!

Hoi Eva,

Dank je wel voor de beoordeling en complimenten over de site. Ik zie de volgende bestelling graag tegemoet. Hele Fijne Feestdagen en een liefdevol 2019!

Joke van Veen beoordeelde op 2018-12-16

Wij zijn heel tevreden met t product en de snelle levering ! P

Hoi Joke,

Bedankt voor je beoordeling. Ik probeer altijd snel te leveren, fijn dat je tevreden bent. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Linda Snoeren-de Brieder beoordeelde op 2018-12-14

Hoi Linda,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk vonden de krijgers het ook mooi ;)

Catharina beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering en het bestelde product ziet er keurig uit!

Hoi Catharina,

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met geven van de emmer. Tot de volgende keer.

A. Toerse beoordeelde op 2018-12-09

Hele snelle levering, mooi verpakt. Erg tevreden!

Beste Mevrouw Toerse,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk vonden de krijgers het ook leuk. Graag tot ziens in de webshop.

Angelique blok beoordeelde op 2018-12-09

Gewoon super goede service. Snelle reactie. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Hoi Angelique,

Super bedankt voor je beoordeling. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop. Veel plezier van de theelichtjes.

Joep Junior Dekkers beoordeelde op 2018-12-09

Hey Joep,

Dank je wel voor je beoordeling. Super tof dat je familie zo verrast was. Graag tot een volgende keer.

Milou beoordeelde op 2018-12-07

Mooi product ontvangen, super leuk verpakt. En snel geleverd

Hoi Milou,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Nog veel plezier van de raamstickers tijdens de feestdagen. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Kristel beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, goede kwaliteit en niet duur.

Hoi Kristel,

Bedankt voor je lieve woorden. Fijn dat alles goed was. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop.

Roos beoordeelde op 2018-11-30

Super snelle levering en mooi zeer tevreden!0

Hoi Roos,

Dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Wellicht tot een volgende keer.

Anne Camper-koops beoordeelde op 2018-11-29

Ben heel tevreden goede service en goed resultaat

Hoi Anne,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles naar wen was. Misschien tot een volgende keer.

GrtZ Rachel

Lennie Donders beoordeelde op 2018-11-28

Super snelle service. En goede kwaliteit. En mooi ingepakt. Zeker een aanrader om er iets te bestellen.

Hoi Lennie,

Dank je wel voor de lieve woorden. Graag tot een volgende keer.

Marcia de Kreij beoordeelde op 2018-11-25

Levering was super snel! De 2 producten zagen er super uit die ik had besteld. Zeer tevreden! 👍🏻

Hoi Marcia,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Ik zie je graag nog eens terug in de webshop!

Agata Plachta beoordeelde op 2018-11-22

The christmas ball I ordered looks beautiful, and the service was great. I received my order very quickly (pity though, that the sending was more expensive than gift itself ;))

Reactie van Made by ReeZ:
Thank you for your lovely words. I'm sorry I can't change the shipping costs in the Netherlands. I hope I'll see you again in my webshop.

With love,

Kitty Verboord beoordeelde op 2018-11-20

Wat een super fijne snelle levering. Alles mooi ingepakt en klaar om bij de schoen te voegen.
Met een super lief kadootje er bij! Dankjewel!

Hoi Kitty,

Leuk om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met de schoencadeautjes en het persoonlijke cadeautje ;) Graag tot de volgende keer.

I. Emans beoordeelde op 2018-11-12

Netjes verpakt. Snelle levering en goede service. Bijbestellen was geen enkel probleem. Fijn geholpen.

Beste mevrouw Emans,

Het is bij Made by ReeZ nooit een probleem om bij te bestellen. Fijn dat je tevreden bent. Ik zie je graag nog eens in de webshop.

Wilma van delft beoordeelde op 2018-10-31

Hoi Wilma,

Bedankt weer voor je bestelling. Graag tot de volgende keer!

Ruijsestein beoordeelde op 2018-10-24

De ouders van de kleine, voor wie de olifant bedoeld was, vinden het cadeautje geweldig. Een gepersonaliseerde olifant die precies bij hun past!
Super bedankt

Beste Kim,

Dank je wel voor de beoordeling en wat fijn om te horen dat de ouders het een tof cadeau vonden. Graag tot ziens in de webshop.