Leo XIII straat 85
5171 KC Kaatsheuvel

Heidi Beuker beoordeelde op 2019-07-17

Eva Bisschop beoordeelde op 2019-07-16

Hoi Eva,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk zijn de juffen cadeautjes in de smaak gevallen. Graag tot een volgende keer.

Rosline Ras beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering en top service!

Hoi Rosline,

Bedankt voor je beoordeling en lieve woorden! Graag tot ziens.

Elien Brouns beoordeelde op 2019-07-14

Hoi Elien,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk zijn de cadeautjes gegeven en waren ze super blij :) Graag tot een volgende keer.

sarina hendrikx beoordeelde op 2019-07-08

Hoi Sarina,

Dank je wel voor je beoordeling. Hopelijk valt het cadeautje in de smaak :) Graag tot een volgende keer.

Tiffany Vermeulen beoordeelde op 2019-07-08

Super blij met het resultaat. Snelle levering en zeer vriendelijke onthaalt geweest na dat ik een mailtje had gestuurd met wat vragen. Hier kom ik zeker terug

Hoi Tiffany,

Dank je wel voor je lieve woorden. Ben je graag van dienst geweest en hopelijk zijn de cadeautjes in goede aarde gevallen bij de krijgers ;) Graag tot een volgende keer!

Iris Vromans beoordeelde op 2019-07-08

Hoi Iris,

Bedankt voor je beoordeling en graag tot een volgende keer.

Liefs,Rachel

Liana Vaessens beoordeelde op 2019-07-08

Hoi Liana,

Bedankt voor je beoordeling en nogmaals excuses voor de vertraging van je product. Graag tot een volgende keer.

Caroline Dierckx beoordeelde op 2019-07-06

Heel tevreden, duidelijke en snelle communicatie, snelle levering, qua inhoud ook gewoon mooiste aanbod, alles heel vlot verlopen!

Hoi Caroline,

Bedankt voor je beoordeling. Wat een lieve woorden! Hopelijk is de giftbox in goede aarde gevallen ;) heel veel succes verder met de zwangerschap! Graag tot ziens in de webshop.

Joella Heuvel beoordeelde op 2019-07-05

Hoi Joella,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk vonden de juffen het leuk :)

Samantha Herks beoordeelde op 2019-07-04

Hoi Samantha,

Bedankt voor je beoordeling en hopelijk vonden de juffen het een mooi cadeau! Graag tot ziens in de webshop.

maja tiebosch beoordeelde op 2019-06-30

Hoi Maja,

Bedankt voor je beoordeling. De juffen kunnen nu gezellig thee drinken uit hun eigen theeglas. Graag tot ziens.

Klazina Loosman beoordeelde op 2019-06-27

Creatief gemaakt!

Hoi Klazina,

Dank je wel voor je beoordeling. Heel veel plezier op jullie speciale dag volgende week!

Rianne Brokken beoordeelde op 2019-06-25

Hoi Rianne,

Dank je wel voor je beoordeling. Graag tot de volgende keer.

Joeri Prinsen beoordeelde op 2019-06-20

Ik had een aantal vraagjes gesteld via Facebook. Had direct antwoord. Bestelling gemaakt. Ze stuurde direct bedankt voor je bestelling. Ze zei dinsdag heb je het in huis. Uiteindelijk berichtje. Het is me eerder gelukt. Vrijdag op de post zaterdag geleverd. Top cadeautjes! Doe zo verder en tot volgende keer bij Made by Reez!

Hoi Joeri,

Bedankt voor je beoordeling. Erg fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt ook voor het fb bericht, dat de opa's en oma's het erg leuk vonden. Graag tot ziens.

Ramona Vluggen beoordeelde op 2019-06-17

Hoi Ramona,

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met geven van deze super toffe tas. Graag tot ziens in de webshop.

Karlijn Dikhoff beoordeelde op 2019-06-11

Hoi Karlijn,

Dank je wel voor je beoordeling. Hopelijk vonden de krijgers het een leuk cadeau. Graag tot een volgende keer.

Charèl Schaepkens beoordeelde op 2019-06-10

Hoi Charel,

Bedankt voor de beoordeling en graag tot ziens. Hopelijk waren de krijgers blij verrast ;)

Stefanie Meijers beoordeelde op 2019-06-10

Hele snelle levering, leuk verpakt en goede communicatie wat betreft verzending.

Hoi Stefanie,

Bedankt voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer!

Jetske Keizer beoordeelde op 2019-06-09

Hoi Jetske,

Bedankt voor je beoordeling en heb je de cadeautjes al gegeven? En waren ze verrast?