Het Tasveld 5

4,0

Lees
waarom

Marianne beoordeelde op 2017-10-31

De Two Tracks laarzen zijn fantastisch. Comfortabel en warm, kan er uren op lopen.
Een klacht werd snel, correct en zeer coulant door de webshop behandeld.

Fleur beoordeelde op 2017-03-10

Heerlijke laarzen, en uitstekende service! Ik had helaas een probleem met laarzen die ik iets meer dan een jaar geleden had gekocht: de garantieperiode was dus voorbij maar ondanks het feit dat de leverancier geen uitzondering maakte kreeg ik toch nieuwe laarzen van madeforfeet.nl. Echt super netjes!

Marielle beoordeelde op 2016-10-19

Ben al jaren fan van deze heerlijke laarzen! Nog nooit zulke comfortabele, warme laarzen gehad als deze. Wanneer je mailt, krijg je snel een reaktie en mag je de laarzen gewoon komen passen. Ik ga weer nieuwe bestellen in ieder geval. een must-have voor iedereen die veel buiten is!

Mystery shopper beoordeelde op 2016-06-07

Enige tijd geleden hebben wij MadeForFeet verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerden voor een stel nieuwe laarzen. We vroegen ons af of retour mogelijk is als blijkt dat ze niet lekker lopen en in hoeverre het merk als \'goed\' kan worden beschouwd. Hoewel wij in eerste instantie een reactie niet meer hadden verwacht kregen we uiteindelijk toch een mail binnen. Helaas was de inhoud van de mail summier en kregen we geen antwoord op al onze vragen. Desondanks is er moeite genomen om na enige tijd een reactie te sturen welke de belangrijkste vraag had beantwoord. Er is ruimte voor verbetering.

Richard beoordeelde op 2016-01-27

Goede overzichtelijke site . De laarzen zijn echt heel warm en waterdicht.
Heel blij mee .

Reactie van MadeForFeet:
Beste Richard,

Heel goed om te horen dat onze laarzen je bevallen.

D.

Koot beoordeelde op 2016-01-27

Goede website, vriendelijke mensen en snelle service!

Reactie van MadeForFeet:
Goed om te horen dat je ervaring met ons positief is!

Vriendelijke groet,
D.