Burgemeester Colijnstraat 107
2771GJ Boskoop
0614681917

René Koolstra beoordeelde op 2019-09-15

Zeeeer snelle levering! Top!

Wim Slegers beoordeelde op 2019-09-10

Goede service snel geleverd

Marcel beoordeelde op 2019-09-09

Snel geleverd, goed verpakt, duidelijke site

Meinte Reitsma beoordeelde op 2019-09-02

top geregeld

Marloes beoordeelde op 2019-08-15

Precies wat ik zocht en heel snel in huis!

Peter beoordeelde op 2019-08-15

Uitstekende geheel verzorgde bestelling, informatie en verzending.
Ik kan Magneetgigant bij iedereen aanraden.

Niels Bax beoordeelde op 2019-08-14

Ik wou het eigenlijk een dag eerder in de brievenbus hebben. Verder top

m lammers beoordeelde op 2019-08-13

Heb op 6 aug. een bestelling (van €5,75) gedaan. Deze is per post opgestuurd naar mij, waarbij ik geen track & trace heb aangegeven.
Maar ik heb tot op heden 13 aug. nog geen post ontvangen. Heb hierover na een week bij Magneetgigant geinformeerd, maar zij zeggen dat Post.nl. vertraging heeft. Op 13 aug nog eens gevraagd hoe we dit gaan oplossen met als antwoord dat er niets opgelost gaat worden maar dat ik gewoon geduld moet hebben. Ik vraag me dan af tot hoe lang? Omdat ik in dezelfde periode via Marktplaats een bestelling binnen twee dagen in huis had. Dus voor mij is hiermee de kous af. Ik denk dat dit geen Webkeur waardig handelen is. En voor toekomstige klanten het advies: om bij deze webwinkel altijd track & trace aan te geven. Zelfs bij orders (zoals in mijn geval) die daarvoor de moeite niet waard zijn (order was zegge en schrijven € 5,75.)

Reactie van Magneetgigant.nl:
Geachte heer Lammers,
U heeft op 6 augustus bij ons 3 magneten besteld. Wij hebben uw bestelling dan ook direct en netjes verpakt naar u verzonden. U heeft ervoor gekozen om per briefpost zonder track en trace te laten verzenden (1,95 euro). U had kunnen kiezen om tegen meerprijs van 2 euro wel met track en trace te laten verzenden.
Nu heeft u bij ons aangegeven dat wij ons verschuilen achter PostNL. Dit is natuurlijk onjuist aangezien wij wel degelijk afhankelijk zijn van de bezorgsnelheid van PostNL. Hierover hebben wij u 9 augustus uitgebreid en netjes geïnformeerd. Ook hebben wij voor u geïnformeerd en het blijkt momenteel zo te zijn dat er grote sorteerachterstanden zijn bij PostNL. Hier heeft heel Nederland mee te maken en wij dus ook. Dit is dan ook de reden waarom wij u vriendelijk hebben gevraagd nog even geduld te hebben en onze excuses hebben gemaakt voor het ongemak. Wij vinden het jammer dat u ons nu afrekent met deze beoordeling. Gelukkig blijken zo goed als alle pakketjes momenteel nog steeds de volgende dag bij onze klanten bezorgd te worden, anders kregen we alleen maar dit soort beoordelingen. Het is vanzelfsprekend te kort door de bocht om te stellen dat wanneer een marktplaats pakketje (vanaf een andere verzendlocatie) wel snel aankomt, dit aan onze verzending zou liggen. Klaarblijkelijk spelen meer factoren een rol. Reden van onze reactie op deze beoordeling is omdat wij de lezer een duidelijk en juist beeld van de situatie willen geven.

Wilco Bavelaar beoordeelde op 2019-08-12

Prima en snelle levering

J.W.A. van Lienden beoordeelde op 2019-07-31

Zeer goede website met ruim en duidelijk aanbod. Zeer snelle levering. Zeer tevreden.

Harvey Langelaar beoordeelde op 2019-07-26

Snelle levering en goede kwaliteit

Maikel Van santcoort beoordeelde op 2019-07-22

Op.tijd geleverd niets op aan te merken

Midas Scheffers beoordeelde op 2019-07-15

De Bestelling werdt gelijk door gevoerd op maandag en dinsdag had ik de magneten in huis,
Een van de magneten drak wel snel,
maar dit kwam waarschijnlijk omdat ik ze tegen elkaar aan liet botsen
in de verpakking was duidelijk gewaarschuwd dit niet te doen dus ben ik er niet boos om

Faizel Willighagen beoordeelde op 2019-07-15

Top kwaliteit, goede service en snelle levering.
Bedankt.

Karly Van den broecke beoordeelde op 2019-07-12

Goede info
Correcte prijs
Degelijk verpakt

Bea Elenbaas beoordeelde op 2019-07-10

Ook bij een kleine bestelling een vlotte afhandeling.

Herman Doornaert beoordeelde op 2019-07-09

Goed produckr

J Lateur beoordeelde op 2019-07-05

Heel goede service; behulpzaam en meedenkend. De bestelde magneten zijn super goed!

Ferdi Janssen beoordeelde op 2019-06-27

Ruime keuze...lage prijzen en alles snel in huis...top!!!

Rieks Brouwer beoordeelde op 2019-06-18

1 piepklein magneetje besteld. Goed verpakt , de volgende dag in huis. Dikke pluim