Grauwe Gans 49

Mystery shopper

Lees
waarom

jp pronk beoordeelde op 2017-06-01

het duurde maar 2dagen .het was keurig verpakt.heel tevreden over de doek.

treesvanroyen@outlook.com beoordeelde op 2017-03-13

Werkt prima, alle make up wordt verwijdert.

Jessie Pittoors beoordeelde op 2017-02-04

De levering was snel en netjes. Alleen verwachtte ik een verpakking zoals op de site, dit was niet het geval, maar volgens mij is deze verpakking zelfs nog handiger dan de andere. De plastic hersluitbare etui kan ik zo nog voor andere zaken gebruiken. De make-up eraser heb ik reeds 1 keer gebruikt (ik doe zelden make-up op). De eraser zelf vind ik tot nu toe geweldig. Het doet echt wat het zegt dat het zou moeten doen, make-up verwijderen. Na een controle met een wasbaar watje en wat ontschmink-lotion kon ik zien dat het watje zo goed als niet vuil was, heerlijk toch? De scrubbeurt met de andere kant vond ik ook zalig, zacht maar tegelijk ook effectief. De make-up die op de eraser zat, kon ik er ook super gemakkelijk weer uitkrijgen met een beetje zeep, ideaal gewoon. Ik ga dit blijven gebruiken en ook aanraden aan anderen!

Anoniem beoordeelde op 2017-01-20

Goede service en het product werkt fantastisch! Overtreft mijn verwachtingen.

Nadesja beoordeelde op 2016-12-30

Super tevreden, goede en snelle levering!

Sander beoordeelde op 2016-12-26

Zeer tevreden. Ik had het volledige adres niet goed ingevuld
Ik kreeg een mailtje en telefoontje voor de rest. Snel afgehandeld en ontvangen. De eraser werkt ook zeer goed.

Yvonne B beoordeelde op 2016-12-08

Keurig bedrijf. Besteld 2 dagen later netjes in huis. Mooie verpakking
Met beschrijving.
En nie onbelangrijk de Make-up eraser werkt fantastisch.

R. D. beoordeelde op 2016-11-16

Eerst was ik sceptisch, maar ik ben fan geworden van de MakeUp Eraser. Gelijk meerdere aangeschaft om cadeau te doen aan mijn vriendinnen :)

Y vsn der Kooi beoordeelde op 2016-07-11

Het doekje doet alles wat een goede make-up remover ook doet.
Het enige verschil is dat de huid veel schoner en zachter aanvoelt.

Lulu beoordeelde op 2016-06-19

Heel snel geleverd.

Nathalie beoordeelde op 2016-06-02

Heel tevreden. Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten. Mijn huid is mooi schoon. Alle make-up mooi verwijderd.

Angela Meijer beoordeelde op 2016-05-08

Snelle levering en een super product (=

Fad beoordeelde op 2016-03-04

In eerste instantie kreeg ik het product niet binnen. Heb gemaild en binnen een uur een reactie mét verontschuldiging en de mededeling dat het doekje binnen twee dagen binnen zou zijn. Top service!

Doekje werkt super. Wist niet wat ik meemaakte torn zelfs m'n kohlpotlood verdween

K van Riel beoordeelde op 2016-03-04

Werkt zoals beschreven, goed voor de gevoelige huid.

Iris beoordeelde op 2016-02-27

Fijne shop met goede service! Tijdens het bestelproces was er iets mis gegaan waardoor mijn bestelling niet binnen was gekomen bij de shop, maar het geld al wel van mijn rekening afgeschreven. Ik heb die avond een mailtje gestuurd naar de klantenservice. De volgende ochtend kreeg ik meteen antwoord dat mijn 'mislukte' bestelling diezelfde dag nog verstuurd zou worden. De dag er op had ik mijn bestelling al in de bus. Over de make-up eraser zelf ben ik ook erg tevreden, voor mensen met een gevoelige huid is dit echt een uitkomst!

Lieke beoordeelde op 2016-02-24

Snelle levering, goede communicatie en duidelijke informatie bijgevoegd

Marieke beoordeelde op 2016-02-21

Snelle levering! Fijne service!

Ingrid beoordeelde op 2016-01-22

Werkt prima.

Nathalie beoordeelde op 2016-01-15

Pakketje was kwijt geraakt bij de post, maar ze hadden er direct nieuwe verstuurd! Anderhalve dag later had ik ze ontvangen!
Enorm goede service en geweldig product!

Berna beoordeelde op 2015-12-21

kan niet echt een ervaring beschrijven. zie geen verschil met bijvoorbeeld washandje.