Markt 26N

Tamara Nijskens beoordeelde op 2019-05-14

Marcus Wijnalda beoordeelde op 2019-05-08

Goede service, vlotte levering

Mijke beoordeelde op 2019-05-04

Alles goed, netjes verpakt en met persoonlijke boodschap er zelfs bij; attent. Kreeg alleen bericht dat de zending vertraagd was (zonder reden erbij) en daardoor een dag later kwam. Als dit niet was gebeurd, had ik een uitstekende beoordeling gegeven. Inmiddels heb ik begrepen dat deze 'fout' niet bij Mala shop lag maar bij de post aanbieder.

Dank je Mijke!

Cilla Franssen beoordeelde op 2019-04-30

Super snelle levering, en persoonlijk lief bericht erbij geschreven!!!

Graag gedaan!

Irene Luijendijk beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering en uitstekende service mbt omruilen.

Nelleke Tegelaar beoordeelde op 2019-04-21

Marja Zwinkels beoordeelde op 2019-04-06

Willy Dekkers beoordeelde op 2019-03-24

Heel snel geleverd.

Saskia NIEUWENHUIZEN beoordeelde op 2019-03-23

Sylvia Oosten beoordeelde op 2019-03-20

Van bestellen tot ontvangst, alles heel vlot verlopen. Geen verzendkosten en het product de volgende dag in huis. Keurig verpakt. Ik bestel hier zeker opnieuw!

Reactie van Mala-Shop:
Dank voor je beoordeling Sylvia en je bent natuurlijk altijd van harte welkom!

Barteld Oppers beoordeelde op 2019-03-15

Auke Middel beoordeelde op 2019-03-09

prettige, met de hand geschreven persoonlijk berichtje.

Lies Reijers-van der Touw beoordeelde op 2019-03-08

Jammer dat er geen beschrijving bij zit over de betekenis van de stenen

Reactie van Mala-Shop:
Beste Lies, dank voor je review en de tip. Voor nu vind je op de website bij je gekochte artikel een omschrijving van de edelsteen en de werking daarvan.

R Kunz beoordeelde op 2019-03-06

Kathy Verreet beoordeelde op 2019-03-01