Markt 26N
5541 EA Reusel
+31 497 844 290

Bol.com 30 9,5

zsuzsanna beoordeelde op 2018-09-17

Got the product very fast. Thank you :)

Reactie van Mala-Shop:
you're very welcome!

Carine beoordeelde op 2018-09-14

Snel prima verpakt met een lieve groet

Harry beoordeelde op 2018-09-14

Suus beoordeelde op 2018-09-07

Netjes verzonden. Super blij met mijn aankoop en wat het vooral nog extra speciaal maakte was de handgeschreven boodschap.
Zie je nergens!

Henny beoordeelde op 2018-09-06

Prima, snelle levering

D.LeyLa beoordeelde op 2018-08-27

Nina beoordeelde op 2018-08-25

gregory beoordeelde op 2018-08-25

Emanuelle beoordeelde op 2018-08-23

Super webshop! Super snel levering en super product! Ik ben super blij met mijn aankoop en ze schreef nog een super lief bericht op de factuur! Geweldig! Heel erg bedankt!

MG Tieman beoordeelde op 2018-08-23

Maartje beoordeelde op 2018-08-23

Gieta beoordeelde op 2018-08-23

Heel goed contact gehad ivm de echtheid van de kralen die ik besteld had en de volgende dag al bezorgd was, zeker aanbeveling en de volgende keer bestel ik weer bij mala shop..bedankt

H.W. Bierens beoordeelde op 2018-08-23

Rini beoordeelde op 2018-08-23

Heel tevreden. Bestelling de volgende dag al in huis! 👍

Iustina beoordeelde op 2018-08-22

Goede service, snelle levering.

Asha beoordeelde op 2018-07-27

Emmelien beoordeelde op 2018-07-27

Guido beoordeelde op 2018-07-26

Snelle, correcte en ook persoonlijke service. Zal ze zeker aanbevelen.

Bianca beoordeelde op 2018-07-26

Marina beoordeelde op 2018-07-20