Markt 26N
5541 EA Reusel
+31 497 844 290

Bol.com 32 9,8

Wilma Deckers beoordeelde op 2018-11-04

Snel en goed mooie armband

Saskia beoordeelde op 2018-10-31

P. beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering, mooi en goed verpakt en extra attentie. Armband heel mooi. Goed verzorgd, echte aanrader!

Vincent beoordeelde op 2018-10-21

Agnieszka beoordeelde op 2018-10-20

Sophie beoordeelde op 2018-10-20

Evelyne beoordeelde op 2018-10-19

snelle reactie op mijn vraag, keurig op tijd afgeleverd

Sofia beoordeelde op 2018-10-18

Bestelling was volgende dag binnen. Superblij met mijn nieuwe mala die ik meteen in gebruik heb genomen.

Reactie van Mala-Shop:
Heel veel plezier van je mala.

Iris Maasland beoordeelde op 2018-10-18

Bedankt voor de prachtige armband en het lieve berichtje en het cadeautje.🙋

Graag gedaan!

Irene beoordeelde op 2018-09-30

Mooie stenen, mooie kwaliteit. Verpakking mag meer natuurlijk.

Rudi beoordeelde op 2018-09-28

Als eerste hebben ze hele mooie spullen. Daarom heb ik daar ook een armband voor mijn vriendin gekocht.

Levering ging ook helemaal top alleen was de knoop van het elastiek los gegaan en had ik losse edelstenen in een doosje. En dan komt de kwaliteit van een winkel/shop naar boven.
Wat heeft Carmen mij super geholpen, vol empathie en vanuit liefde. Kortom, uiteindelijk een nieuwe armband toe gestuurd gekregen.

Dank je wel Carmen en tot een volgende keer

Reactie van Mala-Shop:
En zo hoort het! Dank je voor deze mooie woorden.

Ineke beoordeelde op 2018-09-27

Super snelle levering

Manuela beoordeelde op 2018-09-27

Snelle levering en een prachtige armband!

zsuzsanna beoordeelde op 2018-09-17

Got the product very fast. Thank you :)

you're very welcome!

Carine beoordeelde op 2018-09-14

Snel prima verpakt met een lieve groet

Harry beoordeelde op 2018-09-14

Suus beoordeelde op 2018-09-07

Netjes verzonden. Super blij met mijn aankoop en wat het vooral nog extra speciaal maakte was de handgeschreven boodschap.
Zie je nergens!

Henny beoordeelde op 2018-09-06