Markt 26N
5541 EA Reusel
+31 497 844 290

Bol.com 20 8,6

Maarten beoordeelde op 2018-05-07

Ik had een verkeerde maat armband besteld, maar kreeg snel de juiste maat toegestuurd.

Renske beoordeelde op 2018-05-02

Heel mooi ingepakt en snelle levering en een mooie ketting.

Rai beoordeelde op 2018-04-25

Productkeuze zonder moeite per mail gewijzigd. Top service van Carmen. Armband maat is perfect en levering is snel. Dit was zeker mijn geld waard.

Bianca beoordeelde op 2018-04-25

Gemakkelijk te bestellen, duidelijk overzicht en de volgende dag in huis! & wat het nog 100x leuker maakt, er zat een persoonlijke boodschap bij! Dank je wel

Reactie van Mala-Shop:
Graag gedaan!

Heleen beoordeelde op 2018-03-29

Heel snel ontvangen en moet handgeschreven berichtje erbij!

Maaike beoordeelde op 2018-03-17

Mooie en goede kwaliteit Azuriet Mala ontvangen! De persoonlijke noot op de factuur was leuk!

Sabine beoordeelde op 2018-03-15

Snelle levering, fijn persoonlijk contact, bij omruilen, geen probleem

Diana beoordeelde op 2018-03-14

Snelle levering, prachtig mooie mala ketting. En ontzettend leuk een persoonlijke geschreven boodschap en kleine attentie erbij.

Anja beoordeelde op 2018-03-04

Heel tevreden! Mooie produkten en een goede service.

Nathalie beoordeelde op 2018-02-21

Heel tevreden! Snelle levering, mooi ingepakt. Topwebwinkel!

Sandra beoordeelde op 2018-02-20

Snelle service, snel antwoord als je een vraag stelt en mooie producten!

Marco beoordeelde op 2018-02-20

Tevreden

Wil beoordeelde op 2018-02-20

De mooie producten worden snel en met veel aandacht en zorg geleverd in een mooie en verrassende verpakking. Mochten er al problemen zijn, dan wordt dit direct en heel goed opgelost.

Renate beoordeelde op 2018-02-20

Behulpzaam, reageert snel op vragen, met zorg verpakt en snelle levering. Bestel zeker nog een keer. En goede kwaliteit.

Mieke beoordeelde op 2018-02-20

Snelle en keurige bezorging met op de factuur een handgeschreven, lieve boodschap van een medewerkster van de Mala Shop!

Jacqueline beoordeelde op 2018-02-19

Zeer tevreden. Ik had een aantal vragen over de wikkelarmbanden en die werden gewoon beantwoord en er werd meegedacht. Door bijv linken naar de desbetreffende pagina op de website mee te sturen. Hierdoor heb ik uiteindelijk een wikkelarmband gekocht die echt perfect bij mij past. Heel erg fijn. Deze manier zorgt ervoor dat ik graag een keer terugga om andere armbanden te kopen. Dankjewel.

Annet beoordeelde op 2018-02-17

Super

Saskia beoordeelde op 2017-09-13

Heb ene prachtige mala besteld en na 2 maanden ging hij jammergenoeg stuk. Heb mailtje gestuurd met de vraag naar garantie. Nou die zit er op! Ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd.

Uitstekende service!! ❤️

Reactie van Mala-Shop:
Graag gedaan!

Anne beoordeelde op 2017-09-11

Het bestelde artikel is binnen enkele dagen bezorgd en er was extra zorg aan besteed.
Het ontvangen artikel komt overeen met de gegevens op de website, dus helemaal prima!

Angela beoordeelde op 2017-09-10

Snel, netjes en een persoonlijke note erbij!