Markt 26N

Bol.com 35 8,9

Harald Giesen beoordeelde op 2019-01-23

Uitstekende kwaliteit en afwerking

Veerle DUBAERE beoordeelde op 2019-01-22

Pakje werd door de post niet op tijd afgeleverd. Mala Shop ondernam direct actie en zorgde ervoor dat het pakje alsnog goed terecht kwam. Zeer goede opvolging en correcte afhandeling van de bestelling. Zeer betrouwbaar.

saymon coussement beoordeelde op 2019-01-21

Vlugge levering
Goed verpakt
Mooi doosje/zakje om op te bergen

Cecile Docter beoordeelde op 2019-01-21

Prachtige artikelen en super snelle levering.

Eveline Zwikker beoordeelde op 2019-01-16

Hele mooie Love mala ketting ontvangen , snelle levering en zelfs een lief briefje erbij! Zeer attent en klantvriendelijk.

Reactie van Mala-Shop:
Graag gedaan!

Esther De Greef beoordeelde op 2019-01-15

Michael Van Campenhout beoordeelde op 2019-01-11

Jacqueline Mulders beoordeelde op 2019-01-05

Tevreden

Priscilla van de Wardt beoordeelde op 2018-12-28

Snel in huis en zo te zien met liefde ingepakt, met de hand geschreven berichtje erbij. En Aakija hanger ook erg goed!

Frank van Benten beoordeelde op 2018-12-26

Overzichtelijke site, snelle levering, goede bereikbaarheid, prima prijs.

johan goossens beoordeelde op 2018-12-25

Bianca Koreman beoordeelde op 2018-12-14

Goede, snelle service.

J.C.M. Maas beoordeelde op 2018-12-07

W.T.H Dekkers beoordeelde op 2018-12-04

Pascal Meerveld beoordeelde op 2018-11-30

Snelle service, goed verzorgd, mooi verpakt en motiverende tekst op de factuur. Kortom met liefde en aandacht ingepakt en verstuurd!

Leonie Doodeman beoordeelde op 2018-11-19

Judith Borghaerts beoordeelde op 2018-11-14

Wilma Deckers beoordeelde op 2018-11-04

Snel en goed mooie armband

Saskia beoordeelde op 2018-10-31

P. beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering, mooi en goed verpakt en extra attentie. Armband heel mooi. Goed verzorgd, echte aanrader!