Nieuweweg 26
3901BE Veenendaal

8,7

Marian Gerritsen beoordeelde op 2018-11-09

Niets op aan te mermen, alles was goed verzorgd

Jasmine Roosjen beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering & erg fijn dat de kleding goed aansluit!

Marlies van Spanje beoordeelde op 2018-10-08

Goede service, het bestelde item lag dezelfde dag nog klaar en kon opgehaald worden!

A van Willigenburg beoordeelde op 2018-08-03

Snelle levering, inderdaad vandaag bestellen, morgen in huis. 👍

Irene Kempers beoordeelde op 2018-06-04

Na ontvangst bevestiging bestelling bleek bij verzending dat er onvoldoende voorraad was van een aantal items. Hier werd per email melding van gemaakt na verzending. Dus een evt aanvulling van andere artikelen was niet meer mogelijk.. wat ik graag nog had gedaan. Een gemiste kans dus..

Reactie van Mammies Fashion:
Beste Irene
Wat vervelend dat de artikelen niet leverbaar waren
Er is een tijdje geleden een storing geweest in ons systeem waardoor de voorraden niet meer klopten wij zijn nu overgegaan op een ander systeem en zijn alles aan het aanpassen, dit neemt niet weg dat het erg vervelend voor u is, we hadden u inderdaad een andere oplossing kunnen bieden, we gaan dit met u oplossen sorry voor het ongemak, en met de aanpassingen hopen we dit in de toekomst te voorkomen met vriendelijke groet mammies fashion

Kimm beoordeelde op 2018-06-03

Veel keuze ook in de winkel,
Kleren keurig optijd binnen

Mariska Buurs beoordeelde op 2018-04-06

Tevreden. Levering niet heel snel, maar maat en prijs prima!

Natasja Turk beoordeelde op 2017-12-13

Snelle en prima levering. Minpuntje was dat er een foto bij een product stond die er niet bij hoorde, hierdoor verwachte ik een ander product dan er geleverd werd. Dit werd echter supergoed opgelost door de winkel. Topservice. Zou hier zo weer bestellen

Kimberly Van urk beoordeelde op 2017-12-01

Voor het eerst iets besteld hier.Een mama licious broek in de sale. Snelle levering en de broek zit als gegoten. Super.