Oosterbracht 18g
7821CJ Emmen

9,0

KvdZee beoordeelde op 2018-01-10

3 lampen besteld, vanwege natuurlijke materialen iets kleurverschil mogelijk, 2 donkere ontvangen en 1 lichte, retourkosten 13,95 en die moet ik zelf betalen ondanks dat mand en mand het verkeerd verstuurd. Uiteindelijk na veel heen en weer gemail gezegd dat ik ze niet meer hoef en nu ineens zegt meneer dat hij het anders in behandeling had genomen maar dat daar nu geen sprake meer van is, heel erg flauw en zeer KLANTONVRIENDELIJK!!

Reactie van Mand&Mand:
Bij ons bent u alleen retour kosten kwijt wanneer u afziet van uw gehele aankoop. U maakt dan gebruik van het herroepingsrecht volgens de Wet koop op Afstand.
Bij een terechte klacht hoeft u uiteraard geen retour kosten te betalen. Wanneer er iets niet naar wens is lossen wij het op en vergoeden wij ook alle door u gemaakte extra verzendkosten.

Nog voordat we uw klacht konden oplossen kregen we van u een ingevuld herroepingsformulier gemaild waarin u afzag van de gehele aankoop.

We vinden het erg jammer dat we niet de gelegenheid hebben gekregen om het voor u naar tevredenheid op te lossen.

(Mevr.) C. Bos beoordeelde op 2017-02-16

Voor het eerst heb ik een hippe mand met ster gekocht bij 'mand&mand. Omdat ik minder-valide ben en een elleboogkruk nodig heb om te kunnen lopen en, net als ieder 'gezond' mens ook wel s op pad ga voor een paar boodschappen... Zat ik continue met het probleem 'hoe neem ik nu mijn boodschappen mee... Na ff te 'googlen' kwam ik op de website van Mand&mand... Ik dacht; een mooie, licht van gewicht mand, ook nog s van een mooi formaat, die handig aan mijn kruk te hangen is en ik moet zeggen dat ik er tot op heden veel schik mee heb. Door deze mand kan ik zelfstandig mijn boodschapjes doen en dat is mij heel wat waard!! Top!!

Anne beoordeelde op 2016-04-07

Hele mooie boodschappenmand, snelle levering. Erg tevreden!

Laura beoordeelde op 2016-03-22

Super snelle levering en uitstekende service maar de foto was echt niet waarheidsgetrouw. Ik dacht een natuurlijke kleur mand te ontvangen, maar toen ik deze aankreeg bleek deze heel wit te zijn. Mocht ik deze zo op foto gezien hebben, had ik deze nooit gekocht.

Reactie van Mand&Mand:
Beste Laura,

Het spijt ons om te horen dat de opbergmand uni wit niet naar wens is.De manden lijken van een afstand wit, dichtbij is de naturel kleur beter te zien. We zullen alsnog kijken of er aanpassingen aan de foto gedaan moeten worden. We vinden het jammer dat u ons dit niet eerder heeft laten weten. U had de mand gewoon kunnen retourneren en dan hadden we het aankoopbedrag terug laten storten op uw bankrekening.

Wij van Mand&Mand streven naar volledige klanttevredenheid. We bieden u alsnog aan aan om de mand terug te nemen mits de mand in goed staat is. U krijgt dan uw volledige aankoopbedrag terug.

namens het volledige team van Mand&Mand,

Marja Schuringa

Marianne Kolk beoordeelde op 2015-11-11

Super. Snelle levering. En heel fijn, achteraf betalen is mogelijk.

Houda beoordeelde op 2015-11-11

Super snelle service. De hanenmand lamp is echt een eyecatcher in het huis. Ben er verliefd op.

Brigitte beoordeelde op 2015-07-08

Mooie mand en snelle service!! Ben er erg blij mee!!

Anine beoordeelde op 2015-04-14

Mooie producten en goede service!

monique beoordeelde op 2015-04-14

mooie spullen en snelle levering

Diana beoordeelde op 2015-02-19

Prima!

Hanneke Dijkman beoordeelde op 2015-01-10

Heb alleen maar goede ervaring met dit bedrijf

HH beoordeelde op 2014-09-29

Prachtige kwaliteit, zeer vlotte levering. Kan ik iedereen aanbevelen!

Sandra beoordeelde op 2014-08-27

Snelle levering. Erg mooie mand.

Natasja beoordeelde op 2014-08-27

Wij hebben een grote mand besteld, die keurig binnen de beloofde tijd is bezorgd.

Fiona beoordeelde op 2014-08-20

Mooie kwaliteit mand voor een prima prijs en volgende dag al in huis. Zo hoort het!

Ingeborg Funk beoordeelde op 2014-05-14

Zeer blij met de snelle service, vooral zo vlak voor moederdag. De manden zijn erg mooi en zijn erg leuk om cadeau te doen! Fijne webshop!

Renee beoordeelde op 2014-04-14

Zeer mooie mand, en een snelle levering!

Middin beoordeelde op 2014-04-04

Prima! Snelle service, mooie mand (cadeau voor medewerker)

Gijs beoordeelde op 2014-03-25

Prima mand.
Goede service en snelle levering.

Eef beoordeelde op 2014-03-25

Mooie website, snelle levering, mooi product en erg goed verpakt. Aanrader!