Hannemastraat 10

Vic Young beoordeelde op 2019-04-02

Hele goede servicešŸ™

A Vissers beoordeelde op 2019-03-14

Perfecte service!

Helaas was Postnl mijn pakket kwijtgeraakt, maar vervolgens heeft Mandisakura er persoonlijk voor gezorgd dat ik mijn vervangende zending op tijd in huis had door deze zelf te komen bezorgen. Unicum wat mij betreft! :D

Lenie Slappendel beoordeelde op 2019-02-21

Mooie ketting gekocht, werd snel geleverd, volgende dag al.
Deze ketting hebben nog nergens gezien, wel iets wat erop leek, maar die was veel duurder.

Dorine Bergers beoordeelde op 2019-02-21

Prima

Cynthia beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering en goed verpakt

Jet beoordeelde op 2018-07-06

Leuke producten tegen een goede prijs met een snelle levertijd. Er wordt adequaat gereageerd op vragen. M.a.w. TOP

Simone Van de Ven beoordeelde op 2018-03-12

Snel en goed

Laura beoordeelde op 2018-02-06

Zeer snel verzonden, netjes verpakt en prachtige sjaal!

Ingrid van den Berg beoordeelde op 2018-01-18

Duidelijke site, makkelijke betaling, op de hoogte gehouden worden van status bestelling en snelle levering.

Annemiek Fiolet beoordeelde op 2018-01-16

Heel tevreden. Uitstekende retourservice!

jaco bogaard beoordeelde op 2017-12-01

snelle levering

Peter Rijkse beoordeelde op 2015-09-23

Prima shop, Levering volgens afspraak. In keurige verpakking.

Mirjam van der Meer beoordeelde op 2015-09-22

Prima service, snelle levering