keizersdijk 85
3291CD Strijen

Judith Engels beoordeelde op 2019-05-05

Persoonlijk, tot in de puntjes verzorgd en service gericht. Complimenten voor deze webwinkel met prachtige kleding!

Mijke de Kort beoordeelde op 2019-05-04

Snelle levering, mooie kwaliteit stoffen, goed model, persoonlijk notitie en mooi ingepakt maakt het als een cadeautje.

Lisa Vd Boogaart beoordeelde op 2019-05-04

Rosanne van Kan beoordeelde op 2019-05-04

Iris Ietswaart beoordeelde op 2019-05-04

Maaike Baerends - Tukker beoordeelde op 2019-04-30

Claartje Plaisier beoordeelde op 2019-04-30

Super rok gekregen, van mooie kwaliteit. Snelle levering en mooi ingepakt. Erg blij mee!

Lijdy Kaczmarczyk beoordeelde op 2019-04-17

Linda de Boer beoordeelde op 2019-04-15

Thea Riepma-Kruijning beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering, netjes en goed verpakt.
Leuk het handgeschreven briefje erbij.

Martine De Jong beoordeelde op 2019-03-27

Maaike Kingma beoordeelde op 2019-03-23

Versendaal Antoinette beoordeelde op 2019-03-19

Er zit hele leuke kleding bij! IK vind het wel behoorlijk aan de prijs, maar heb nu een heel leuk setje in de uitverkoop
Suc6 Marjolein

Suzanne Vlek beoordeelde op 2019-03-18

Heel persoonlijk contact. Mogelijkheid om kosteloos te ruilen is heel fijn. Ga zeker nog en keer iets bestellen!

Marion Hoogendoorn beoordeelde op 2019-03-18

Charlotte Posthuma beoordeelde op 2019-03-11