keizersdijk 85

Wendy te Braak beoordeelde op 2019-07-13

Samantha Van doren beoordeelde op 2019-07-13

Marjolein beoordeelde op 2019-07-13

Ruth beoordeelde op 2019-07-11

Hele mooie jurk van prachtige stof. Helaas iets te groot, maar daar verzin ik wel wat op, de stof en het model is verder heel mooi! Mooi ingepakt en leuk met een persoonlijk kaartje.

A.B.P Spelt-Donker beoordeelde op 2019-07-09

Marloes Kalsbeek beoordeelde op 2019-07-09

Karen Breukers beoordeelde op 2019-07-08

Top! Goede informatievoorziening via de mail en een persoonlijke note bij het pakketje! Straalt aandacht en zorg uit.

Nina van Raay beoordeelde op 2019-07-07

marjolein in t veld beoordeelde op 2019-07-06

JS Van den Bogaard beoordeelde op 2019-06-17

Ik heb twee donkerblauwe pencil skirts gekocht bij Marjolein Elisabeth. Ik probeer mijn garderobe naar vintage en fair trade te schakelen. Het was al een feestje om het pakketje open te maken. Heel verzorgd en met liefde ingepakt. En wat een mooie kwaliteit, zowel van de stof als van het model. Helaas veel te strak, dus geruild voor een volgende maat. Mailtje gestuurd en supervlot mijn nieuwe bestelling ontvangen, met een kleine attentie, in dezelfde doos! Oog voor detail, duurzaamheid en schoonheid. Complimenten en bedankt!

Karin Halderman beoordeelde op 2019-06-08

goede maatvorming en snel geleverd. tevens leuk kaartje erbij en zo klein mogelijk verpakt, geen overdreven grote doos, top!

Julita Ziora-Barr beoordeelde op 2019-05-27

Johanna Borst beoordeelde op 2019-05-25

Judith Engels beoordeelde op 2019-05-05

Persoonlijk, tot in de puntjes verzorgd en service gericht. Complimenten voor deze webwinkel met prachtige kleding!

Mijke de Kort beoordeelde op 2019-05-04

Snelle levering, mooie kwaliteit stoffen, goed model, persoonlijk notitie en mooi ingepakt maakt het als een cadeautje.

Lisa Vd Boogaart beoordeelde op 2019-05-04

Rosanne van Kan beoordeelde op 2019-05-04

Iris Ietswaart beoordeelde op 2019-05-04

Maaike Baerends - Tukker beoordeelde op 2019-04-30

Claartje Plaisier beoordeelde op 2019-04-30

Super rok gekregen, van mooie kwaliteit. Snelle levering en mooi ingepakt. Erg blij mee!