keizersdijk 85

Winnie Flamink beoordeelde op 2019-01-19

Anne Tiemstra-Bogaerts beoordeelde op 2019-01-19

Bertine Van Maren beoordeelde op 2019-01-14

Marjolein Wentink beoordeelde op 2019-01-12

Overzichtelijke site met foto’s waarop de artikelen goed worden afgebeeld. Snelle service en bij vragen makkelijk contact.

Lenny beoordeelde op 2019-01-09

ME is echt een heel fijn merk! De kleding zit heerlijk en is zowel privé als zakelijk te dragen. Snelle verzending en de pakketjes zijn altijd een feestje om uit te pakken!

Marieke beoordeelde op 2019-01-07

Zo mooi ingepakt. Met een persoonlijk briefje. Echt een cadeautje voor mezelf!