Zeekant 21 E
2586 NB 'S-GRAVENHAGE
KvK 24.35.90.90

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Jan F beoordeelde op 2019-03-13

Goed advies gekregen, handschoenen maandag besteld, woensdag binnen

Daan beoordeelde op 2019-02-17

Uitgebreid assortiment met kwalitatief goede producten. Weten waar zij het over hebben!

Giselle Segura Gelink beoordeelde op 2019-02-11

Goede en fijne Boksspullen en een overzichtelijk site!

Brigitte Kramer beoordeelde op 2019-02-10

Uitstekende levering! Geen vertraging.

Mark beoordeelde op 2019-02-10

Super goede kwaliteit van de gear die geleverd had en ging veel langer mee dan andere merken die ik eerder gebruikt heb.

Klanten service was ook zeker een plus.

mw beoordeelde op 2019-02-10

Snel geleverd en erg blij met de kwaliteit van de producten

Erwin beoordeelde op 2019-02-09

Zeer goede service en snelle levering!

Silvia beoordeelde op 2019-02-09

Prima! Producten precies zoals omschreven.

Selma beoordeelde op 2019-02-09

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de handschoenen & scheenbeschermers en de snelle verzending!

Jorrit beoordeelde op 2019-02-07

Prima service en product.