Hoofdstraat 33
9601 EA Hoogezand
KvK 020815940000

Klara beoordeelde op 2018-05-23

Excellent service! Reliable and great attitude! Definitely recommended!

Internet Shopping beoordeelde op 2018-04-18

Leveringen zijn er altijd binnen 2 dagen.

Joelen Liu beoordeelde op 2018-04-11

Heel tevreden. Bestelling was de volgende dag geleverd. Producten zijn naar wens.

Willeke beoordeelde op 2018-04-04

Zeer tevreden. Producten worden gelijk opgestuurd. Het is altijd zeer netjes verpakt en verzorgd.

Linda Hpogduyn beoordeelde op 2015-11-29

Goede service en goede kwaliteit.

2015