Matrasconcurrent

Matrasconcurrent

Ruim 35 jaar geleden is Matrasconcurrent ontstaan en begonnen met
het leveren van vrijwel alle producten op het gebied van slaapkamerinrichting en slaapcomfort. In de loop der jaren hebben wij flink wat ervaring opgedaan. Mede door onze jarenlange ervaring en door onze connecties kunnen wij onze producten groot inkopen en voor absolute bodemprijzen doorverkopen!
Met onze gespecialiseerde collega’s hopen wij dat wij jou met onze advies kunnen ondersteunen in het zoeken naar jou gewenste product.
Wij bieden een ruime collectie om er zeker van te zijn dat wij in al je behoeftes kunnen voldoen. In onze ruime collectie vindt je de laatste trends en de nieuwste modellen. Wij hebben een zeer breed assortiment boxsprings, matrassen, lattenbodems, ledikanten, dekbedden en hoofdkussens. Tevens beschikt iedere showroom over een grote outlet-afdeling waar de laatste modellen of showroom producten tegen de laagste prijs worden aangeboden.

De zekerheden van https://matrasconcurrent.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018