Industrieweg 11

8,6

Bol.com 25 8,8
Google Plus/Places - 8,4

Mark Komin beoordeelde op 2018-11-15

Helemaal happy en blij met de Matrasconcurrent. Scherpe prijs en snelle levering. Alleen communicatie over voortgang kan beter.

YIke Hoekstra beoordeelde op 2018-11-11

Men had de bestelling verkeerd geleverd. Men heeft niet geaarseld en gelijk gezorgd dat het juiste produkt direct werd nageleverd, en het verkeerde produkt mee terug werd genomen.

AK beoordeelde op 2018-11-08

Willemijn Puyn beoordeelde op 2018-11-08

In plaats van een levertijd van 1 tot 3 werkdagen is het 3 weken geworden. Uiteindelijk is alles wel goed gekomen en keurig afgehandeld. We hebben wel veel contact moeten hebben en terugbellen werd niet altijd gedaan hoewel beloofd.

Michiel de Visser beoordeelde op 2018-11-08

Prima, levering geheel volgens afspraak

Yousra El Bouchtoubi-Chamrouk beoordeelde op 2018-11-01

2 matrassen besteld allebei 80x200. Na plaatsen op het bed zag je dat 1 matras 190 was. Raar, want deze zat wel in de juiste verpakking. Gebeld en er werd aangegeven dat ik volgende week wordt teruggebeld en gewoon erop kon slapen. Prima zou je denken. Maar nee, ik werd niet teruggebeld. Daarna dus weer zelf gebeld en de medewerker kon zien dat het was aangemeld maar kon me niet vertellen wanneer ik meer zou horen. Ook niets per mail bevestigt. Jammer. Zit nu nog steeds te wachten en ga zo maar weer eens bellen. Houd zelf klanten op de hoogte van zaken, vooral als er iets mis gaat en bespaar ons tijd en stress.

M van Vliet beoordeelde op 2018-10-25

Er ging iets niet goed met de levering, maar dat werd direct rechtgezet. De medewerker was erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
Prima zaak.

Maria van 't Hoff beoordeelde op 2018-10-23

Besteelingsgemak en service zijn prima. Tip: Het topmatras kwam in grote doos. Vacuüm verpakking een idee?

Christa Tulleners beoordeelde op 2018-10-20

Snelle levering, goede prijs kwaliteit

L. Nijland beoordeelde op 2018-10-18

Goede prijs- / kwaliteit verhouding

Michael Hermsen beoordeelde op 2018-10-17

Zeer mooi product voor de prijs die ze aanbieden

Ingrid Dokter beoordeelde op 2018-10-16

Levering duurde erg lang. Meermalen telefonisch contact dat prettig verliep maar niet erg opschoot. Uiteindelijk toch levering na drie weken en twee gratis kussens bij de topper als excuses voor het ongemak. Netjes.

Leonie Timmermans beoordeelde op 2018-10-11

Bestelde product relatief snel geleverd, in andere winkels vaak langere levertijd. Product was netjes verpakt en voldoet aan mijn verwachtingen.

johan wevers beoordeelde op 2018-10-05

de bed was geleverd maar matras was niet bijgeleverd kon op maandag niet bereiken de volgende dag pas ze gaven fout toe donderdag had ik pas de matras om dat woensdag het niet geleverd kon worden dus allemaal matig

debby luiten beoordeelde op 2018-10-02

Prima topper voor proma prijs

Ron Amperse beoordeelde op 2018-10-01

Ruim assortiment, goede prijs/kwaliteit. Uitstekende service.

Hendrik beoordeelde op 2018-09-19

Hebben gekozen voor prestige matrassen en een cooltouch topper 160 bij 200 . Heerlijk geslapen perfecte combinatie voor op een boxspring
Snelle levering een echte aanrader

Jaco beoordeelde op 2018-09-10

Prima in orde

Tara beoordeelde op 2018-09-10

Prima

Colin beoordeelde op 2018-09-10

Matrasconcurrent was een stuk goedkoper dan de rest. Levering was snel en het matras ligt lekker