Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Matrasconcurrent

Industrieweg 11
7949AJ Rogat
0522440318
KvK 04081462

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Matrasconcurrent

Gemiddelde beoordeling

8,6

136 beoordelingen

Beoordeling van klanten

81%

7%

12%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 38 9,1
Bol.com 23 8,2
Google Plus/Places - 8,2
2018
Matrasconcurrent

Hendrik beoordeelde op 2018-09-19

Hebben gekozen voor prestige matrassen en een cooltouch topper 160 bij 200 . Heerlijk geslapen perfecte combinatie voor op een boxspring
Snelle levering een echte aanrader

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Jaco beoordeelde op 2018-09-10

Prima in orde

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Tara beoordeelde op 2018-09-10

Prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Colin beoordeelde op 2018-09-10

Matrasconcurrent was een stuk goedkoper dan de rest. Levering was snel en het matras ligt lekker

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

CD Spano beoordeelde op 2018-08-30

Vandaag gebelt en helaas tehoren gekregen dat er een verzending probleem er is, en dat de matrassen volgende week worden bezorgd! Inplaats van 3 a 6 dagen wachten komt het uit op 2 weken! Heel veel teleurstelling en slecht dat er geen contact of gemaild word over deze probleem en dat je achter moet komen as klant!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

dennis devilee beoordeelde op 2018-08-25

slechte levering slechte klantenservice

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Judith Jonker beoordeelde op 2018-08-22

Artikelen waren vies en beschadigd. Contact opgenomen en kreeg netjes oplossen aangeboden. Helaas zijn jullie deze oplossing nog steeds niet nagekomen en reageren jullie nu ook niet meer op mijn mail

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Gaby van Beers beoordeelde op 2018-08-20

De Levering van het matras Subliem was o.k., maar het retourneren en de afhandeling ervan was heel traag. Ik moest altijd zelfs bellen of per mail contact opnemen om informatie over de verdere afhandeling te verkrijgen of afspraken te maken. Dat kon ook alleen maar vanaf Donderdag/week. De persoon aan het telefoon was erg onvriendelijk.
Dit is niet alleen klantenonvriendelijk maar maakte me ook wantrouwig. Gelukkig heb ik dan toch na 4 weken na de retour van het matras het aankoopbedrag terug ontvangen. Dit is ook niet klantenvriendelijk!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Monique van Heckers beoordeelde op 2018-08-20

Prima, echter de verpakking van de matrasbeschermers was wat beschadigd en kan dus beter.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Ronald Bange beoordeelde op 2018-08-20

Hetgeen ik zocht was hier te koop voor een zeer voordelige prijs t.o.v. andere winkels.

Matrasconcurrent

Jil Meilof-Neurink beoordeelde op 2018-08-16

We zijn goed geholpen, heel fijne mensen, super service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Rob van Leijenhorst beoordeelde op 2018-08-16

Duurt lang voor je een matras binnen hebt. Gezien ik nu al een beoordeling verzoek krijg en nog niets verder vernomen heb van de matrasboer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Corinne de Groot beoordeelde op 2018-08-16

Snelle service en goede prijs - kwaliteitverhouding!

Matrasconcurrent

Ferdinand Bruns beoordeelde op 2018-08-16

Snelle correcte afhandeling, fijn contact, altijd graag weer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Fred Schot beoordeelde op 2018-08-16

Vriendelijke dame...goede info gegeven tav vertraging levering door overgang naar andere transporteur.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Michael Sanstra beoordeelde op 2018-08-16

De bestelling ging vloeiend en werd dezelfde week nog bezorgd. Ik miste alleen wat elektronische feedback dmv mail of een andere bevestiging van de bestelling. Maar nadat ik gebeld had werd het meteen duidelijk en werd er goed gecommuniceerd.

Matrasconcurrent

A Leijten beoordeelde op 2018-08-16

levering was later dan aangeven op site

Matrasconcurrent

Anton van den Hoogen beoordeelde op 2018-08-16

ddd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

Peter Oudshoorn beoordeelde op 2018-08-16

2 marrassen besteld. Trac en tracecode ontvangen. Blijkt dagen later dat matrassen niet verzonden zijn. Op vrijdag beloofd dat matrassen op maandag bezorgd zouden worden. Niet geweest. Uiteindelijk na weer bellen op woensdag ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Matrasconcurrent

A.E. van Noort beoordeelde op 2018-08-16

Dit is onze vierde topper die we bij de MatrasConcurrent hebben besteld. Altijd in Rogat. Want daar wordt je echt geholpen. Door een kleine miscommunicatie duurde de bestelling wat langer dan we gewend waren. Als compensatie ontving ik ongevraagd een prachtig anti allergeen kussen. Top ervaring!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.