Industrieweg 11

8,9

Bol.com 11 8,1
Google Plus/Places - 8,2

Marieke Vos beoordeelde op 2018-04-19

Had een matras besteld maar die zou pas over een paar week beschikbaar zijn.
Aangezien ik net bevallen ben en net verhuisd had ik mijn nieuwe matras veel eerder nodig.
Ze zijn zo goed geweest om me een beter matras voor het zelfde bedrag binnen een paar dagen televeren.
Wat een servis ben ze erg dankbaar.

Fiona hordijk beoordeelde op 2018-04-18

Door mijn eigen schuld was het laat geleverd.

Ben er heel blij mee is prachtig comfortabel en geeft veel steun.

Tamara Muratovic beoordeelde op 2018-04-18

Ik heb Pocketvering Matras Subliem voor mijn zoontje gekocht. Hij slaapt vanaf eerste nacht als een lammetje. Geen klachten, zo´n lekker matras en aangenaam. De levering was zeer snel en de kwaliteit is uitstekend. Het was goedkoop en we hebben ook een extra kussen gekregen.
T en L

Kelsey Hooi beoordeelde op 2018-04-18

Goed, goede service netjes van te voren gebeld dat mijn matras niet op vooraad was, maar wel gelijk een bezorgafspraak gemaakt voor de week erop. Dus raad het zeker aan!

Richard Hendriks beoordeelde op 2018-03-21

Toen wij het matras bestelde stond nergens dat de levertijd 3 weken was. . Kregen geen bevestiging van order. Moest meerdere keren bellen wanneer matras werd geleverd. Ook voor de tijd van levering moest wederom gebeld worden. Zeer slechte communicatie naar de klant! Matras is overigens uitstekend!

Inge Nijzink beoordeelde op 2018-02-20

Uitstekend.

Alex Jansen beoordeelde op 2018-02-19

Snel en keurig geregeld , helaas was er een foutje gemaakt in de maat van het matras, maar goed dat wordt opgelost , foutje maken is menselijk 😉

Anjo Kiel beoordeelde op 2018-02-19

Super matras!

Bart beoordeelde op 2018-02-19

Prima vooraf gebeld mbt de levering. Een manco is ook keurig nagezonden.

Ellen Van der linden beoordeelde op 2018-02-19

Goed

Lydia Bos beoordeelde op 2018-02-19

prima bed

E.J. Van de Giesen beoordeelde op 2018-02-19

Heel tevreden. Op maandag besteld en na telefonisch contact donderdag afgeleverd.
Topdek matras zelf: goede kwaliteit.

Stefan beoordeelde op 2018-01-17

Super snelle levering, goedkoop, goede kwaliteit en ook nog gratis thuis bezorgd.

Papin Schipper beoordeelde op 2018-01-17

De prijs/kwaliteit verhouding is super! Ze hebben mij heel goed geholpen.