Industrieweg 11

8,5

Bol.com 28 8,4
Google Plus/Places - 8,0

Lenie Veenstra beoordeelde op 2019-03-19

Ben heel tevreden. Vraag werd snel beantwoord . Dezelfde dag nog. En de fijne Texelse dekbedden werden snel geleverd.

Claartje beoordeelde op 2019-03-19

Best tevreden met mijn aankoop al was het een ander product (beddenpoten) dan op de website te zien waren. Verkeerde foto was geplaatst op de website. Een maand geleden aangegeven dat, wat zij leveren, niet overeenkomt met het product wat op de website staat.
En nu is nog stééds de verkeerde afbeelding op de website van matrasconcurrent te zien! Niet slim jongens!!

Kon de beddenpoten niet ruilen maar kon ze wel retour sturen en mijn geld terugkrijgen. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat de door mij ontvangen poten set ook wel ok zijn. Je ziet ze toch niet als je slaapt ;-)

Angelo Lingg beoordeelde op 2019-03-17

Zeer tevreden, bestelling was kapot bij aflevering. Na telefonische overleg is dit geweldig opgelost! Volgende bestel ik zeker weer bij Matrasconcurrent!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-17

Hele goede en duidelijke bestelprocedure en werd goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling.
Dankjewel Matrasconcurrent!

Tevreden klant beoordeelde op 2019-03-15

Ik ben heel tevreden over Matrasconcurrent. Ik heb een topmatras Traagschuim NASA Cooltouch besteld die erg snel bezorgd werd. De matras vind ik op zich een prima product en het voldoet goed. Het matras had alleen op de bezorgdag een sterke chemische geur die ik niet prettig vond en die me enigszins verontrustte. Matrasconcurrent heeft mij teruggebeld na een e-mail van mij en kon me geruststellen over de oorzaak en dat het niet schadelijk was. Ik kreeg adviezen om het probleem op te lossen. De geur is al veel minder.
Wel vond ik het vreemd dat ik met bellen naar de matrasconcurrent alleen een antwoordapparaat met de openingstijden kreeg en geen medewerker aan de telefoon of inspreekmogelijkheid. Misschien was dit tijdelijk? Het probleem is echter wel netjes op een andere manier naar tevredenheid opgelost.

Mariska Fidder beoordeelde op 2019-03-13

Prima, kreeg een mailtje dat de topper iets vertraagd was maar werd kort daarna netje geleverd!
Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Iwona Kutni beoordeelde op 2019-03-12

Moet te lang wachten op mij bestelling.weing communicatie met de klant.jammer.
Verder goed product.en niet duur.

chal Voskuilen beoordeelde op 2019-03-12

Redelijk snel en goedkoop, ligt lekker.

I.M. beoordeelde op 2019-03-10

Prima en vlot geregeld

Els Boer beoordeelde op 2019-03-08

Uitstekend topdekmatras.
Ik had dit nodig voor verzachting van mijn matras Ben onlangs geopereerd en heb zo geen last van de operatie.

Marion van Toorn beoordeelde op 2019-03-08

Snel in huis en ligt erg lekker! Top bedankt!

Johnny Roepnarain beoordeelde op 2019-03-07

Goede kwaliteit snelle levering ga zo door met u service

Antoinette beoordeelde op 2019-03-06

Fantastisch positieve en innovatieve manier van klantenservice en goede levering met juiste verwachtingsmanagnenet. 👍

Ad Wieland beoordeelde op 2019-03-05

Tevreden

Vince Hoekman beoordeelde op 2019-03-05

Goeie prijzen goeie website maar om een uitstekende beoordeling te geven schort het aan de communicatie, als je besteld heb moet je afwachten wanneer het pakketje komt of je moet hierover contact opnemen.
Het zou fijn zijn als je een bevestiging krijgt van je bestelling en als het verstuurd wordt een melding met track en trace.
Verder allemaal prima!

dina willems beoordeelde op 2019-03-01

Vlotte bezorging

Bertina Trausel van Vuuren beoordeelde op 2019-03-01

Helaas was het matras niet naar wens maar retouren is keurig afgehandeld.

RJJW Brinkman beoordeelde op 2019-03-01

Na bestelling en betaling diverse keren moeten bellen waar bestelling bleef. Bovendien 1 artikel helemaal niet ontvangen.

Marcel Bakker beoordeelde op 2019-03-01

Keurige webwinkel
Keurig geleverd en goede kwaliteit

Krijn Elzenaar beoordeelde op 2019-02-28

De matras is van zeer goede kwaliteit en we zijn blij met onze keus.