Industrieweg 11

8,4

Bol.com 28 8,4
Google Plus/Places - 8,0

Petra Peters-Bultink beoordeelde op 2019-05-22

Goeie snelle service en goede kwaliteit en ziet er mooi uit

Gerard Leushuis beoordeelde op 2019-05-18

Goede kwaliteit corecte bezorging een dag te laat.

Michelle beoordeelde op 2019-05-17

Vanwege de ruimte tussen onze 2 matrassen toch maar een topper besteld. Ons bed ligt heerlijk! Topper is best dik en vd ruimte tussen de matrassen voelen we niets meer.

Sophie van Gorp beoordeelde op 2019-05-15

Het matras geeft nog steeds een vreemde geur af. Had zo gehoopt dat dit (zoals op internet staat aangegeven) binnen 2 weken verdwijnt.
Het matras laten luchten, meerdere keren draaien heeft helaas niet geholpen.
We hebben het matras gekocht met de intentie om het probleem van een "gat" tussen 2 matrassen (incl. T-stuk) op te lossen, maar ook dit is niet helemaal gelukt.. Helaas!

Willie Eveleens beoordeelde op 2019-05-15

m.a. zwerink beoordeelde op 2019-05-15

Snel en correct!

Corry Aarnoutse beoordeelde op 2019-05-14

Uiteindelijk is het goed gekomen, maar mijn bestelling werd aanvankelijk niet op het gewenste adres bezorgd. De firma was telefonisch niet te bereiken en op mijn mail kwam geen respons. Toch werd mijn bestelling enkele dagen later op het juiste adres bezorgd. Een vergissing is geen probleem, maar de communicatie moet echt beter!

T.W. beoordeelde op 2019-05-10

Op tijd en netjes afgeleverd. Tussentijds nog een mail met de status van de bestelling.

Gerrit Kras beoordeelde op 2019-05-07

Heel tevreden, ligt goed.

Dh Van der Linde beoordeelde op 2019-05-07

Goede service

Shanna van Berchum beoordeelde op 2019-05-02

Ik heb de nachtkastjes nooit ontvangen! Ook krijg ik niemand telefonisch te pakken of een reactie op mijn e-mails.

Ilse van Huffelen beoordeelde op 2019-05-01

Bestelling goed en op tijd geleverd.

Cisca Westra beoordeelde op 2019-04-30

Na bestelling de matras snel in huis.Ook het achteraf betalen vind ik erg fijn,dat komt betrouwbaar over.

AM van Galen beoordeelde op 2019-04-27

Netjes en op tijd geleverd en eerste klas matras.

francie vermeer beoordeelde op 2019-04-27

besteld en snel geleverd. keurig verpakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zou volgende keer weer bij deze winkel bestellen

Andrea Grob beoordeelde op 2019-04-26

Heel goed materiaal van Matrsconcurrent

Daphne Spijker-Scholte beoordeelde op 2019-04-25

Goed geholpen.

Michaela Klopman beoordeelde op 2019-04-19

Heerlijk comfortabele topper

Fokke van Dellen beoordeelde op 2019-04-18

Snelle en korreltje uitvoering van bestelling.

Mark van der Laaken beoordeelde op 2019-04-18

Ruim 2 weken geleden een matras binnen gekregen van matrasconcurrent. Na enkelen dagen kwam ik er achter dat het matras toch niet naar wens was. Na 3 dagen achter elkaar te bellen werd er eindelijk opgenomen. Er werd mij verteld dat ik een mail moest sturen met de bestel gegevens en dat ik aan de hand daarvan een mail zou ontvangen met de retour informatie en documenten. Nu ruim 2 weken later nog steeds geen bericht van matrasconcurent en ook mijn opvolgende mailtjes worden niet beantwoord. Ik vind het ronduit schandalig dat een winkel zo met haar klanten om gaat.