Industrieweg 11

8,4

Bol.com 26 8,3
Google Plus/Places - 8,2

Jeroen Grootte_Bromhaar beoordeelde op 2019-01-23

Duidelijke site, makkelijk bestel process.
Super klantenservice -het afleveradres klopte volgens hun niet; om dit te controleren hebben ze contact met mij opgenomen voordat mijn bestelling verstuurd werd.

AH van den Berg beoordeelde op 2019-01-18

De topper werd op een redelijke termijn thuis afgeleverd en voldoet aan de verwachtingen

Peter uit Hengelo beoordeelde op 2019-01-17

Vorige week een nieuwe matras topper besteld. Vandaag kwam hij binnen, maar bleek dat we de verkeerde maat hadden besteld... Gelijk gebeld met het probleem en werd uitstekend en erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Hij heeft het gelijk geregeld en dezelfde dag hadden we nog een nieuwe!! Echt top service en dat voor aantrekkelijke prijzen. Wij komen hier zeker terug!

cornelis van slingerland beoordeelde op 2019-01-15

Snelle en goede levering

Rob de Bruin beoordeelde op 2019-01-15

Snelle bezorging en goede kwaliteit !!

Peter van Veldhoven beoordeelde op 2019-01-12

Duidelijke site, goede afhandeling en men doet wat beloofd wordt

Willem Leuven beoordeelde op 2019-01-10

Bestelling duurde wat lang maar het matras is top

R De Pruyssenaere beoordeelde op 2019-01-10

Uitgepakt voor Kerstmis pas kunnen gebruiken moet zeggen ik lig nu beter mijn lichaam ligt werkelijk in goed ondersteuning en ontspannen.
Resultaat een goede nachtrust .

jolanda v Leeuwen beoordeelde op 2019-01-09

Het matras stonk enorm, waarschijnlijk verdelgingsgeur welke is gebruikt na t proefslapen. en een week later vond ik een bedwans

Frank Danielse beoordeelde op 2019-01-08

Zeer snelle levering en prima kwaliteit

Esther Anholt beoordeelde op 2019-01-07

Ik ben tevreden.

Wicher Kuilder beoordeelde op 2019-01-04

Zeer tevreden snelle levering

André van Bemmel beoordeelde op 2019-01-04

De levering zou binnen enkele dagen binnen zijn, bij mij helaas is dat niet gelukt, niet zo'n probleem, alleen werdt ik daar niet van op de hoogte gehouden, en moest achter de bestelling aan om te vragen waarom er nog niet geleverd was.

Joke Vlasblom Schipper beoordeelde op 2019-01-03

Alles prima geregeld en goed bezorgd dus prima

Henny Beek beoordeelde op 2019-01-02

Kwaliteit is matig! Moet het matras steeds draaien. Anders lig je in een kuil!

Marianne beoordeelde op 2019-01-02

Het matras ligt prima echt een aanrader wij hebben gekozen voor een latexmatras vond het wel lang duren voordat hij er was

H.A. Hiemstra beoordeelde op 2019-01-02

Snelle levering op de afgesproken dag. Matras van goede kwaliteit tegen een lage prijs. Matras was bij levering goed verpakt en beschermd tegen vuil en nattigheid.

Crina Joziasse beoordeelde op 2019-01-01

Tevreden hoor, snelle levering!

Amorinya beoordeelde op 2019-01-01

Matras voor Mn dochter besteld. In eerste instantie was levering binnen 10 dagen. Dat duurde helaas wat langer. Ben toch vriendelijk geholpen en alleen daarom zou ik opnieuw bestellen.
Klantvriendelijkheid staat bij mij voorop.
Bedankt.

Sandra beoordeelde op 2018-12-31

Vlotte en goede levering, fijne matrassen, lage prijs.