Industrieweg 11

8,6

Bol.com 23 8,2
Google Plus/Places - 8,2

Hendrik beoordeelde op 2018-09-19

Hebben gekozen voor prestige matrassen en een cooltouch topper 160 bij 200 . Heerlijk geslapen perfecte combinatie voor op een boxspring
Snelle levering een echte aanrader

Jaco beoordeelde op 2018-09-10

Prima in orde

Tara beoordeelde op 2018-09-10

Prima

Colin beoordeelde op 2018-09-10

Matrasconcurrent was een stuk goedkoper dan de rest. Levering was snel en het matras ligt lekker

CD Spano beoordeelde op 2018-08-30

Vandaag gebelt en helaas tehoren gekregen dat er een verzending probleem er is, en dat de matrassen volgende week worden bezorgd! Inplaats van 3 a 6 dagen wachten komt het uit op 2 weken! Heel veel teleurstelling en slecht dat er geen contact of gemaild word over deze probleem en dat je achter moet komen as klant!

dennis devilee beoordeelde op 2018-08-25

slechte levering slechte klantenservice

Judith Jonker beoordeelde op 2018-08-22

Artikelen waren vies en beschadigd. Contact opgenomen en kreeg netjes oplossen aangeboden. Helaas zijn jullie deze oplossing nog steeds niet nagekomen en reageren jullie nu ook niet meer op mijn mail

Gaby van Beers beoordeelde op 2018-08-20

De Levering van het matras Subliem was o.k., maar het retourneren en de afhandeling ervan was heel traag. Ik moest altijd zelfs bellen of per mail contact opnemen om informatie over de verdere afhandeling te verkrijgen of afspraken te maken. Dat kon ook alleen maar vanaf Donderdag/week. De persoon aan het telefoon was erg onvriendelijk.
Dit is niet alleen klantenonvriendelijk maar maakte me ook wantrouwig. Gelukkig heb ik dan toch na 4 weken na de retour van het matras het aankoopbedrag terug ontvangen. Dit is ook niet klantenvriendelijk!

Monique van Heckers beoordeelde op 2018-08-20

Prima, echter de verpakking van de matrasbeschermers was wat beschadigd en kan dus beter.

Ronald Bange beoordeelde op 2018-08-20

Hetgeen ik zocht was hier te koop voor een zeer voordelige prijs t.o.v. andere winkels.

Jil Meilof-Neurink beoordeelde op 2018-08-16

We zijn goed geholpen, heel fijne mensen, super service.

Rob van Leijenhorst beoordeelde op 2018-08-16

Duurt lang voor je een matras binnen hebt. Gezien ik nu al een beoordeling verzoek krijg en nog niets verder vernomen heb van de matrasboer

Corinne de Groot beoordeelde op 2018-08-16

Snelle service en goede prijs - kwaliteitverhouding!

Ferdinand Bruns beoordeelde op 2018-08-16

Snelle correcte afhandeling, fijn contact, altijd graag weer.

Fred Schot beoordeelde op 2018-08-16

Vriendelijke dame...goede info gegeven tav vertraging levering door overgang naar andere transporteur.

Michael Sanstra beoordeelde op 2018-08-16

De bestelling ging vloeiend en werd dezelfde week nog bezorgd. Ik miste alleen wat elektronische feedback dmv mail of een andere bevestiging van de bestelling. Maar nadat ik gebeld had werd het meteen duidelijk en werd er goed gecommuniceerd.

A Leijten beoordeelde op 2018-08-16

levering was later dan aangeven op site

Anton van den Hoogen beoordeelde op 2018-08-16

ddd

Peter Oudshoorn beoordeelde op 2018-08-16

2 marrassen besteld. Trac en tracecode ontvangen. Blijkt dagen later dat matrassen niet verzonden zijn. Op vrijdag beloofd dat matrassen op maandag bezorgd zouden worden. Niet geweest. Uiteindelijk na weer bellen op woensdag ontvangen.

A.E. van Noort beoordeelde op 2018-08-16

Dit is onze vierde topper die we bij de MatrasConcurrent hebben besteld. Altijd in Rogat. Want daar wordt je echt geholpen. Door een kleine miscommunicatie duurde de bestelling wat langer dan we gewend waren. Als compensatie ontving ik ongevraagd een prachtig anti allergeen kussen. Top ervaring!