Maxima Kitchen Equipment

Maxima Kitchen Equipment

Waarom Maxima Kitchen Equipment?

Nieuwe horeca apparatuur van hoge kwaliteit voor lage prijzen
24/7 ondersteuning via live chat, e-mail of telefoon
Bijna alle apparaten zijn dezelfde dag, direct uit voorraad leverbaar
Technische dienst, uitgebreide garantie en onderdelen in eigen magazijn
Meer dan 40 jaar ervaring in professionele keukenapparatuur
Zeer hoge klanttevredenheid van 9/10

Ons Bedrijf
Ons bedrijf heeft meer dan 40 jaar ervaring op het gebied van de levering en het onderhoud van professionele keukenapparatuur. Wij zijn in staat om een oplossing te bieden voor al uw wensen, onze kwaliteitsapparatuur voldoet aan alle vereiste normen in hygiëne en veiligheid. Doordat alle Maxima producten in Nederland op voorraad worden gehouden, zijn wij in staat om direct te verzenden naar elke locatie in de wereld. Dit is een van onze belangrijkste succesfactoren.

Ons Merk
Maxima keuken apparatuur staat bekend om de uitstekende kwaliteit, het gebruiksgemak en het aantrekkelijke prijsniveau. Wij willen u de meeste waarde voor uw geld bieden, uw maximale tevredenheid is onze ambitie. Alle Maxima producten worden vervaardigd volgens de hoogste eisen, in overeenstemming met de Europese regelgeving. We zijn trots om u ons uitgebreide assortiment te tonen op onze website.

Onze Service
Wij begrijpen dat de keuken apparatuur, die op grote schaal iedere dag wordt gebruikt, niet stil kan blijven staan. Daarom hebben we een technische dienst die snel en correct handelt in geval van calamiteiten. Onze technische dienst heeft ervaren monteurs en een grote voorraad van reserveonderdelen, die onmiddellijk voor u beschikbaar zijn. Wij zijn u graag van dienst.
De zekerheden van https://www.maxima.com/

Goedgekeurd