Burg. van Loonstraat 8
3471CT Kamerik

W.A.G uit Bergschenhoek beoordeelde op 2018-05-31

Heerlijke thee

Tonnie uit Zevenbergen beoordeelde op 2018-05-31

Bestelling is correct geleverd, met twee proef zakjes erbij. Alleen het mailtje wat ik heb geschreven kreeg ik geen reactie op.

Angela uit Beverwijk beoordeelde op 2018-05-21

Snelle levering. Netjes verpakt en het rook heerlijk. De thee smaakt goed. Ik ben zeer tevreden!

Delia uit Dworp beoordeelde op 2018-05-21

Ik heb al 2 grote bestellingen geplaatst bij Maya Tea. De thees kwamen heel snel aan, en ze zijn heerlijk. De smaken zijn heel zacht met een super goede kwaliteit! Ook kreeg ik 3 lekkere proefpakketten bij en een leuke theefilter! Echt een aanrader!

E.J.C. uit Fijnaart beoordeelde op 2018-05-11

Keurig alles aangeleverd. Ik ben hier terecht gekomen door het boek te lezen : Het theemeisje van Yunnan. Daarin wordt heel veel verteld en uitgelegd over thee. Ik ben op internet gaan zoeken toen zag ik bij Maya Tea het product staan en heb diverse soorten thee besteld. Ik ben geen theedrinker maar deze thee is verrukkelijk en zal deze voortaan altijd blijven drinken.

Aline uit Groningen beoordeelde op 2018-05-06

Sanne uit Hardenberg beoordeelde op 2018-05-04

Bestelling mooi op tijd geleverd
Lekkere thee!

Olga uit IJsselstein beoordeelde op 2018-04-22

Eline uit Amsterdam beoordeelde op 2018-04-21

Super service! Snelle bezorging

Helen uit Rijen beoordeelde op 2018-04-19

Snel en goed. Lekkere thee!

M uit Wapenveld beoordeelde op 2018-04-17

Mirjam uit Norg beoordeelde op 2018-04-04

Snelle levering en leuk dat er proefzakjes bij zitten! De thee van Maya Tea is heerlijk, bestellen er altijd.

Sofie uit Haacht beoordeelde op 2018-03-30

Maria uit Amsterdam beoordeelde op 2018-03-21

Wilma uit Capelle aan den Ijssel beoordeelde op 2018-03-20

Prima kwaliteit en snel bezorgd.

Pal uit Riethoven beoordeelde op 2018-03-08

Carly uit Hoogvliet Rotterdam beoordeelde op 2018-03-05

Ik was verrast door de versheid en assortiment van de thee. Ben een liefhebber van oolong en pur eh thee... verscheidenheid, netjes en op tijd bezorgd. Groet!

Delia uit Dworp beoordeelde op 2018-03-05

Ik heb meerdere thees gekocht. Ze zien er beter uit en ze zijn lekkerder dan dat ik had verwacht. Echt een plezier om ervan te drinken!

Snelle levering, mooie verpakkingen, kwaliteit thee, gewoonweg super! Leuk cadeautje erbij. Klasse!

Dominique uit Berchem beoordeelde op 2018-03-01

De service en thee zijn uitstekend. Collega's en ikzelf drinken heel graag de sip op happiness :)

F.J. Meijer beoordeelde op 2018-02-26